News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Calea ferată 901 București-Pitești-Craiova

Started by shift2rail, January 25, 2022, 03:43:02 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

survola

Bine că nu au ieșit iar ,,prietenii" noștri din peninsulă.

mariusssss


Una pe săptămână. A treia regională a CFR SA cu licitația de electrificare a căii ferate anulată

De Adrian Bărbulescu
8 Decembrie 2023

După Brașov și Iași, acum a venit rândul Regionalei Craiova a CNCF CFR SA să anuleze licitația de electrificare a căii ferate pe care o lansase.

La începutul lunii trecute, în sistemul electronic de achiziții publice a fost publicat anunțul de licitație cu titlul "Electrificarea a 8 secții de circulație ale sistemului feroviar din România – SRCF Craiova, elaborare Studiu de Fezabilitate – 2 loturi". Valoarea totală estimată era de 19.255.300 de lei, echivalentul a aproape patru milioane de euro.

Loturile vizate erau următoarele:

București (Chitila)-Titu-Pitești-Slatina-Craiova km 95+000/250+052 între stațiile Titu-Craiova (202 km)
Valoarea estimată fără TVA:10.683.450 de lei

Râmnicu Vâlcea-Podu Olt km 292+015/367+577 între stațiile Râmnicu Vâlcea-Turnu Roșu (74 km)
Valoarea estimată fără TVA: 8.571.850 de lei.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost data de 7 decembrie 2023, ora 15:00.

Însă, potrivit anunțului din SEAP, procedura a fost anulată, deoarece nu au fost depuse oferte pentru niciunul dintre cele două loturi.


Cetatean

Nu ai cum sa depui o oferta in termen asa scurt. Plus firme care sa indeplineasca conditiile cerute,cred ca le numeri pe degetele de la o mana...

mariusssss

Linia de tren București – Pitești: CFR Infrastructură a semnat contractul pentru reparații rapide cu Yapi (Turcia). Contracte PNRR de 17 miliarde lei pentru lucrări pe 970 de kilometri de cale ferată

Mădălina Podaru  DEC. 19, 2023  2 comentarii


CFR Infrastructură a semnat contractul pentru reparații rapide pe linia de tren București – Pitești, ultimul contract din PNRR la calea ferată. Astfel, CFR Infrastructură a finalizat atribuirea tuturor contractelor pentru modernizare și electrificare pe Magistralele M 100 și M 300, respectiv toate cele 134 de contracte pentru lucrări quick wins/reparații rapide sau reînnoiri. Directorul general CFR Infrastructură, Ion Simu, a transmis că în total au fost semnate 142 de contracte cu o valoare de 17,5 miliarde lei pentru lucrări pe 970 km.

Contractul pentru linia București – Pitești a fost semnat cu Yapi Merkezei pentru aproape 600 de milioane lei.

,,Astăzi, la sediul SRCF București, au fost semnat contractele, în valoare totală de 583,87 MILIOANE lei, fără TVA, pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI – PITEȘTI, ultimele două loturi din programul de REÎNNOIRE pentru viteza maximă de 120 km/h, finanțat prin Planul Naţional de Redresare și Reziliență (PNRR). Cele două contracte au fost semnate între Sucursala Regională CF București și compania Yapi Merkezi ve Sanayi A.S (Turcia) pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI – PITEȘTI, ultimele 2 loturi, în lungime totală de 196,7 km, aferente acestui tronson:

Lotul 1: Chitila – Ciocănești (firul II) și Ciocănești – Titu (firul I si II), de la km 10+600 la km 49+780 (linii curente și directe din statiile Săbăreni, Ciocănești și Ghergani)

 Lotul 2: Titu – Călinești – Golesti (firul I și II), de la km 49+980 la km 95+000 (linii curente si directe din statiile Fusea, Mătăsaru, Găești, Leordeni și Călinești).

În cadrul celor două contracte, cu o durată de 36 de luni fiecare contract, se vor executa lucrări de reînnoire pe o lungime de 196,7 km CF, pe intervalul CF CHITILA – GOLEȘTI, prin înlocuirea la rând a următoarelor componente ale suprastructurii căii: sină – traverse (196,7 km), 149 de aparate de cale, piese pentru aparate de cale, cupoane de tranziție, traverse normale si speciale din lemn (pentru aparate de cale, poduri/podețe), contrașine pod/podețe, platelaj metalic, ambutisat și neambutisat pentru podețe, traverse de beton complet echipate, dale elastice la 23 de treceri la nivel, material mărunt, piatră spartă, inclusiv lucrări pentru realizarea căii fără joante.

Tot în cadrul programului de REÎNNOIRE pe linia CF București – Pitești sunt deja în execuție lucrările de înlocuire la rând a suprastructurii căii pe intervalul Călinești – Golești – Pitești (21 km), de la km 95+000 la km 107+575, inclusiv liniile 1a, 1b, 5 și 6 din stația CF Golești, contract în valoare de 82,13 MILIOANE lei, fără TVA, încheiat, în luna martie 2023, între SRCF Craiova și Asocierea Strabag – Metabet CF SA", a transmis CFR.

tom_sawyer

CFR SA informează că se deschide primul șantier pentru lucrări de reînnoire a căii ferate pe intervalul Călinești - Golești - Pitești, lucrări în valoare de 82,13 milioane lei, fără TVA, finanțate din fonduri nerambursabile PNRR.

Pe raza Sucursalei Regionale CF Craiova se desfășoară în perioada 8 februarie 2024 - 27 martie 2024 prima etapă a programului de reînnoire a căii ferate pe intervalul Călinești - Golești - Pitești (21 km), cu lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii între stațiile Călinești - Golești (firul II) și pe două linii din stația CF Golești, între km 95+000-99+300.

Astfel, până pe data de 27 martie 2024, între stațiile Călinești și Golești (firul II) și pe două linii din stația CF Golești, constructorul deschide, în zona km 95+000 - 99+300, primul șantier de lucrări pentru înlocuirea la rând a tuturor componentelor suprastructurii căii - șină, aparate de cale, piese pentru aparate de cale, cupoane de tranziție, traverse normale și speciale din lemn, traverse de beton complet echipate, material mărunt, piatră spartă etc. - cu materiale noi achiziționate de constructor.

În perioada desfășurării lucrărilor între stațiile Călinești - Golești (firul II) și pe cele două linii din stația CF Golești trenurile vor circula doar pe firul I între stațiile Călinești și Golești și pe celelalte linii din stația Golești, cu restricție de viteză, pentru protecția muncitorilor, în zona șantierelor.

Programul de reînnoire a suprastructurii căii pe linia CF București - Pitești (217,7 km) se derulează în baza a trei contracte semnate anul trecut de Sucursalele Regionale de Căi Ferate Craiova (un lot) și București (două loturi), cu finanțare asigurată prin PNRR în valoare de 666 milioane lei, fără TVA, și are drept scop ridicarea restricțiilor de viteză, creșterea gradului de siguranță și atingerea vitezei maxime de circulație de 120 km/h, pe o lungime cât mai mare a traseului.

hotnews.ro

mariusssss

#65
Calea ferată București – Pitești: Imagini de pe primul șantier pentru lucrări de reînnoire

CFR Infrastructură a postat miercuri imagini de pe primul șantier pentru lucrări de reînnoire a căii ferate București - Pitești, deschis anul acesta. Mai exact, este vorba de lucrările derulate de Strabag pe intervalul CĂLINEȘTI - GOLEȘTI - PITEȘTI, în valoare de 82,13 milioane de lei, fără TVA, finanțate din fonduri nerambursabile PNRR.

Anemona Andone - mie, 14 feb. 2024, 13:22

Până pe 27 martie 2024, pe raza Sucursalei Regionale CF Craiova, se desfășoară lucrările de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii între stațiile Călinești – Golești (FIRUL II) și pe două linii din stația CF Golești, între km 95+000-99+300, lucrări incluse în prima etapă a programului de REÎNNOIRE a căii ferate pe intervalul CĂLINEȘTI – GOLEȘTI – PITEȘTI (21 km).
Constructorul execută în zona km 95+000 – 99+300 lucrări la suprastructura căii ferate prin înlocuirea la rând a tuturor componentelor aferente – sină, aparate de cale, piese pentru aparate de cale, cupoane de tranziție, traverse normale și speciale din lemn, traverse de beton complet echipate, material mărunt, piatră spartă etc. – cu MATERIALE NOI achiziționate de antreprenor.

IMPLICAȚII ÎN CIRCULAȚIA TRENURILOR DE CĂLĂTORI

În perioada desfășurării lucrărilor între stațiile CĂLINEȘTI și GOLEȘTI (FIRUL II) și pe cele două linii din STAȚIA CF GOLEȘTI, trenurile vor circula doar pe FIRUL I între stațiile CĂLINEȘTI și GOLEȘTI și pe celelalte linii din stația GOLEȘTI, cu restricție de viteză, pentru protecția muncitorilor, în zona șantierelor.
,,Adresăm scuzele necesare călătorilor pentru disconfortul creat și pentru minutele de întârziere înregistrate din cauza retrasării circulației doar pe un singur fir și îi asigurăm că lucrările de REÎNNOIRE a suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI – PITEȘTI (217,7 km) vor contribui la îmbunătățirea condițiilor de transport, prin reducerea duratei de călătorie, și la creșterea gradului de siguranță feroviară", au mai spus cei de la CFR Infrastructură.
Potrivit lor, programul REÎNNOIRE a suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI – PITEȘTI (217,7 km) se derulează în baza a trei contracte, cu o valoare totală de 666 milioane de lei, fără TVA, semnate anul trecut de Sucursalele Regionale de Căi Ferate Craiova (1 LOT) și București (2 LOTURI).

Pe intervalul Călinești – Golești – Pitești (21 km), contractul în valoare de 82,13 MILIOANE lei, fără TVA, a fost semnat în luna martie 2023, între SRCF Craiova și Asocierea Strabag – Metabet CF SA.

Finanțarea lucrărilor este asigurată din fonduri nerambursbile prin programul PNRR, lucrări care au are drept scop ridicarea restricțiilor de viteză, creșterea gradului de siguranță și atingerea vitezei maxime de circulație de 120 km/h, pe o lungime cât mai mare a traseului.

https://www.economica.net/calea-ferata-bucuresti-pitesti-imagini-de-pe-primul-santier-pentru-lucrari-de-reinnoire_725045.html

oc7avian

Să punem și link dacă tot se vorbește de imagini  :D

mariusssss

O lună de întârzieri pe ruta feroviară Bucureşti Nord – Piteşti. CFR face lucrări de infrastructură

ADIANA BRĂILEANU
12/04/2024

CFR Călători face modificări în circulația trenurilor de călători în perioada 15 aprilie‑14 iunie și 16 aprilie‑14 iunie. Compania face lucrări de infrastructură pe tronsonul Pitești – Golești, iar asta va afecta mersul trenurilor.

Administratorul căii ferate anunță că durata de parcurs va crește cu 10 până la 35 de minute, iar din stația Pitești trenurile vor pleca mai devreme cu 10 – 40 de minute, astfel:

În perioada 15 aprilie – 14 iunie:

trenul R 9021 Bucureşti Nord – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13021 pe ruta București Nord (pl.ora 06:35) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 09:25);
trenul R 9201 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13001 pe ruta București Nord (pl. ora 07:30) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 09:42);
trenul R 9205 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13245 pe ruta București Nord (pl. ora 11:04) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 13:19);
trenul R 9207 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13247 pe ruta București Nord (pl. ora 12:30) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 14:40);
trenul R 9253 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13053 pe ruta București Nord (pl. ora 13:44) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 15:47);
trenul R 9211 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13911 pe ruta București Nord (pl. ora 16:26) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 18:35);
trenul R 9257 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13257 pe ruta București Nord (pl. ora 17:31) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 19:39);
trenul R 9213 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13913 pe ruta București Nord (pl. ora 18:28) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 20:14);
trenul R 9215 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13215 pe ruta București Nord (pl. ora 19:21) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 21:32);
trenul R 9217 București Nord – Pitești va circula cu orar modicat ca tren R 13217 pe ruta București Nord (pl. ora 20:28) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 22:44);
trenul R 9023 Bucureşti Basarab – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13023 pe ruta București Basarab (pl. ora 07:53) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 10.48).
trenul R 9025 Bucureşti Basarab – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13925 pe ruta București Basarab (pl. ora 15:10) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 18:08):
trenul R 9027 Bucureşti Basarab – Piteşti va circula cu orar modificat ca tren R 13027 pe ruta București Basarab (pl. ora 20:20) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos. ora 23:10):
trenul R 9208 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13009 pe ruta Pitești (pl. ora 12:21) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 14:40):
trenul R 9210 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13211 pe ruta Pitești (pl. ora 13:26) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 15:41);
trenul R 9212 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13043 pe ruta Pitești (pl. ora 15:32) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 17:50);
trenul R 9214 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13425 pe ruta Pitești (pl. ora 16:38) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 18:41);
trenul R 9258 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13959 pe ruta Pitești (pl. ora 19:25) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 21:30);
trenul R 9028 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13099 pe ruta Pitești (pl. ora 19:45) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 22:34).
trenul R 9026 Piteşti – Bucureşti Basarab va circula cu orar modificat ca tren R 13025 pe ruta Pitești (pl. ora 16:08) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Basarab (sos. ora 19:05);
trenul R 13952 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren 13051 pe ruta Pitești (pl. ora 09:50) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos. ora 11:39);
trenurile R 9206 și R 9256 Pitești – București Nord vor fi anulate.
trenurile R 9203 și R 9209 București Nord – Pitești vor fi anulate.
În perioada 16 aprilie – 14 iunie:

trenul R 9251 București Nord – Pitești va circula cu orar modificat ca tren R 13251 pe ruta București Nord (pl. ora 05:53) – Golești – Ram. Golești – Bradu de Sus – Pitești (sos.ora 07:54);
trenul R 9200 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13121 pe ruta Pitești (pl. ora 04:35) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 06:45);
trenul R 9202 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13923 pe ruta Pitești (pl. ora 05:36) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 07:36);
trenul R 9024 Piteşti – Bucureşti Basarab va circula cu orar modificat ca tren R 13905 pe ruta Pitești (pl. ora 06:14) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Basarab (sos.ora 09:07);
trenul R 9204 Pitești – București Nord va circula cu orar modificat ca tren R 13041 pe ruta Pitești (pl. ora 08:11) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord (sos.ora 10:06);
trenul R 9022 Piteşti – Bucureşti Basarab va circula cu orar modificat ca tren R 13221 pe ruta Pitești (pl. ora 03:10) – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Basarab (sos.ora 06:00).
În perioada 01–14 iunie 2024, trenul R 9254 va circula cu orar modificat ca tren 13051 pe ruta Pitești cu plecare la ora 09:50 – Bradu de Sus – Ram. Golești – Golești – București Nord și sosire la ora 11:39.

În perioada 1–14 iunie 2024, trenurile R 9255 şi R 9252 pe ruta București Nord – Pitești si retur vor fi anulate.

https://buletin.de/bucuresti/o-luna-de-intarzieri-pe-ruta-feroviara-bucuresti-nord-pitesti-cfr-face-lucrari-de-infrastructura/