News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

DN7C "Transfăgărășan" Pitești-Curtea de Argeș-Cârța

Started by bogdymol, March 09, 2012, 10:29:11 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alinuttt

Mă refer la reabilitarea structurilor de artă, reasfaltare, înlocuire parapeți, reabilitare Tuneluri/parcări.

Io

Un coleg a fost la schi la Balea simbata. A lasat masina la Cascada. A fost surprins sa vada ca trec masini in sus, blocurile de beton pot fi ocolite cu usurinta, si ca maneliada a inceput deja sus la Balea Lac >:(
Usile Tunelului Balea sint deschise dar nu a ajuns pe versantul argesean sa poata sa spuna ca se circula deja in Caldarea Capra.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

yetiman

Comunicat CNAIR:
QuoteSe deschide Transfăgărășanul
15 Iun 2017

Mâine, 16 iunie 2017, ora 7 00 se va deschide circulația rutieră și pe sectorul închis pe timp de iarnă, Piscu Negru (km 104+000) și Cabana Bâlea Cascadă (km 130+800).

Precizăm că pe acest sector este interzisă circulația pe timpul nopții, între orele 21:00 și 07:00, din cauza vizibilității reduse (ceață) și a fenomenelor meteorologice neprevăzute ce pot pune în pericol siguranța participanților la trafic.

Menționăm că  în apropierea tunelului de lângă Lacul Bâlea circulația se desfășoară la altitudinea de 2042 m.

În urma reviziei speciale de astăzi, 15.06.2017, efectuată în baza Deciziei Directorului General al CNAIR SA, Ștefan Ioniță și în conformitate cu Regulamentul de funcționare al DN 7C – Transfăgărășan, s-a decis deschiderea circulației și pe sectorul de drum închis până acum.

Informăm participanții la trafic de faptul că sectoarele cu pericol de căderi de stânci, pietre și viituri sunt între km 56+700 - km 116+000 și km 117+100 - km 132+800.

Cele mai periculoase zone sunt următoarele:

- km 59+800 - km 60+500;
- km 61+100 - km 62+450;
- km 87+000 - km 95+000;
- km 110+200 - km 110+600;
- km 115+300 - km 116+000;
- km 117+100 - km 118+200;
- km 119+200 - km 119+500;
- km 124+900 - km 126+000;
- km 128+500 - km 129+000;
- km 132+700 - km 132+800.

Toate aceste sectoare sunt semnalizate corespunzător și CNAIR SA nu recomandă staționarea autovehicolelor.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dumbravaandrei

O stâncă de o mie de tone s-a prăbuşit pe Transfăgărăşan

Quote
Trănsfăgărăşanul ar putea fi închis după ce o stâncă de aproximativ 1.000 de tone s-a prăbuşit la kilometrul 126, a anunțat Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Stânca s-a oprit la marginea şoselei, fără a o afecta.

"La partea superioară a acestui bloc de stâncă se află încă două stânci de dimensiuni relativ mai reduse, care prin desprindere ar putea afecta partea carosabilă a drumului şi implicit siguranţa participanţilor la trafic", se arată în comunicatul emis de CNAIR.

Io

 >:( Asta cu mia de tone e "hai sa batem cimpii stil Digi24" ca sintem complet pe dinafara de subiect dar trebuie sa atragem vizitatori sa dea click.
In prim plan se vede partial un bloc de ~3 mc iar in plan departat e un bolovan de +/- 1 mc. Densitatea rocilor zonei (sisturi verzi/clorito sericitoase + micasisturi) e 2.78 - 2.85 t/mc. Pina si unui redactor cu liceul la zi ii e usor sa ajunga mult mai aproape de greutatea reala.
Altfel spus ambii bolovani ii poti incarca intr-o basculanta. Impreuna!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Vice33

Poza nu cred ca e facuta la subiect, ci pusa pentru ansamblul stirii...Nu trebuie sa ne luam dupa poze cand citim un articol, ele pot fi ca sugestie sau ca reprezentare despre acel subiect. Intreaba DIGI24 daca imaginea e de la acel eveniment...

TibiV

Clar nu este de acolo, si nici cu obiectul. Dar este de pe DN7C, asta conteaza... ;)
Nici CNAIR nu a postat nici o poza cu "obiectul", nici in comunicat nici pe FB.

Nu cred ca a dat fuguta un om de la Digi24 la km 126 de pe Transfagarasan sa faca repede-repede o poza... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

boer_escu

Stanca desprinsa cu pricina este undeva mai jos de poza de pe Digi si practic este chiar langa carosabil, iar din cate mi-am dat seama a fost fragmentata pentru a fi indepartata mai usor. Practic drumul este usor ingustat, dar nimic spectaculos.

In alta ordine de idei, mai jos de Balea Cascada spre Cartisoara se efectuau saptamana trecuta tratamente bituminoase si cu criblura intr-o maniera destul de profesionista, cu rezultate decente. Una peste alta, drumul pe partea nordica se prezinta mai bine decat in urma cu un an. Probabil conteaza si ca se organizeaza Turul Ciclist al Sibiului peste 10 zile, care va avea etapa cu sosire la Balea Lac dinspre Balea Cascada.

Hercule

Google Maps nu ruteaza mai departe/sus de Balea Cascada. Nu s-a marcat deschiderea, e un bug sau chiar e inchis ca urmare a bolovanului descris mai sus?

Deșteaptă-te române!

rizzuh

Este un bug. Google a inchis editorul de harti, asa ca singurii care mai actualizeaza sunt Indienii lor, nu mai actualizeaza voluntarii. Din acest motiv recomand sa folosesti Waze (chiar si pe web), mai ales la noi, unde hartile sunt actualizate foarte repede: https://www.waze.com/livemap

;)

Io

A facut un amic Transfagarasanul duminica. Nici vorba de ingustari, bolovani etc. Doar "bolovanii" de weekend...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

kumar


Hercule

Intr-o duminica...


Sfarsitul cozii pe sensul de urcare era mult mai jos. :|
Deșteaptă-te române!

Ionut


andrei@buc

adevarul e ca am niste amintiri ... memorabile (sic) din aceasta zona. ma rog.. fara masina pe vremea aia, totul pe jos cu rucsacul in spate. frumoase zone. mai putin masinile