[Martie 2012] Bucuresti-Timisoara si retur, cu masina

Started by Ionut, March 18, 2012, 08:00:52 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut


Ionut

Inceput de Arad bypass si zona nodului cu DN69. Aici se merge deja pe ambele sensuri inca de anul trecut. E cam gata zona asta din ce vad. A se observa ca pe overpass nu au pus inca parapetul de otel, desi acel overpass e deschis de luni bune!














Ionut

Mai departe pe bypass. A se observa ca am surprins des utilaje la lucru. Duminica dimineata, in jur de 09:00, se lucra cu spor!!!












Ionut

Continuam drumul, alte utilaje prin zona...












Ionut

Zona nodului Arad bypass-autostrada Arad-Nadlac. In stanga se pot observa o groaza de masini de mare tonaj cu farurile aprinse. Sunt de la Alpine, nu stiu exact ce faceau, dar aratau impresionant. In zona nodului se lucra incredibil duminica dimineata... erau o groaza de utilaje, oameni, praf, parca maine trebuie sa termine. :)

















@bogdymol - despre poza asta iti ziceam cand ne-am vazut. Este o culee cred, este foooooarte inalta si este complet "pavata", asa cum se intampla cu sferturile de con la overpass-uri. Am ramas uimit sa vad asa ceva, zici ca e adapost anti-atomic sau ceva. Poate cineva sa explice de ce s-a construit asa? Poate nenea_hartia ne spune...


Ionut


Ionut

Ne continuam drumul spre Deva.
Si ajungem la tronsonul Deva-Orastie construit de Strabag.

Mi-am facut curaj si la Simeria am mers spre Uroi, pe DJ700A. Pozele de mai jos sunt fix din locul unde autostrada supratraverseaza DJ700A. Se lucra in zona, erau "echipaje" de la Strabag. Ba chiar unii m-au luat la ochi, nu intelegau de ce am parcat chiar langa elevatia lor draga. N-am avut curaj sa intru pe santier ca ma luau la rost, dar am facut totusi niste poze unde autostrada se intersecteaza cu DN700A fix in nordul Simeriei. Aici va fi nodul Simeria din Deva-Orastie.

Pasaj autostrada peste DJ:


Aliniamentul autostrazii spre Orastie/Sibiu:


Aliniamentul si viaductul autostrazii spre Deva/Arad:


La fel, spre Arad, cu zoom:


Tot spre Arad, un pic alt unghi:


La fel, tot spre Arad:

Ionut

Apoi mi-am facut curaj si din instinct mai mult (nu stiam incotro merg de fapt) am nimerit dealul mult mediatizat de unde Strabag isi ia umplutura. Se ciobea de zor la el, dupa cum puteti vedea in pozele de mai jos. Deci si Strabag munceau de zor duminica, deja se facuse ora 13:00 cand am ajuns eu in zona.












Ionut

Pe drumul inapoi de la dealul de umplutura si pana in Simeria m-am oprit pe un mic deal ca sa pozez autostrada. Uitati-va cu atentie cum merge paralel cu DJ107A si traverseaza Muresul aproape de Balastiera Uroi.










Ionut

Inapoi in zona intersectiei cu DJ700A. Fotbal si autostrada. :)







Elevatii pasaj autostrada peste DJ700A (acelasi pasaj de mai devreme)

Ionut

Trecem de Orastie si dam tot peste Strabag, constructorul autostrazii Orastie-Sibiu lot 1. Aici autostrada este in dreapta drumului national cum mergi spre Sibiu. Practic peste tot unde am vazut aliniament de autostrada erau si utilaje la lucru. Strabag se pare ca sunt seriosi. De fapt, pe toate segmentele dintre Orastie si Sibiu se lucra duminica dupa-amiaza. Si se lucra sustinut!!! Bravo! Asta vreau sa vad!

Asadar Orastie-Sibiu lot 1, cateva poze OK facute din mers...


















Ionut

Lotul 2 Orastie-Sibiu construit de Straco. La nodul Lancram (nordul orasului Sebes) nu se lucra.




Ionut

Dupa Sebes, cred ca tot lotul 2 este aici, apoi urmeaza lotul 3. Dupa Sebes autostrada trece pe stanga drumului national cum mergi spre Sibiu.






















Ionut

Orastie-Sibiu lot 3, constructor italienii de la Impregilo.

Zona Cunta, exact in locul unde autostrada intersecteaza DJ141D, la sud de Cunta, exact la granita judetelor Alba si Sibiu. Fix in aceasta zona nu se lucra, italienii erau concentrati pe alta bucata.












Ionut

Iata unde erau ascunsi italienii de la Impregilo, lucrau in zona aceasta unde era o forfota de nedescris.