Author Topic: Trenurile in lume  (Read 1868 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.599
  • Karma: +2554/-580
Trenurile in lume
« on: December 09, 2016, 08:08:51 AM »
Discutam aici despre trenuri, automotoare, vagoane si material rulant din toate tarile lumii, in afara de Europa (care are board dedicat).
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (nov 2017?) | A10 lot 4 (dec 2017?)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 187,794 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 159,465 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.599
  • Karma: +2554/-580
Re: Trenurile in lume
« Reply #1 on: December 09, 2016, 08:10:22 AM »
New York investeste in extinderea productiei Alstom



Guvernatorul orasului New York, Andrew M. Cuomo, a anuntat ca va acorda o finantare de 30 de milioane de dolari pentru sustinerea expansiunii Alstom Transportation, Inc., in Hornell, Steuben County. Proiectul este motivat de oferta de succes a Alstom de a furniza trenuri moderne de mare viteza companiei Amtrak. Extinderea va mentine peste 1.000 de locuri de munca existente in Hornell si in cadrul operatiunilor Alstom din West Henrietta.

Acordul cu Amtrak pentru programul trenurilor moderne de mare viteza este in valoare de 2,5 miliarde de dolari. Sustinerea statului New York acordata proiectului a fost un factor important in efortul depus de Alstom pentru asigurarea unui contract cu Amtrak.

ClubFeroviar.ro
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (nov 2017?) | A10 lot 4 (dec 2017?)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 187,794 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 159,465 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.599
  • Karma: +2554/-580
Re: Trenurile in lume
« Reply #2 on: December 17, 2016, 07:42:17 AM »
Siemens finalizeaza primul tren Brightline



Primul tren Brightline construit de Siemens a fost finalizat si a parasit centrul de productie al companiei din Sacramento, California. Trenul este compus din doua locomotive si patru vagoane. Primul tren are aprox. 149 de metri si este transportat de-a lungul Statelor Unite pe cale ferata, calatorind aproape 5,000 km din Sacramento catre Florida. Constructia primei carcase pentru vagoane a inceput in iulie 2015. Patru trenuri suplimentare sunt construite de Siemens pentru prima faza a Brightline. Aceste trenuri vor avea patru nuante vii diferite: roz, rosu, portocaliu si verde si vor fi livrate pana la sfarsitul lui martie.

Trenurile Brightline sunt construite ca trenuri integrate fiind formate din doua locomotive diesel-electrice si patru vagoane din otel de inalta calitate. Aceste locomotive diesel-electrice ecologice indeplinesc cele mai exigente standarde de emisii stabilite de guvernul federal. Integrarea imbunatateste calitatea calatoriei si reduce zgomotul produs in timpul acesteia. La fiecare capat se afla o locomotiva galben aprins pentru o mai buna fiabilitate. Primul tren va incepe testele in Palm Beach la inceputul lui 2017.

All Aboard Florida construieste Brightline si centre urbane de mobilitate in Miami, Fort Lauderdale si West Palm Beach. In prezent, la statiile din Fort Lauderdale si West Palm Beach, lucrarile sunt finalizate in proportie de 70% si se realizeaza lucrari la interior si finisaje. Instalarea grinzilor Florida I-Beams (FIBS) pentru sina suspendata este aproape finalizata la MiamiCentral.

ClubFeroviar.ro
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (nov 2017?) | A10 lot 4 (dec 2017?)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 187,794 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 159,465 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.599
  • Karma: +2554/-580
Re: Trenurile in lume
« Reply #3 on: January 13, 2017, 08:02:34 AM »
Aeroexpress introduce trenurile supraetajate in 2017



Aeroexpress nu a reusit sa dea in exploatare vehiculele supraetajate in 2016 din cauza termenelor de certificare. Vehiculele vor fi puse in serviciu in 2017. In total, Aeroexpress va cumpara 62 de vehicule supraetajate de la Stadler pentru suma de 183,9 milioane de euro. Primul tren trebuia sa inceapa serviciul in decembrie 2016. „Certificarea trenurilor supraetajate Aeroexpress este in desfasurare. Cinci din 11 trenuri sunt deja in Rusia si sunt testate. Trenurile vor fi puse in exploatare in 2017. Intarzierea nu va afecta executarea contractului de catre Stadler”, a declarat compania.

ClubFeroviar.ro
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (nov 2017?) | A10 lot 4 (dec 2017?)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 187,794 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 159,465 km A și 121,115 km DX

cristi5

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.601
  • Karma: +684/-64
Re: Trenurile in lume
« Reply #4 on: May 05, 2017, 12:54:15 AM »
Why trains suck in America:

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.530
  • Karma: +2583/-552
Re: Trenurile in lume
« Reply #5 on: May 06, 2017, 11:39:01 PM »
 :lol:

Este fain in Europa !... ;)

rizzuh

  • Senior
  • ****
  • Posts: 255
  • Karma: +70/-17
Re: Trenurile in lume
« Reply #6 on: May 07, 2017, 10:30:37 AM »
Si o continuare (oarecum) a acelui clip:


Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.599
  • Karma: +2554/-580
Re: Trenurile in lume
« Reply #7 on: September 13, 2017, 08:19:04 AM »
Rusia testeaza cea mai puternica locomotiva a sa pe ruta Baikal – Amur



Prototipul celei mai puternice locomotive diesel din Rusia, 3TE25KM2M, va fi testat, in luna octombrie, pe linia de cale ferata Baikal – Amur, anunta compania Bryansk Machine-Building Plant (BMZ), producatorul acestei locomotive. Doua dintre aceste locomotive diesel au fost deja construite de catre Bryansk Machine-Building Plant si se afla in procedura de a obtine certificarea pentru operarea pe reteaua feroviara din Rusia. Dupa obtinerea certificarii, una dintre cele doua locomotive va fi supusa testelor pe linia Baikal – Amur.

BMZ 3TE25KM2M este prima locomotiva ruseasca formata din trei sectiuni, fiecare locomotiva fiind echipata cu un motor de 12.000 CP. Pana la introducerea acesteia pe piata, cele mai puternice locomotive erau fabricate tot de catre Bryansk Machine-Building Plant, din gama 2TE25KM, echipate cu un motor cu putere de 7.000 CP. Noile locomotive in trei sectiuni pot fi folosite pentru a tracta trenuri de marfa de peste 7.000 de tone, pe o distanta de pana la 2.800 kilometri, precum ruta Taksimo (Buryatia) – Sovetskaya Gavan (Teritoriul Khabarovsk).

ClubFeroviar.ro
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (nov 2017?) | A10 lot 4 (dec 2017?)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 187,794 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 159,465 km A și 121,115 km DX