News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Ce-am mai vazut din mers in Bucuresti

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:52:47 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TVlad

Banal dar fara cuva de beton ar fi infiltratii si mai urite la metrou iar caseta colectoare ar fi probabil deteriorata.

Era vorba intr-o vreme sa puna iedera pe margini ca sa coboare catre apa si sa ascunda profilul de beton. Au plantat-o pe unele tronsoane dar nu a rezistat. Nu stiu daca sistemul de irigatie instalat atunci mai functioneaza, daca nu o fi functionat - in stilul romanesc - doar la inaugurare.

TVlad

#661
Se schimba in sfirsit scarile rulante ale pasajului pietonal de la Universitate. De cind le stiu au fost mai mult defecte.





Powered by API/PUM imgur uploader

Nicusor spunea ca scarile vechi au fost un model pentru interior deci nepotrivite pentru locul undeau au fost instalate. Daca e adevarat, e un cretinism uluitor. Am cautat in arhive si se pare ca au fost instalate in 2008 de firma Delta ACM, pe vremea primarului Videanu.

In articolul acesta se spune ca ar fi fost de exterior:

" In legatura cu aceasta problema, Marian Diaconu, reprezentantul constructorului, Delta ACM, a precizat ca aceste scari sunt de exterior si ca ar fi trebuit proiectate in asa fel incat sa poata ploua peste ele."

https://www.ziuacargo.ro/stiri/scarile-rulante-din-pasajul-universitatii-s-au-oprit-cu-motoarele-arse-la-un-an-de-la-inaugurare-2606.html/

Inainte de 2008 tot asa erau, defecte aproape intotdeauna. Greu de crezut ca atitea generatii de scari rulante sa fi fost proiectate pentru interior si instalate la exterior. Care sa fie oare adevarul? Doar o lipsa crasa de interes pentru intretinere?





TVlad

#662
Referitor la golirea biefului de pe Dimbovita de care discutam luna trecuta: se pare ca a aparut o mare infiltratie prin cuva betonata si a fost necesara o reparatie de amploare, cu golire totala. Asta a fost motivul, nu dorinta de a face curatenie. Ce naivitate...

"Porţiunea din râul Dâmboviţa care traversează Capitala în zona Operetei a fost golită şi va rămâne aşa până la finalul săptămânii, decizia de golire totală a biefului fiind luată după ce s-au constatat infiltraţii în albia amenajată. Specialiştii de la Apele Române informează că un vortex s-a format pe râu, iar manevrele de golire a porţiunii cuprinse între Operă şi planşeul din zona Unirii au fost decise pentru a se face o estimare cât mai corectă a măsurilor care trebuie luate. Odată cu golirea acestei porţiuni, specialiştii de la Apele Române au identificat, în apă, peste 20 de trotinete dar şi anvelope. Potrivit oficialilor de la Apele Române, un vortex s-a format pe râul Dâmboviţa, în zona biefului Operetă. Apariţia acestui fenomen, vortex, indică faptul că se produc infiltraţii la cuva de apă curată a albiei râului, iar în acest context, autorităţile au decis golirea de apă a porţiunii amenajate a Dâmboviţei între Operă şi planşeul din zona Unirii, scrie News.ro. Manevrele de golire totală a biefului Operetă au fost executate controlat duminică, 24 martie, cu scopul de a fi asigurate condiţiile optime pentru vizualizarea infiltraţiei în albia amenajată a râului."

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/foto-apele-romane-anunta-ca-a-fost-golit-un-tronson-din-dambovita-cuprins-intre-opera-si-zona-unirii-din-cauza-formarii-unui-vortex-2737363


Vortex... "Vîrtej" ce cusur o avea? Sau "turbion" daca "vîrtej" suna prea țārānește pentru urechile delicate.

panzer

Merci  @TVlad. Mai suntem si cativa bucuresteni care nu ne uitam numai pe A0 si DNCB.

Cred ca alea de la Universitate au fost si prost montate de la inceput, motoarele alea s-au ars in garantie. Dar e de pe vremea cand Delta si Asesoft faceau orice, si motoare de rachete!

Metrorex inca sta bine la intretinere, dar nu stiu sigur daca pasajul Universitatii e in jurisdictictia lor. Cred ca sunt la PMB, care este zero la mentenanta!

Sunt scari rulante care ies afara la multe statii din centru care functioneaza binemersi de ani de zile: Romana, Unirii (langa magazin), Gara de Nord (spre OMV pe Grivita). Nu e o problema tehnica.

Cel mai tare la PMB ma oftica mentenanta la semafoare. Cat o fi de greu sa schimbi becurile arse? Nici asta nu putem? E cea mai simpla operatiune, mai ales la cele pentru pietoni. Se schimba becul de pe picioare.

Ieri stateam la coada prin pasajul Victoriei. Este incredibila lipsa de interes a primariei. Urmele de accidente sunt vizibile peste tot. Eu cred ca nu cumpara nici o piesa de schimb. Importa din China doar strictul necesar. Sa dea bine in poza la inaugurare si atat. Daca apoi lipseste un sigur reper ramane gaura. Apoi fac alt proiect de "renovare" de jdemii de milioane. Bleah.

reiny2000

Nu ar trebui înlocuite semafoarele cu unele cu led-uri ca să scăpăm de problema becurilor arse?

panzer

Nu sunt expert, dar si becurile ar tb sa fie cele recomandate de producator. Led-urile de exterior adevarate sunt si ele foarte scumpe. Electronica tb sa meagra si la foarte cald si la foarte rece. Mai greu. In lampile stradale sunt alte electronice, plus sunt sigilate. Nu se repara.

Noi avem pe strada la tara, lampi dinalea vechi, cu bec e27. Multi ani la rand le-am folosit cu becurile economice, cele spiralate, pe gaz. N-au electronica, tineau o perioada. Acum orice punem se ard cam la 6 luni. Si am incercat si A55 (similar cu e27 dar industriale, pe filament) si Led-uri "certificate" de exterior, de la Philips. Cam tot fara noroc.

TVlad

Quote from: panzer on Today at 11:39:34 AMMetrorex inca sta bine la intretinere, dar nu stiu sigur daca pasajul Universitatii e in jurisdictictia lor. Cred ca sunt la PMB, care este zero la mentenanta!

Sunt scari rulante care ies afara la multe statii din centru care functioneaza binemersi de ani de zile: Romana, Unirii (langa magazin), Gara de Nord (spre OMV pe Grivita). Nu e o problema tehnica.

Bine punctat, nu ma gindisem la asta.
Pasajul de la Universitate sigur nu e in grija Metrorex, e la PMB. E clar atunci, lipsa intretinerii trebuie sa fie cauza defectarii scarilor. Sa vedem acum cit or sa tina...