[Martie 2012] Bucuresti-Timisoara si retur, cu masina

Started by Ionut, March 18, 2012, 08:00:52 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut


Ionut

Ultimele din zona viaductelor, in apropiere de Orsova.










Ionut

Intrarea in Orsova. Se vede viaductul peste Cerna.




Ionut

Ajungem la Domasnea unde au dat drumul la centura. Ura!!!
Totusi, se mai lucreaza, asa cum veti vedea din imagini.

Asadar, centura Domasnea! :)














Ionut

In continuare, centura Domasnea. Va spuneam ca tot se mai lucra pe ici pe colo, baietii astia faceau stabilizare de versant, cred.




Ionut


Ionut

Centura Caransebes este, eh, aproape gata. De fapt, din ce se poate vedea se lucreaza in multe locuri si, SPER, ultimul strat de asfalt (cel de uzura, evident) nu este turnat. Zic asta pentru ca stratul actual este in multe locuri deteriorat.

Ce m-a frapat sunt rigolele imense, probabil se pregatesc pentru potop. E bine, nu zic, doar m-am mirat.

Asadar... Centura Caransebes!

Capatul dinspre Severin:












Ionut


Ionut


Ionut

In continuare... Aici in prima poza nu stiu ce faceau. Se pare ca turnau beton, dar nu inteleg unde.














Ionut

Centura Caransebes... la final.









Atat pentru aceasta seara... mai urmeaza destule poze in urmatoarele zile. Stay tuned. :cheers:

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nenea_hartia

Quote from: Ionut on March 19, 2012, 06:30:45 PM
Fiti atenti la solutia aleasa pentru stabilizarea versantilor. Initial mie mi s-a parut extrem de dubioasa. Seamana cu un beton rugos, aruncat asa la intamplare pe versant. Insa la fata locului si daca te uiti de departe, nu pare o solutie rea, strict vizual vreau sa spun. Arata cel putin decent, DIN DEPARTARE. Cand esti aproape intr-adevar arata artificial, o solutie cumva fortata.

Poate specialistii de pe-aici ne pot da detalii... de ce s-a ales solutia asta si nu alta.
Se numeşte beton torcretat. S-a ales soluţia asta deoarece fusese folosită în acelaşi loc şi de Ceauşescu, în anii '80, iar el, doar se ştie, era un mare constructor. În plus, la noi în ţară nu are absolut nicio importanţă că zona se află în Parcul Natural Porţile de Fier; ce e mai natural decât să turnăm zeci de tone de betoane pe versanţi?
Eu credeam că ne arăţi cablul optic al Romtelecom. Reţine, cablul acela a fost relocat, iar ce vezi în poză e o soluţie definitivă!! (aici mergea emoticolul ăla cu ciocanul...).

Dar pozele sunt grozave, mulţumesc. Mă bucur că ai prins şi timp frumos. Un sfat de la mine: găseşte-ţi timp să mergi odată şi între Orşova şi Moldova Nouă. Abia acela e cel mai frumos drum din ţară, chiar dacă îi lipsesc viaductele şi tunelurile.  :)

Ionut

@bogdymol, mai vin si altele :)

@nenea_hartia, multumesc pentru explicatii! Buna treaba cu cablul optic. Astea parca se ingropau. :) Uh. Ti-am zis, bine ca de la distanta arata decent pentru ca de aproape nu. Mult mai decenta este solutia aleasa pe unele zone de pe Valea Oltului unde s-au pus plase care sa "capteze" rocile care cad. Deci nu e plasa "lipita" de stanca, ci este facuta ca un "cuib". Mie mi se pare o solutie mai eleganta. Arata atat de bine incat initial nici nu le-am observat... si n-am apucat sa fac poze. :D

Ma bucur ca ti-au placut pozele, mai vin si altele. Am mai auzit de acel drum, runda asta n-am avut timp sa merg, poate data viitoare. :) Multumesc! :cheers:

iuli

Superbe pozele! Multumim de reportaj!  :D

Asa cum zicea si nenea_hartia, traseul e mai superb intre Orsova si Moldova Noua, chiar daca si mie imi plac viaductele si tunelurile!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog