News:

Video dronă 12.04 A0 Bâcu-Bragadiru / A1-DN6.
S-a deschis A0 între DN5 și DN4!

Main Menu

Autostrada A9 Timișoara-Moravița

Started by valexandru, March 26, 2012, 01:36:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous Rider

Quote from: cristi5 on May 29, 2017, 05:52:15 PM
Apropo de continuarea A9 cu A11, parca pe partea maghiara exista un proiect de drum expres paralel cu granita? Daca exista, nu stiu cat e de concret...


M47: Berettyóújfalu (M4) – Szeghalom – Békéscsaba – Orosháza – Szeged (M43)
https://en.wikipedia.org/wiki/Highways_in_Hungary

voicul

Teoretic e irelevant ce au Ungurii.
Ro ca tara vrea A11 ca sa traga traficul pe la noi, deci sa vanda benzina, mancare si poate si o nopate de cazare in Ro, nu in H.

pasadia

Tu vrei drumuri moderne pentru a reduce numarul de victime de pe actualele sosele si pentru a salva localitatile strabatute acum de masini. Caci motorina si cazarea aia nu o sa incalzeasca pe multi...

Anonymous Rider

Quote from: pasadia on May 30, 2017, 05:33:26 PM
Tu vrei drumuri moderne pentru a reduce numarul de victime de pe actualele sosele si pentru a salva localitatile strabatute acum de masini. Caci motorina si cazarea aia nu o sa incalzeasca pe multi...
Corect! Sa zicem ca 1-2 ani, lipsa A9/A11 e ok, dar peste 3-4 ani devine necesar, pentru ca cel putin 1-2 zile pe saptamana MZA va fi ridicat.

iuli

Pe principiul asta, nu mai facem noi autostrazi ca fac ceilalti care ne ocolesc.  >:(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Just for fun, evident nu se va intampla nimic deosebit in viitorul apropiat...




Se reiau proiectele importante cu Serbia.
Unul dintre ele ar fi legarea ţării noastre cu capitala Serbiei printr-o autostradă


Marţi, la Novi Sad, au fost prezenţi preşedinţii Consililor Judeţene, care au vorbit despre proiectele comune cu ocazia sărbătoririi celor 20 de ani de parteneriat.  ,,Am trecut la proiecte majore de infrastructură, proiecte cu regiunea Voivodina, de a comunica pe canalul Bega navigabil şi reiau discuţia, încă o dată, de realizare a autostrăzii Belgrad-Timişoara. Îmi exprim speranţa că discuţiile pentru realizarea autostrăzii Timişoara-Belgrad vor fi reluate în curând. Voi milita cu toate eforturile faţă de autorităţile române pentru reintroducerea acestui obiectiv strategic între priorităţile naţionale. Iar faptul că Novi Sad va fi Capitală Culturală Europeană în 2021 împreună cu Timişoara va fi un alt prilej pentru a intensifica colaborarea, în special în aria culturală", a spus Călin Dobra, preşedintele CJ Timiş. La evenimentul de la Novi Sad a fost prezent şi preşedintele CJ Timiş care a semnat pe actul de naştere al euroregiunii DKMT, Viorel Coifan, în urmă cu 20 de ani, dar şi Dan Ivan, fost preşedinte al Consiliului Judeţean Arad prezent şi el la semnare.

Adevarul

Cuneo

Timișoara ar putea fi legată pe autostradă de Drobeta Turnu Severin printr-o noua autostradă Via Carpathia. Vezi traseul complet al noii autostrăzi



,,Județul Timiș are mari șanse să fie traversat de o nouă autostradă este" nu anuntul făcut de presedintele CJ Timiș Călin Dobra acum câteva ore. El a transmis și într-un mesaj pe Facebook pe care îl redăm în rândurile de mai jos, detalii despre nouă autostradă Via Carpathia care va străbate România, unind Timișoara de Oltenia printr-o legatură directă către Drobeta Turnu Severin granita româno-bulgară de la Calafat. Asadar. iată declarația președintelui CJT Călin Dobra:

,,Vă anunț cu bucurie că am semnat în numele Consiliului Județean Timiș un protocol de colaborare cu județele Satu-Mare, Bihor și Arad pentru a susține la nivel național și european demersurile necesare implementării proiectului "Via Carpatia", precum și pentru asigurarea unei asistențe tehnice în sprijinirea acestui coridor european strategic.

Pentru Județul Timiș proiectul ar aduce mari beneficii economice și ar impulsiona schimburile comerciale cu celelalte zone de pe traseul autostrăzii, ceea ce ar genera locuri de muncă, dezvoltarea comunităților,în final, bunăstare.

Via Carpathia este un traseu rutier european aflat în stare de proiect, care va face legătura între Marea Baltică și Marea Neagră. Traseul va începe în Lituania, iar apoi continuă în Polonia, Slovacia și Ungaria prin Miskolc – Debrecen.

Pe teritoriul României traseul va avea două direcții, una spre portul Constanța, pe ruta Oradea – Arad – Timișoara – Lugoj – Deva – Sibiu – Pitești – București – Constanța și una spre frontiera româno-bulgară la viitorul pod peste Dunăre de la Calafat-Vidin, pe ruta Oradea – Arad – Timișoara – Lugoj – Drobeta Turnu Severin – Vânju Mare – Calafat.,,
http://orasul-timisoara.ro/local-5881/

NGC

Si ce treaba are asta cu A9? Traseul de la Timisoara in jos pana la DTS nu e nimic altceva decat A6.

Ionut

Exact. Via Carpatia (sau Carpathia, dupa preferinte) in zona Timisoara ESTE GATA. :lol: Asa cum se vede din harta pusa in articol, Arad-Timisoara-Lugoj este segmentul din coridor care are directa legatura cu Timisoara. Si Arad-Timisoara-Lugoj este 100% gata, este Autostrada A1. Teoretic ar trebui ca acest coridor sa aiba o ramura si spre Moravita, adica A9. Dar, cel putin momentan, acest proiect (Via Carpathia) NU include Serbia in planuri... deci nu include A9.

Dominik

Exact, traseul include viitorul A6 si mai mult ca sigur va fi DX, dar poate dupa 2030  :(
You're in Steelers Country

udar

E greu cu termenele avand in vedere istoria celor de la MT cu toate departamentele ei.

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


Bogdan_Cluj

Vad ca pe harta API au aparut in Serbia doua proiecte, unul fiind A3 (harta) care vine pana langa Moravita. Cum la noi o sa mai treaca ani buni pana vom face ceva pe aceasta zona, mi-am zis sa analizez putin situatia si sa caut ceva solutii pentru traseul existent.

In linkul de mai jos gasiti o harta interactiva (click pe fiecare element pentru detalii). Minutele referentiate sunt de la un clip video (al lui Iulian Sofronie), iar adresa URL a clipului o gasiti in descrierea hartii.

Probabil ca nu este varianta ideala, dar daca aveti idei ... please share them.
Link harta: https://drive.google.com/open?id=1u-OGwrJmMw4vUH-ExgFGuW1Ut1gVSVOI&usp=sharing

Snapshot:

Powered by API/PUM imgur uploader

PS: am scris aici pentru ca pe acest thread ma astept sa fie cei mai multi oameni din aceasta zona si care stiu bine traseul si au ceva pertinent de zis pe subiect. La DN-uri nu stiu pe cati ii intereseaza o "(pseudo)analiza" asa de detaliata.

elphax

si cei ai dori sa iti zica oamenii din zona ?
:) ( no offence)

- normal ca nu ar strica sa existe centuri la toate satele din zona si pasaje CF.
- ma mir ca nu ai pus si pentru Sag centura - poate din cauza ca are deja 2 benzi pana la finalul localitatii, in plus ar necesita un pod peste Timis care e o investitie mare.
- la Moravita as face centura invers, sa poata fi folosita si de cei care circula pe relatia Resita
- inca ceva: terenurile in Timis sunt foarte scumpe, orice expropriere pentru centura creste semnificativ costul unui proiect de acest gen

In rest, putem visa mai departe, dureaza pana sa decida cineva sa dea drumul la un proiect major in tara asta de a face centuri la toate satele pe toate DN cum ar fi normal.

Dominik

Eu inca sper ca se va construi A9 pe viitor !
You're in Steelers Country

Quest

Dominik, nu inainte de A13 sau A8. Romania nu cistiga nimic daca mai pune o A in Banat, in schimb daca leaga Moldova de Transilvania, va fi un mare pas inainte.
Common sense will get you far !