Author Topic: Coridorul Feroviar Orient / Est-Mediteranean  (Read 19342 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.857
  • Karma: +792/-137
Re: Coridorul Feroviar Orient / Est-Mediteranean
« Reply #105 on: August 28, 2017, 12:07:28 AM »
Dar nu stiu cum e declivitatea la est de Prunisor (se poate afla cu unealta de mai jos), probabil e mai mare de 13 si atunci n-am facut nimic...

No worries, declivitatea din jos de Prunisor e f buna, am verificat cu unealta pt biciclisti. Deci tunel si/sau traseu de 1,3% de-acolo la Severin ar avea sens.

Neufunk

  • Officer
  • ***
  • Posts: 181
  • Karma: +54/-86
Re: Coridorul Feroviar Orient / Est-Mediteranean
« Reply #106 on: August 28, 2017, 12:15:28 AM »
Iar un tunel "de baza" simplu pe o distanta de 7-8 kilometrii ar trebui totusi sa fie acceptat avand in vedere ca ofera o solutie buna la un pret relativ decent si mai ales avand in vedere ca fara acest tunel, coridorul este relativ handicapat.


cristi5

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.857
  • Karma: +792/-137
Coridorul Feroviar Orient / Est-Mediteranean
« Reply #107 on: August 28, 2017, 01:18:36 AM »
De la Prunisor tunelul ar avea 12 km si declivitate 12,5 la mie.

Si panta spre Balota e buna, dar de acolo (289m) trebuie sa cobori 17 km ca sa ai panta 13 la mie pana la DTS (65m). Poate e posibil, cu un tunel apoi ceva serpuire pe versantul vestic, ca in video.

Deci solutia "optima" e undeva intre Prunisor si Balota, iar lungimea totala a traseului e undeva intre 12 km si 17 km...

De exemplu cu un tunel (sau serie de tuneluri si viaducte) de sub 6 km se poate ajunge pe aliniamentul DJ608B la nord de localitatea Izvoru Anestilor, la 190 m altitudine. De acolo distanta e suficient de mare pt o coborare lina la Severin. De fapt acum vad ca DJul urca, apoi coboara brusc... deci si de-acolo ar trebui alt tunel, dar cred ca are potential ideea :)



Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.231
  • Karma: +2029/-34
Re: Coridorul Feroviar Orient / Est-Mediteranean
« Reply #108 on: October 30, 2017, 11:34:36 PM »
Trebuie sa citez toata istoria achizitiei.

"Asocierea ACCIONA Ingenieria SA-BAICONS Impex SRL este desemnată câştigătoarea procedurii de licitaţie publică pentru elaborarea studiului de fezabilitate, care va sta la baza lucrărilor de reabilitare a liniei Craiova - Drobeta Turnu Severin – Caransebeş la standardele impuse pentru coridoarele europene."

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf&qsefr=1

Nici o graba, mai avem CNSC si CAB.

Au contestat CONSIS PROIECT si ITALFERR.

Contestatiile CONSIS PROIECT si ITALFERR la CNSC au fost respinse, dar decizia a fost contestata la CAB.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000348065&id_inst=2

Primul termen este in 27.04.2017.

Am uitat sa va zic ce s-a intamplat aici.

In 04.05.2017 CAB a intors decizia CNSC.

Quote
Tip solutie: Admitere recurs
Solutia pe scurt: Respinge ca neîntemeiate excepţiile invocate de SC Consis Proiect SRL. Admite plângerea. Modifică decizia CNSC 686/C10/371,412 din data de 30.03.2017 şi admite contestaţia formulată de petentă.Dispune anularea raportului procedurii şi a actelor subsecvente, respectiv a adreselor prin care oferta depusă de petentă a fost declarată necâştigătoare, iar oferta depusă de asocierea Acciona a fost declarată câştigătoare. Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertelor după solicitarea de clarificări potrivit considerentelor prezentei decizii.Definitivă.Pronunţată în şedinţă publică.

Petenta este ITALFERR.

CFR a reevaluat ofertele, dar a dat castigator tot pe ACCIONA si bineinteles ca ITALFERR a contestat.
National Geographic Channel

Vice33

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 445
  • Karma: +101/-149
    • Program gratuit de legislatie ruiera
Re: Coridorul Feroviar Orient / Est-Mediteranean
« Reply #109 on: October 30, 2017, 11:55:05 PM »
Cand este dată o hotărâre definitivă legată de un lucru, act, document, etc...mai ai voie să contești a doua oară pentru exact aceeași speță...? Mi se pare absurd. Așa ce facem, ne jucăm cu contestațiile și nu vrem să mai lucrăm nimic...?!

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.231
  • Karma: +2029/-34
Re: Coridorul Feroviar Orient / Est-Mediteranean
« Reply #110 on: October 31, 2017, 12:18:53 AM »
Citeste istoricul mai atent. CNSC a respins prima contestatie, dar CAB a intors mai apoi decizia CNSC. ;)
National Geographic Channel

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.231
  • Karma: +2029/-34
Re: Coridorul Feroviar Orient / Est-Mediteranean
« Reply #111 on: November 23, 2017, 05:21:21 PM »
^^^

CFR a reevaluat ofertele, dar a dat castigator tot pe ACCIONA si bineinteles ca ITALFERR a contestat.

CNSC a admis contestatia ITALFERR si CFR trebuie sa reevalueze iar oferta ACCIONA + BAICONS (declarata castigatoare initial si si dupa prima reevaluare).
National Geographic Channel

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.231
  • Karma: +2029/-34
Re: Coridorul Feroviar Orient / Est-Mediteranean
« Reply #112 on: December 11, 2017, 10:44:18 PM »
^^^ Am uitat sa va zic ca decizia CNSC a fost contestata la CAB.
National Geographic Channel