[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

esendy

super veste! merci

cineva cu poze? sau drona?

Gendan

Se lucreaza la piloni. Se armeaza, se betoneaza... S-a mai inaltat macaraua... Se lucreaza. Zilnic ii vad pe santier. Pe malul nordic mai vad cate un utilaj pe langa pila. Incerc sa prind ceva cu pilonii maine.
Curiozitatea mea e daca nu vom avea viaduct ca la Suplacu de Barcau sau daca trebuie sa schimbam numele topicului. Tunel nu cred ca vor face. Zic asta pentru ca o fi procesul cumva cu Danes, dar faptul ca trece aproape de uzina nu s-a schimbat.

TibiV

Asta cu uzina este adevărată...
Dar hai să mai vedem.
În toamnă parcă era vorba să demolăm podul/pasajul/strapungerea, caci castigase Danes...

Danes ăsta chiar are un "bazin electoral".
Ăia care stau pe traseul străpungerii....
Cam mic totuşi  "bazinul" faţă de o "piscină" de 2 milioane de locuitori....

Şi chiar la nivel de sector, sunt mai mulţi cei care ar dori străpungerea (pentru că ar putea să mai treacă strada şi ei) decât cei care strigă NIMBY !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Raspund aici pt @aditd:
- Splaiul este una din arterele principale ale Bucurestiului dar acum se termina brusc in strandul crangasi si ca sa ajungi pe virtutii (inelul median) trebuie sa ocolesti pe niste stradute cu sens unic ce dau exact la piata crangasi...o zona extrem de aglomerata.
- asadar pasajul acesta ar scoate traficul din centru, ocolind Cotroceniul, Lujerului, si  chiar Iuliu maniu pana aproape de pacii (se poate iesi pe uverturii). Iar in partea cealalta se ocoleste zona gara de nord/basarab.
- in sens opus se poate merge

Asadar ajuta 3 cartiere, doar pt traficul centru-periferie: Militari, Crangasi si Giulesti.
Impreuna au spre 400.000 de locuitori.

Continuarea spre A1 este utopica.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

lovalova

#199
Quote from: dr4qul4 on April 25, 2016, 11:30:14 PM
Asadar ajuta 3 cartiere, doar pt traficul centru-periferie: Militari, Crangasi si Giulesti.
Impreuna au spre 400.000 de locuitori.

de ce spui asta? de ce nu SI incurajeaza traficul spre centru, direct in Splai?

dr4qul4

#200
NU.
Incurajeaza doar traficul Splai-Virtutii-periferie!!!

Atentie, nu vb de utopica strapungere pana in A1 ci doar de pasaj!!
Acum exista posibilitatea de a intra de pe Splai direct din Virtutii, asadar nu are cum sa incurajeze trafic suplimentar pe aceasta directie!

[harta]


si inca ceva: daca cineva trebuie sa ajunga de la periferie in centru mai bine sa ajunga pe drumul cel mai scurt. Mai bine sa ajunga pe Splai decat pe Iuliu Maniu.  Si cel mai bine ar fi sa iasa cat mai repede!
De aceea as propune ca penetratia sa aiba 1 banda de intrare in oras si 2 de iesire! Dar pana ar fi gata sigur vom avea centura, prelungire Bd Timisoara si modernizarea prelungirii Ghencea, care vor prelua o buna parte din traficul care acum este fortat sa stea pe Iuliu Maniu, astfel incat nu va mai fi nevoie de ea.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

Strapungerea pe Bd. Timisoara si pasajul de la Prelungirea Ghencea nu ar prelua prea mult trafic de pe A1 pentru ca deja o parte a celor care vin pe A1 si chiar au treaba in directia aia merg pe Preciziei - Valea Cascadelor-Timisoara. Cu un acces la metrou pe partea de nord a strazii se rezolva complet blocajul de pe Preciziei si fluenta e destul de buna, iar Iuliu Maniu tot aglomerat ramane. De asemenea tronsonul Lujerului-Virtutii e in ultima vreme aglomerat toata ziua, nu doar la ore de varf, o parte din trafic fiind generat de A1-nod Splai, drept pentru care segmentul A1-nod Splai tot ar fi foarte util. Pana la urma o autostrada cu 2 benzi si 130 km/h trebuie sa se descarce in ceva in oras care sa aibe capacitatea de a prelua tot acest trafil. Iuliu Maniu poate prelu 1/4 (2 benzi, 30 km/h medie), restul unde se duce? Pe Preciziei si pe Centura.

Legatura A1-nod-Splai ar ajuta si intersectia curenta A1-Centura pentru ca ar putea elimina virajul la stanga pe centura care acum cauzeaza cozi pana pe autostrada. S-ar putea face nod pe centura si stanga acolo sau un giratoriu in drepta care sa transforme orice viraj stanga in unul dreapta + intoarcere in giratoriu.

panzer

#202
Nici un bulevard din oras nu va putea vreodata prelua traficul unei autostrazi. Doar o autostrada prin oras va putea face asta.

In mod normal traficul autostrazii poate fi doar impartit, diluat.
In cazul Bucurestiului DNCB este primul suspect care ar tb sa preia traficul de pe A1 si sa il imparta pe diverse intrari, ideal pe toate.

AdrianB1

Tocmai asta spuneam, ca Iuliu Maniu si DNCB nu pot prelua fluent tot traficul de pe A1, drept pentru care e nevoie de legatura A1-nod Splai. Nu pentru ca tot traficul s-ar duce pe Splai, cum le e frica unora, ci ca se va duce unde au oamenii de mers si care il lipsa conexiunii ar merge pe Iuliu Maniu si tot acolo ar ajunge.

Discutiile gen "penetratia A1 incurajeaza traficul pe Splai" sugereaza ca daca nu ai ce face, dar ai penetratie spre Splai te urci in masina, mergi pe A1 si de acolo te duci pe Splai, ca tot ai iesit sa scoti masina la plimbare. Nu prea are logica, nu? Iar cu DNCB pe 4 benzi intre A1 si A2 si pasaj la Mogosoaia si eliminat blocajul de la Otopeni chiar daca ai de traversat orasul tot pe centura ar fi mai rapid decat sa ajungi repede in Splai si sa ramai acolo, ca restul orasului abia incepe.

dr4qul4

Pasajul e o necesitate. Prelungirea e o aberatie.

1. Costa imens.
2. directionezi traficul catre Unirii. Pentru ca doar cei care merg spre Est il vor folosi (adica eu). Dar "eu" ar trebui sa merg pe centura, pe inelul median, sau pe inelul principal. Nu sa traversez centrul orasului.
Nu-i ajuti cu nimic pe cei care merg spre Drumul Taberei, Rahova si doar putin pe cei care merg catre Berceni sau catre Nord.

As fi de acord cu strapungerea, doar daca ar avea 2 benzi pe iesire si 1 pe intrare. Dar cu banii necesari pt exproprieri si constructie, denivelezi tot inelul principal al Bucurestiului.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

Poti sa explici ce trafic care nu are treaba la Unirii e directionat de strapungere la Unirii? In schimb cei care chiar au treaba la Unirii, Crangasi, Gara, Victoriei si vin pe A1 pe unde sa o ia?

Iar aia cu "nu-i ajuti cu nimic pe cei care merg spre Drumul Taberei" e din categoria "apa e uda" sau "iarna nu e ca vara"? Sigur ca nu ii ajuti, nici nu a pretins cineva ca strapungerea asta vindeca si cancerul, printre altele, ci doar ajuta traficul pe Iuliu Maniu, probabil mai bine decat strapungerea prin Bd. Timisoara pentru ca tronsonul Lujerului-Splai e aglomerat permanent.

TibiV

#206
Userul Radu Stanescu de pe MetrouUsor a postat în urmă cu puțin timp un reportaj de excepție...
Preiau doar 3 fotografii:







Tot reportajul îl găsiți aici: http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=148&t=3747#p206042
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Pe MU a aparut un nou reportaj facut de userul @shoppy


O imagine face cat o mie de cuvinte :)

Sursa
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)