[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

GDPR

Eu ma gandesc la altceva: poate ca se asteapta ca in urma tensionarii structurii prin montajul hobanelor sa apara o contrasageata in zona respectiva si ca sa nu crape betonul, sa astepte cu betonarea pana dupa montajul hobanelor.

TibiV

Cred ca Adrian a dat raspunsul corect !....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Stai sa vedem. Daca betoneaza inainte, inseamna ca n-am avut dreptate.

TibiV

Ba eu cred ca ai dreptate...
Probabil prin tensionarea hobanelor vor aparea mici diferente de nivel de cativa milimetri.
Poate pare putin, dar nu nu as incerca sa curbez o placa de beton de 1 metru grosime nici macar cu 0,5 mm.. ;)
Ce rost are sa torni betonul "drept acum" si sa il "curbezi" dupa, prin tensionarea hobanelor ?
Mai ales ca este vorba de zona cea mai sensibila, cea de la racordarea dintre tablierul "fix" (sprijinit pe pile nedeformabile) si tablierul hobanatului, prin definitie "flexibil"...

Cred ca astea vor fi ultimele sectiuni de tablier turnate, cea de la Danes si cea de "blocul de ancorare" de dupa piloni...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#574
Oameni buni, chiar nu pricepeam unde duce acest pod... Parea ca da intr-o zona destul de locuita/construita... Imi inchipuiam deja demolarile ceausiste... Am cautat pe topic dar am gasit numai poze din teren cu podul... Imaginea care parea a fi o harta este "broken link".

Apoi am gasit poza asta pe metrouusor:
https://forum.metrouusor.com/download/file.php?id=52893

Care arata cum a facut shoppy pozele pe traseul "intravilan"
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=148&t=1963

Si am incercat sa trasez traseul propus pe OSM.

https://www.openstreetmap.org/way/367443830#map=14/44.4419/26.0043

Sunt foarte nesigur mai ales despre locul unde parasete Canalul Arges-Dambovita si locul unde se conecteaza la A1.

Exista SF? vreo perspectiva de executie? Sau va ramane conectat la Virtutii si gata? (caz in care o sa sterg segmentul de pe OSM) Multumesc!

dr4qul4

#575
continuarea a fost definitiv anulata in justitie "datorita" lui Nicusor Dan si a Asociatiei Salvati Bucurestiul.
Este unul din proiectele sustinute doar de Oprescu (motivele vor iesi mai tarziu la suprafata).
Nicusor a obtinut anularea definitiva a PUZ-ului, astfel ca proiectul nu poate fi reluat fara modificari substantiale.
Ps. ND si ASB s-au opus tuturor proiectelor de infrastructura din Bucuresti din ultimii ani. Nu au venit vreodata cu o alta solutie, ci singurul lor scop a fost blocarea proiectelor.
ND a sustinut de mai multe ori (bineinteles inainte sa intre in politica) ca pentru el, orice pasaj sau strada largita, aduc si mai multe masini in oras, si prin urmare, aglomereaza si mai mult.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

De asta este "atat de mult iubit" Nicusor si al sau ASB/ASR....

Idiotul care a pornit toata nebunia este "trimisul special" al lui Nicusor in CGMB...

Este fix din ciclul "un nebun arunca o piatra in lac, 100 de intelepti... Nimic-nimicuta..."

Proiectul a fost al lui Oprescu, da, dar "initiatorul" nu trebuie sa primeze asupra "proiectului"...

Ce naiba, nu mai facem PiSi pentru ca era in planurile de viitor ale lui Ceuasescu ?!....

Daca "rapostaul" ar fi fost mai interesat de infrastructura decat de "reamenajari urbanistice", poate am fi avut deja 1000 (o mie) de kilometri de autostrada...
Si pe vremea lui cu siguranta nu am fi vazut aceeasi stalpi in mijlocul santierului autostrazii timp de doi ani dupa inceperea lucrarilor... Pe vremea aia, baietii aia care raspundeau de stalpi ar fi lucrat deja "personal", cu tarnacopul, la alte santiere "de interes national"...

In fine...
Este clar ca in acest moment proiectul este mort dupa Virtutii.
Iar "evidentele competente" ale noului primar general imi spun ca proiectul va ramane "imbalsamat" pana cand IQ-ul mediu al populatiei Capitalei va reusi sa creasca suficient incat sa voteze un primar adevarat...

Dar asta ar putea dura decenii...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AFC

^ +1, din pacate Tibi, treaba cu IQ-ul e fara speranta daca te uiti in jur si mai ales daca asculti ce debiteaza produsele actualului sistem de invatamant romanesc.....JALE MARE!
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

TibiV

Quote from: cristi5 on June 06, 2017, 12:16:31 AM
... am incercat sa trasez traseul propus pe OSM.

https://www.openstreetmap.org/way/367443830#map=14/44.4419/26.0043

Sunt foarte nesigur mai ales despre locul unde parasete Canalul Arges-Dambovita si locul unde se conecteaza la A1.

Exista SF? vreo perspectiva de executie? Sau va ramane conectat la Virtutii si gata? (caz in care o sa sterg segmentul de pe OSM) Multumesc!

Iesirea in A1 desenata de tine nu este corecta (la tine iese in Maniu, nu in A1...)

Nu ai cercetat suficient de atent pe MU...
Ai intrat doar pe pozele lui shoppy de pe "Traseul strapungerii"/

Exista insa si topic de "Documentatie tehnica" unde gasesti vechiul PUZ (cel anulat de "Nicusor Dan si prietenii sai": https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=148&t=622#p11056

Planul initial prevede ca strapungerea sa supratraverseze CF de centura si DNCB, sa treaca pe langa Carrefour pe partea opusa A1, iar nodul cu A1 sa fie dupa Carrefour, undeva inainte de zona actualului nod spre Ciorogarla:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#579
Noa ne scuzati :) stau prost cu cautarea pe MU, prefer sa intreb expertii :) multumesc mult de info!

Il pun pe OSM si scriu "AC anulat in Justitie" la numele proiectului... ca prea l-am desenat frumos, nu vreau sa-l sterg :) plus ca probabil multi se intreaba unde mama soarelui duce acel pod urias facut "intr-o dunga" (adica oblic) peste Dambovita.

O sa apara (si) pe harta proiectelor de infrastructura.

LE: am corectat traseul pe OSM, si am indicat ca sursa thread-ul MU, cine vrea poate sa mai corecteze
https://www.openstreetmap.org/way/367443830#map=14/44.4429/25.9909

rizzuh

#580
Luni, 12 iunie:





































Pozele full-size: http://imgur.com/a/TOVwO

AFC

^+1. Super fotografii! Ce nu se vede in ele este ca au început lucrul la hobane, mai precis la capetele de pe tablier. Am făcut niște poze in seara asta dar le urc mâine.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

AdrianB1

Pana la urma exista vreo sansa sa termine podul si sa se circule pe el anul asta? Nu ca ar ajuta la ceva, doar de curiozitate.

TibiV

Despre sanse ?
Ce sa iti spun ?!?!...
Forumul este plin de proiecte care au avut "sanse", dar degeaba...

Despre utilitate ?
Foarte mare !
Gandeste-te doar ca esti la Orhideea si vrei sa ajungi in Militari/Drumul Taberei/Rahova...
In momentul asta variantele disponibile sunt de cosmar....
Simplul fapt ca pe malul stang vei putea traversa/intra pe Virtutii este un mare castig...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

Se lucreaza in slow-motion. Nu cred ca o sa termine anul acesta, mai au muuuult de lucru. De-abia acum s-au apucat de montat suportii pentru hobane (hobanele se vad insirate pe pod).