News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx Centura Techirghiol

Started by captiva, November 25, 2016, 03:54:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

captiva

Nu stiu daca e cel mai bun loc, dar...

A fost depusă la ANAP documentația de atribuire pentru
Varianta de Ocolire Techirghiol

25.11.2016

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA anunță că a fost depusă la ANAP, spre validare, documentația de atribuire pentru Varianta de Ocolire Techirghiol.

Condițiile de relief din zona traseului permit adoptarea unei viteze de proiectare de 100 - 120 km/h. În acest sens, C.N.A.I.R. urmărește construcția unei legături rutiere rapide între autostrada A2 și sudul litoralului, astfel că Varianta de Ocolire Techirghiol va avea profil de drum expres.

Drumul expres Varianta de Ocolire Techirghiol are rolul de a prelua traficul de pe autostrăzile A2, A4 și de a-l dirija spre litoralul de sud al Mării Negre, respectiv Punctul de trecere al frontierei cu Bulgaria.

Traseul drumului va avea o lungime totală de 25,875 km. Acesta începe din intersecția drumurilor naționale DN 39 cu DN 39A, zona pasajului RO-RO, la intrarea în localitatea Eforie, și se desfășoară pe direcția nord-sud, trece prin apropierea localităților Eforie, Techirghiol, Movilița, Biruința, Moșneni și 23 August.

Caracteristicile drumului expres sunt:

Ø  Profil transversal                   

Ø              platformă:                                                       21,50m                       

o   parte carosabilă:                                             2x7,00m                     

o   acostamente:                                                   2x1,50m                     

o   benzi de încadrare:                                        2x0,75m

o   Sistem rutier elastic (solutia 1) / semirigid (solutia 2).

o   pasaje subterane:                                           4 buc

o   pasaje supraterane:                                        5 buc

o   intersecții cu alte căi de comunicație:           3 buc



Ø  Noduri rutiere

o   Eforie Nord (km 0+000) – punct de plecare din DN 39

o   Techirghiol Vest ( km 8+550 ) – intersecție cu DN 38

o   23 August ( km 25+875 ) – sfârșit drum în DN 39

mr.L

Poate pe viitor se gandesc si la un pod nou peste canal in drept cu Straja , apoi un drum care sa conecteze A4 cu drumul asta nou expres Techirghiol.Cu ocazia asta conectează si Cumpănă la A4.


vancouver

Se pare ca au inteles si ei ca legatura cu podul nou nu este fezabila, ca atare proiectul care acum se liciteaza porneste numai de la intersectia cu DN39, cea de la sud de Agigea.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

raulbogdan23

Totusi cam tot acolo se ajunge, multi au sa mearga pe produl nou si o sa se aglomere la sensurile giratorii.

Nu era mai fezabila varianta cu plecare din A4 care s-a discutat acu ceva vreme pe forum? Varianta propusa chiar de tine @vancouver
Caci banuiesc ca vor vrea candva in viitor sa continue cu DX pana spre Mangalia

mirceaVRo

wow Nu-mi vine sa cred ca Techirghiolul va avea centura la standard de Drum Expres , cred ca va fi cel mai mic oras cu propria centura si sper ca nu o sa-mi treaca prea aproape de casa, dar privind si partea plina a paharului voi putea face poze in voie de va fi necesar :D

ovicor

Ce spui tu, @mirceaVRo, imi aminteste de un banc, sper sa nu fie cazul tau:
    Badea Gheorghe iese dimineata din casa. Vede niste topometristi la el la sura.
     -Ma, ce catati voi acolo ?!
     -D-apoi, cum sa-ti spunem, bade, pe aici urmeaza sa treaca o cale ferata.
     -Ni, drace, s-apoi ce trenuri or sa treaca ?!
     -Pai, multe, bade, si marfare, si de persoane.
     -D-apoi, or trece si ziua, si noaptea ?!
     - Pai, da, bade...
     - O p--a, ca io n-am alta treaba, decat deschide poarta la sura - inchide poarta la sura!!!

Harry



interesant numarul destul de mare de pasaje :D

NGC

#8
A fost lansata licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate, Elaborare Proiect Tehnic si DTAC pentru obiectivul ,,Alternativa Techirghiol''".

Valoarea estimata: 8,923,751.93 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 31.01.2017

Termen predare SF: 7 luni de la ordinul de incepere
Termen predare PT / DDE: 10 luni de la ordinul de incepere

Harry


NGC

#10
Sa mai studiem un caz interesant si sa mai punem niste paie pe foc.

In 25.11.2016 CNAIR dadea acest comunicat in care spune ca se va face "drum expres".



Sa vedem acum ce zice caietul de sarcini facut si semnat de DRDP Constanta.

Mai intai zice "drum de mare viteza".



Apoi zice "sector de autostrada".



Iar mai apoi apare iar "autostrada".



Sa zicem ca au uitat la copy/paste sa inlocuiasca peste tot. :lol:

Sa vedem acum ce spune caietul de sarcini referitor la proiectul tehnic.



Si acum, surpriza! :D

Sa vedem ce raspunde DRDP Constanta in clarificarea 9 la intrebarea 1.



Harry


NGC

#12
Oare lumea se vede la fel din birourile din Bucuresti si din cele din Constanta? :lol:

Quote from: NGC20 on January 31, 2017, 10:51:50 PM
In 25.11.2016 CNAIR dadea acest comunicat in care spune ca se va face "drum expres".



Sa vedem ce zice DRDP Constanta in clarificarea 17, referitor la viteza de proiectare.



TibiV

- Mai Marie, eu maine te iau de nevasta, dar tu oi fi fata mare ?
- Ioane, oi fi, n-oi fi, cum ti-o fi norocul!
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Vai ce frumos vor sari contestatiile. Astia n-au telefoane? Bai frate, dati niste telefoane intre voi! Sa vezi ce frumos o sa fie cand unul depune cu drum expres si ii este respinsa oferta ca fiind neconforma (sau cum se numeste). Si ala va avea clarificarea cu drum expres in fata. Of!!!