[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

AFC




Asta-i zona unde pare ca au mai facut ceva:

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

AFC




Ultima e cu grinda de care vorbeam.
... the end  :)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AFC

Aseara eram prin zona la o tura rapida cu bicla si am observat ceva progrese, asa ca am scos telefonul si am facut cateva poze. Avem o suprabetonare finalizata si prima deschidere peste Dambovita, realizata.
Aici am incercat sa surprind ce se afla in albie. Nu ma prind daca este ceva provizoriu sau s-a turnat ceva in albie.


Primele 2 grinzi spre celalalt mal, sus

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

AFC

Grinzile  ridicate, din imaginile anterioare, din alta perspectiva:


That's all. Thanks
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

rocklee

caf ... :gj: :cheers: :cheers: :vroomvroom:

multumim de noutati si foto repotaj... :)

TibiV

#295
O poza superba de pe MetrouUsor, postata de userul GeorgeI



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#296
Daca exista un lucru bun la noul primar general, se pare ca acel lucru bun este ca nu renunta la proiectul integral pana in A1.
Cu mici ajustari, "of course"...

http://www.agerpres.ro/comunicate/2016/07/27/comunicat-de-presa-pmb-18-18-21

Quote
Comunicat de presă - PMB
miercuri, 27 Iul 2016, 18:18

Primarul General al Capitalei, Gabriela Firea, a convocat astăzi, 27 iulie, o ședință de lucru la sediul Primăriei Municipiului București,  pe tema stadiului în care se afla proiectele Pasajul de la Piața  Sudului și Penetrația A1- Ciurel - Splaiul Independenței.

La sfârșitul acestei ședințe, Primarul Capitalei a anunțat care sunt punctele nevralgice și ce măsuri trebuie luate pentru că lucrările la cele două obiective de investiții să fie continuate într-un ritm mai alert: 'Am încheiat o ședință de lucru dedicată situației lucrărilor la două obiective de investiții majore pentru Capitala. Mă refer la Pasajul Piața Sudului și la Penetrația Splaiul Independenței-Ciurel-Autostrada București Pitești. Din discuțiile cu unitățile de implementare a proiectelor, cu consultanții, proiectanții și constructorii s-au desprins următoarele: ambele obiective au termenele de finalizare depășite. Au apărut probleme legate de proiectare care nu au ținut cont de existență în amplasament a rețelelor de utilități publice, mă refer la apă, canal, electricitate, gaze. Dar au fost și întârzieri cauzate de asigurarea decontării la termen a facturilor, întârzieri care pot fi imputate Primăriei Generale'.

(....)
În ceea ce privește Penetrația Splaiul Independenței-Ciurel—Autostrada București-Pitești, întârzierile au avut următoarele cauze: litigiile în instanță cu privire la valabilitatea autorizației de construcție, inexistența PUZ-ului pe zona de la nodul Virtuții la A1 precum și întârzierile mari la plata facturilor aferente lucrărilor executate în octombrie, noiembrie și decembrie 2015.

Gabriela Firea a explicat că vor fi achitate urgent facturile aferente acestei perioade, în valoare de 5,7 milioane de lei, facturi care care au primit bun de plată încă din aprilie 2016 dar și facturile   până la totalul sumei întârziate de 22 de milioane de lei.

Gabriela Firea a mai adăugat că, în cadrul ședinței de astăzi, s-a desprins o propunere de diminuare a culoarului pentru tronsoanele 2 și 3 ale lucrării — de la 3 la 2 benzi, ceea ce presupune renunțarea la drumurile colectoare, diminuându-se astfel costurile exproprierilor. De asemenea se va garanta accesul direct în această zonă a tuturor proprietăților la drumul public, solicitare care a venit de foarte multe ori, des și insistent, din partea proprietarilor din zonă. Primarul General a explicat că s-a ajuns la această soluție pentru că în proiectul inițial a fost prevăzut un drum de viteză, un drum expres, cu drumuri colectoare stânga — dreapta, dar fără a fi aprobată documentația PUZ-ului și nici finalizată exproprierea: 'acest fapt a generat o eliberare de către primăriile de sector, pe acest traseu, a autorizațiilor de construcție. Practic acolo s-a construit în toată această perioadă. Dacă nu am renunța la drumurile colectoare și  la o bandă, am fi în situația să expropriem locuințe recent finalizate ceea ce nu ar fi corect pentru proprietari și ar crește și costurile aferente acestui proiect'.

Referitor la termenul asumat de constructor pentru finalizarea podului hobanat peste Dâmbovița, edilul șef a declarat:' Am fost asigurată de către constructor că termenul pentru finalizarea acestui obiectiv este 1 iulie 2017, suma rămasă de achitat fiind de 180 de milioane de lei. Cea mai mare parte a sumei este solicitată până la finalul acestui an pentru achiziționarea hobanelor, tablierului și a altor elemente de suprastructura. Acum, stadiul de realizare a proiectului este de aproapte 34%, etapa 1-nod Virtuții și aproape 14% din totalul contractului până la A1. Dar cea mai mare parte a lucrărilor și cele care erau dificile au fost deja realizate: pilonii centrali, pilele podului, fundațiile etc., restul se pot asambla până la 1 iulie 2017'.

Valoarea totală a contractului este de 487 milioane de lei fără TVA.


Si asta nu este tot...
A mai dat amanunte la HotNews...
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21186872-video-gabriela-firea-nu-dat-niciun-aviz-toaletare-defrisare-unui-arbore-din-capitala-exista-campanie-impotriva-mea-primaria-capitalei-putea-internaliza-serviciile-deratizare-combatere-tantarilor-nu-de.htm

Quote
Catiusa Ivanov: In ce stadiu se afla Pasajul de la Ciurel? Mai sunt litigii cu riveranii? Se lucreaza pe santier?

Gabriela Firea: Se lucreaza, dar din punctul meu de vedere nu asa cum ar trebui. Am fost si pe acest santier. Vedeti d-voastra, si in cazul acestui subiect exista doua opinii, opinia Primariei Capitalei, asa cum am preluat eu acest contract si opinia constructorului care, de asemenea spune ca in ceea ce il priveste, el si-a facut datoria, dar ca si in cazul Pasajului Sudului au fost foarte multe greseli de proiectare de la inceputul acestei lucrari. Mai mult, aici la Ciurel unele dintre suprafetele de teren au fost preluate de catre cetateni, iar  primariile de sector au dat autorizatii de construire si certificate de urbanism si s-au facut anumite constructii de catre persoane private. Atunci este nevoie sa fie configurata toata zona in perioada urmatoare, dar numai dupa ce toti proprietarii vor fi instiintati, consultati, informati, invitati la Primarie pentru a sti despre ce este vorba, se va realiza un nou PUZ al zonei, necesar deoarece situatia de la demararea proiectului difera fata de situatia din teren.

"... unele dintre suprafetele de teren au fost preluate de catre cetateni"
Preluate de unde ?!... Asa, din eter ?!...
Si primariile de sector (greu de identificat cu pluralul asta care dintre primariile de sector... Poate PS2? sau PS4 ?!...) au dat autorizatii asa, la futu-i ma'sa...

Cool...
>:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Nu imi e clar ceva: daca nu exista PUZ atunci cum s-a putut construi legal pe traseul strapungerii?

Daca se intra din curte pe un drum intens circulat cu 80 km/h ori o sa moara pe capete ori proprietarii de terenuri o sa ceara ei exproprieri si drumuri de legatura, ca daca "drumul express" va fi limitat la 50 km/h taie jumatate din utilitatea lui, eventual mai lasa si parcari pe banda 1 si ramane o simpla strada cu 1+ 1 utilizabil, doar ca nu are semafoare - pana le vine ideea sa le puna si pe-alea din loc in loc, eventual pentru treceri de pietoni.

nirolf

E, cum a construit primăria atâția ani fără toate actele în regulă, de ce n-ar construi și privații la fel? Asta e problema când legea e opțională și călcată în picioare chiar de autorități. Românul verde e fericit când legea e încălcată dacă îi folosește lui, dar dacă nu - țipă cât poate și se dă ăl mai corect din lume.

TibiV

Quote from: AdrianB1 on July 28, 2016, 09:56:33 AM
daca nu exista PUZ atunci cum s-a putut construi legal pe traseul strapungerii?

Nu exista PUZ pe zona de dincolo de Virtutii, pe "soseaua expes" catre A1.
Si acolo nu s-a construit inca nimic.

Pentru podul/pasajul Ciurel exista PUZ.
Este drept ca fost contestat in instanta, dar asta este altceva.
Oricum justitia a zis "Go !".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)