[BV] PMUD Brasov

Started by pasadia, November 24, 2016, 11:51:48 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Ce spatii verzi crezi tu ca sunt in pericol sa fie "omorate"?

Dan027

^Am zis ca nu trebuie omorate, nu ca ar fi anumite spatii verzi in pericol.

dumbravaandrei


TibiV

Asta este REM-ul de Brasov ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


Dan027


TibiV

RER, ce voi nu nimeriti niciodata alte butoane, mai ales dupa bere ?!.... O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

#37
Atentie... poza respectiva se discuta in CL.
Dar luati cu titlul de ...  brasoave.
Din simplul motiv ca nu vad de unde s-ar putea asigura materialul rulant ca nici CFR nu are, nici Regio Trans nu prea pare sa abunde in material rulant.

P.S: Tarlungeni-Darste il vad ca traseu posibil peste 15-20 de ani. Cu exceptia astora restul exista deja deci se poate implementa la ora actuala si cu subventii acordate operatorilor CF (nu stiu daca spre Teliu mai circula ceva...

Dan027

Eu am o nedumerire, care este scopul inelului feroviar?
Adica trafic intre localitatile mai mici din zona metropolitana nu prea este ci doar spre Brasov, mai bine faci mai multe bifurcatii catre celelalte localitati decat sa faci un "cerculet".

Sunt vreo 32 de km de cale ferata ce ar trebui construiti pt cerculetul ala...

Pe cand
- Darste-Electroprecizia ar fi 6-7 km
- Ghimbav-Aeroport 3 km
- Tohan-Bran 6-7 km



Bogdan_Cluj

Am vazut ca pe pagina #2 din thread s-a vorbit mult facand comparatia Cluj-Brasov.
Pentru cei care nu cunosc (bine) zona Cluj, aveti aici mai multe informatii:

Traficul de tranzit - cele 7 directii: https://clujeuropean.com/2016/06/17/traficul-de-tranzit-cluj-napoca/
Linia de cale ferata (M300): https://clujeuropean.com/2016/11/05/tren-metropolitan/
-- atentie: Florestiu si Gilaul nu sunt acoperite feroviar in acest moment si nu e chiar asa usor sa fie (cel mai probabil este nevoie de un tunel de ~2.5 km) si 10 km de sina noua. Dar la cat s-a construit in zona, nici nu stiu daca se mai poate face (chiar daca am avea finantare).


pasadia

#40
@dumbrava - nu se discuta in nici un CL. E doar fantezia unui sinecurist din tineretul liberal.

Si ca sa pun mesajul complet: Mihai Codrut Nanu e un tanar membru PNL, ajuns multumita lui Cancescu prin CA-ul de la Metrom (daca nu ma insel). Celebru pentru parerile despre Avram Iancu si, din cate suspectez eu, cunoscut ca SkySk pe celalalt forum de infrastructura, adica pe SSC (unde e chiar activ, dar mai ales pe partea de postare de link-uri, nu pe creatii proprii).

Ideile astea le preia de la altii si are grija sa le infloreasca si sa le prezinte atat de prost incat sa le faca nefrecventabile. In speta interesul pentru partea cu transportul metropolitan brasovean i-a aparut dupa postarile unui arhitect, Gabi Buhus, pe care le gasesti aici. Dupa cum vezi, el a avut grija sa adauge inflorituri fara ca macar sa produca vreo dovada a necesitatii acestora. Nu e dezbatere, e doar aruncare de idei pe "piata" profitand de notorietatea lui mai mare.

La fel a facut si in primavara lui 2017 cand acelasi Gabi, MelcToxic pe SSC, a propus o retea de tramvai pentur Brasov. Gabi ne-a cerut atunci sa nu iesim inca in spatiul public cu ideea sa pentru ca mai vroia sa lucreze asupra ei, Codrut Nanu a avut grija sa o lanseze pe FB profitand de energia bulei in care activa (si in care intamplator sunt si eu).

Una peste alta aceste idei merita dezbatute. Dar cu cifre, argumente, si preferabil de persoane fara alte interese in spate. In Codrut Nanu nu am nici o incredere, din cauza asta ma vad nevoit sa dau aici acest mesaj de avertizare.

Dan027

#41
Quote from: pasadia on January 21, 2018, 02:37:19 PM
...interesul pentru partea cu transportul metropolitan brasovean i-a aparut dupa postarile unui arhitect, Gabi Buhus, pe care le gasesti aici.

... hmm, trebuie sa completez si eu un pic aici :D

Arhitect care s-a gandit la dezvoltarea unui sistem feroviar metropolitan ca urmare a catorva observatii de ale mele chiar de acolo de pe forum (postate sub pseudonimul de P4nToM). Defapt daca ma uit mai bine in postatea mea de atunci chiar eu venisem cu ideea unei centuri feroviare se pare  :lol:
Ideea/proiectul unui transport feroviar metropolitan am transmis-o si la dezbaterea pentru PMUD, in 2016, si chiar si aici pe forum am postat propunerea.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=190.msg138145#msg138145

Concluzia este ca implementarea unui transport feroviar metropolitan in Brasov ar fi ft buna, dar inca nu am gasit solutia / structura perfecta pentru implementarea lui.

dumbravaandrei

#42
@pasadia
De postat pe FB, a postat codrut nanu. Dar ideea si alte aspecte departe de a-i fi atribuite.
Personal - despre el - am o parere ceva mai... dura fata de a ta. Sa-i fi vazut postarile pe grupul AV3 de acum 2 sau 3 ani... noaptea mintii. E genul de om care ma lua la 11m pe grup ca mananc "La Placinte" ca sa sustin si sa finantez propaganda rusa etc...

Ideea e ca daca vorbim de traseul propriu-zis, parte din el exista (cu exceptia "Preciziei" - Darste, exista infrastructura). Linia CF spre Teliu pare a fi operationala (dupa cum arata CF, habar n-am daca exista vre-un operator care sa ofere tren pe acolo... stiu ca la un moment dat pusese cristi5 poze pe aici pe forum dintr-un RegioTrans.)

Pe de alta parte... eu personal nu vad cum ar putea fi satisfacut traficul CF. Daca vorbim de Salzburg sau Berna (sau orice alt oras mai mare din DE), reteaua periurbana de CF asigura cel putin un tren pe ora in orice directie. Mi-e ca aici va umbla trenul cu maxim 20 de calatori in "zilele bune". In parte din localitatile limitrofe Brasovului nu e nimic care sa duca calatorii in halta (transport public ma refer) iar acum... sa fim seriosi... daca esti din Cristian sau Feldioara si ai dat cheie la masina sa te duci pana la halta, drumul pana in oras nu mai pare chiar asa de lung.

Cipi

Am scris, apoi sters un mesaj venit dintr-o oarecare cunoastere aprofundata a Sacelelui. Am zis sa nu fiu privit ca un carcotas si sa arunc doar doua intrebari:
- Cum credeti ca se poate realiza conectarea liniei de la Sacele la calea ferata principala in zona Darste? Tinand cont de dezvoltarea imobiliara si rutiera din zona Darste si de prezenta podurilor Darste.
- Si a doua intrebare, cum s-ar justifica efortul financiar al unei astfel de linii de cale ferata vis-à-vis de efortul financiar al unei linii de autobuz Sacele - Livada Postei. :)

Just4info: Spre Teliu circula Regiotrans-ul (pe ruta Brasov-Intorsura Buzaului).

skySK

Nu aveam intentia sa ma inregistrez aici dar intrand intamplator dau de asta:
Quote from: pasadia on January 21, 2018, 02:37:19 PMSi ca sa pun mesajul complet: Mihai Codrut Nanu e un tanar membru PNL, ajuns multumita lui Cancescu prin CA-ul de la Metrom (daca nu ma insel). Celebru pentru parerile despre Avram Iancu si, din cate suspectez eu, cunoscut ca SkySk pe celalalt forum de infrastructura, adica pe SSC (unde e chiar activ, dar mai ales pe partea de postare de link-uri, nu pe creatii proprii).
:lolz:
De unde ai facut legatura dintre mine si acest individ de care pana acum nici nu stiam ca exista? Acum ma prind ce era cu Nanule dincolo...:headache: