DN7C "Transfăgărășan" Pitești-Curtea de Argeș-Cârța

Started by bogdymol, March 09, 2012, 10:29:11 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hercule

As mai adauga Transbucegi si mai nou Transrarau. Din pacate toate zonele mentionate se transforma in ceva respingator: tarabe, galagie, mirosuri, gunoaie si foarte multi oameni necivilizati.
Deșteaptă-te române!

dragos76

ținând cont că zona căldării și a văii bâlea e totuși arie protejată, ar cam trebui restricționat accesul în zonă.
Pur și simplu acolo nu e un loc care să poată găzdui sute de mașini și mii de persoane. Soluțiile posibile poate că ar nemulțumi o masă mare de oameni, dar trebuie luate. Și asta indiferent de gradul de civilizație al celor care urcă; chiar și în condiții ideale, de oameni care nu aruncă gunoaie, nu fac gălăgie etc, tot e prea mult pentru acea zonă.

TibiV

Quote
Comunicat de presă
29.10.2015
 
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România informează participanţii la trafic că începând cu data de 02.11.2015 până în data de 30.06.2016, circulaţia rutieră va fi închisă pe DN 7C (Transfăgărăşan), pe sectorul de drum cuprins între km 104+000 (Piscu Negru) - km 130+800 (Cabana Bâlea Cascadă), în vederea evitării situaţiilor ce pot periclita siguranţa circulaţiei, din cauza fenomenelor naturale extreme (căderi de stânci, alunecări de teren).

Deşi în conformitate cu Regulamentul de funcţionare al drumului naţional DN 7C (Transfăgărăşan) - indicativ AND 524/2015 aprobat prin Decizia Directorului general al CNADNR SA nr. 836/04.09.2015, circulaţia rutieră trebuie închisă pe sectorul de drum cuprins între km 104+000 + km 130+800 începând cu data de 01 noiembrie, CNADNR SA a decis amânarea închiderii circulaţiei cu o zi.

De asemenea, precizăm că în conformitate cu prevederile Normativului privind prevenirea şi combaterea înzăpezirii drumurilor publice - indicativ AND 525/2013, în perioada 02.11.2015 + 31.03.2016, circulaţia rutieră va fi închisă pe sectorul de drum DN 67 C (Transalpina) cuprins între km 34+800 (Rânca) - km 79+200 (Curpat). 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Se mai stie ceva de asta ?...

Quote from: NGC20 on July 31, 2015, 11:38:17 AM
CNADNR a lansat azi licitatia pentru "Realizarea Expertizei Tehnice si Realizare Studiu de Fezabilitate pentru Reabilitarea/Modernizarea DN 7C km 0+000 - km 151+955 (TRANSFAGARASAN)".

Durata contractului: 12 luni (6 luni realizare SF + 6 luni asistenta)
Deschidere oferte: 16.09.2015


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

^^^ Stadiul curent apare inca de anul trecut in sinteza licitatiilor, dar cred ca ti-a scapat.
A fost anulata in 21.12.2015.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Naspa? Vrei sa spui "ce bine!", sper. Nu de alta dar nu intelegeam rostul acelui proect de nici o culoare (ma rog, stiu, iarna asta practic nu am avut zapada nici acolo sus, dar totusi...).

TibiV

Eu n-aş spune "ce bine"...
Ţi se pare că DN7C este în stare perfectă ?!...
Pe timp de vară, nu iarna...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Ce legatura are una cu alta? Vezi care era scopul - "circulatia sa fie deschisa tot timpul anului". Nu era despre imbracarea versantilor sa nu mai curga pe sosea, nu despre reabilitare pe tronsoanele deschise deja tot anul, nu despre podete/rigole distruse in aceleasi sectoare, etc...

adiarc

Alături de Transalpina e singurul drum pe care imi doresc sa-L mențină EXACT pe același amplasament....sa NU umble la nici o curba,nimic ci doar sa reabiliteze calea de rulare,tuneluri,parapeti ,etc.....e o idioțenie dupa părerea mea acest....sa menținem circulația deschisă tot timpul anului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dragos76

Ca să nu mai vorbim, că și pentru circulația pe timp de vară e nevoie de mai mult decât acțiuni de reabilitare a carosabilului. Nu am mai fost de mult vara pe acolo, dar din ce am înțeles e un dezastru cu posibilitatea de parcare, număr prea mare de mașini care circulă. Să nu uităm, se ajunge întro rezervație naturală (căldarea bâlii), se trece prin un parc natural. Deci ar trebui un plan de management al accesului mai profesionist, care să asigure și protejarea zonei, dar și condiții normale de acces, nu ambuteiaje specifice marilor orașe.

Hercule

Referitor la parcarea de la Lacul Balea, situatia e groaznica. Sunt 2 parcari cu plata una mai mare pe stanga (estimez vreo 200 de masini) si alta mai mica pe dreapta, sub Paltinu (~80 masini). Ei bine, vara, in special in week-end, e trafic asa de mare ca ambele parcari se umple si se parcheze pe banda de mers inspre Arges, incepand de la tunel in jos. Am vazut cazuri cand coada de masini era undeva cu 3 serpentine mai jos. Bineinteles ca intrarea/iesirea din tunel e un pericol major, cei ce vin dinspre Arges nu stiu ce ii asteapta la iesirea din tunel. De aici scandal, claxoane, fum, in general de la oameni care n-ar avea ce cauta pe acolo (barbati in slapi cu pitipoance pe tocuri). Circulatia e ingreunata de vreo 10-15 tarabe care vand fel de fel: de la magneti, pietre pana la slanina si porumb fiert. Bineinteles ca sunt multi care opresc pe drum, pun masina pe avarie si merg la "cumparaturi" ingreunand si mai mult circulatia. Cand ajung acasa o sa pun o poza cu parcarile.

Calea de rulare e asa si asa, in fond nu e o zona in care sa mergi cu viteza ci admiri peisajul. Ma refer aici la sectorul nordic, de la Cartisoara la Balea Lac, pe partea sudica n-am fost nici eu de mult. Daca ar fi dupa mine, n-as reabilita soseaua (in afara de elementele de siguranta), poate s-ar mai tria din acei multi "vizitatori".
Deșteaptă-te române!

AlexIP

Dragos76, condiții normale de acces = restricționarea traficului? Cum, cu încă o taxă? Sau în funcție de mașină, dacă vii cu vreo sărăcie de Dacia să nu te lase? :lol:

Singura chestie care chiar mi s-ar părea utilă e să mute data deschiderii prin mai, în funcție de condițiile meteo, și amenanjarea unor parcări serioase sus. De cele mai multe ori drumul stă închis luni întregi degeaba.