News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

Nu, e vorba doar de management. Construction Management in cazul asta.

Ionut

Daca am putea discuta aici doar despre M4 ar fi genial. :) Cat despre termenele promise, nu inteleg de ce nu intelegeti ca sunt toti o apa si-un pamant din punctul asta de vedere. Se promite pe M4 asa cum se promite pe M5, cum se promite la drumuri, CF, aviatie, orice. Nu va mai mirati. :)

Hai sa vedem strict pe M4 ce se poate face. Si ce s-a facut/si ce nu s-a facut...

GDPR

Quote from: subway on May 04, 2018, 12:49:18 AM
Hai sa-ti dau si un exemplu de <interfete defectuase> de acum devenit <clasic> si subiect de OLAF de la vecinii unguri...
Contractorul de tunele avea o clauza ca daca statia de sosire nu e gata la timp pentru a primi TBMul, beneficiarul,lucrarilor,trebuia sa-i plateasca X malai...in acelasi timp contractorul statiei,daca nu era gata la timp era dator Y malai pentru intarziere...doar ca firma de tunele era tot aceeasi cu firma de statii iar X>>Y asa ca ala cu statia intarzia intentionat pentru ca avea de plata mult mai putin decat avea de incasat ca firma de tunele!!!

Pai la noi cum e? Un constructor se ocupa de structura statiilor si a tunelurilor si cu totul intamplator acelasi constructor se ocupa de finisaje instalatii si calea de rulare, dar pe un alt contract. Ring a bell?

@Ionut, noi tocmai de M4 am tot discutat aici, dar in stilul @subway. Trebuie sa ai rabdare si prin noianul de "small taks" mai scapa cate o informatie interesanta. Noi ne-am obisnuit cu el.  :)

nenea_hartia

@Ionut: sunt de acord cu adrian rosca, cred că tocmai discuții de genul ăsta ar trebui lăsate să continue.

Ionut

Extras din prezentarea oficiala METROREX la SCS Transport (in cadrul CM POIM), ieri, 27.06.2018
Magistrala M4






Ionut

Extras din prezentarea oficiala METROREX la SCS Transport (in cadrul CM POIM), ieri, 27.06.2018
Magistrala M4 continuarea spre Gara Progresul




tom_sawyer

Metrorex a avizat Studiul de Prefezabilitate (SPF) pentru extinderea Magistralei 4 de la Gara de Nord până la Gara Progresu

Studiul de Prefezabilitate aferent Magistralei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu a fost avizat în Consiliul Tehnico-Economic al Metrorex SA în data de 21 mai 2018, a spus pentru ECONOMICA.NET Dumitru Şodolescu, directorul general al Metrorex.

Acesta a precizat că valoarea investiției, conform Studiului de Prefezabilitate, este estimată la 1,12 miliarde de euro.

Noul tronson de metrou va avea o lungimea totală de aproximativ 11 kilometri, 14 stații și un depou.

În continuarea Studiului de Prefezabilitate se efectuează Studiul de Fezabilitate, ce are ca termen de finalizare al doilea semestru din 2019, ulterior urmând a se întreprinde toate acțiunile pentru aprobare prin Hotărâre de Guvern și obținerea finanțării, explică şeful Metrorex.

economica.net

GDPR

^^"finalizare iunie /iulie 2018". Totusi mai au ceva de lucru, nu stiu daca reusesc sa se incadreze in termen.

tom_sawyer

QuoteAGERPRES: Care mai este stadiul de execuţie a depoului Străuleşti?

Lucian Şova: Este practic gata şi depoul şi aşa-zisul park&ride. La sfârşitul lunii iunie chiar se închid lucrările, procedurile de recepţie încep în iulie, componenta de park&ride apreciez că la sfârşitul lui iulie - începutul lunii august va putea fi folosită în sensul ca toţi cei care doresc să îşi poată parca maşinile acolo. Probabil va mai fi o perioadă de o lună sau două până va fi identificat un operator care să preia în concesiune şi componenta de autogară şi servicii conexe - dar pentru mine este o prioritate ca imediat ce se poate folosi parcarea să fie folosită - este vorba de dotarea cu nişte utilaje specifice monitorizării timpului, stabilirea unor tarife, trecerea în obiectul de activitate al Metrorex al acestei activităţi pentru că, astăzi, Metrorex nu are în obiectul de activitate gestionarea de parcare auto, lucru care se face parcurgând etapele procedurale corespunzătoare: AGA, CA, Registrul Comerţului. Sunt nişte formalităţi de care ne ţinem.

agerpres.ro

GDPR

Sova pentru noi este Buse doi!  :lol:

Quote"Intrucat termenele de executie a contractelor aflate inca in derulare trebuie sa fie corelate cu termenul de executie a Galeriei de legatura la Depoul Straulesti, Depoul Straulesti si Terminalul Multimodal Straulesti, din considerente tehnice, de functionalitate, termenul de finalizare al Terminalului Multimodal Straulesti a fost prelungit, pentru a fi corelat cu finalizarea contractelor de siguranta traficului si informare dinamica si sonorizare", se arata in raspunsul transmis la solicitarea wall-street.ro.

Alo, domnu', receptia se face pe baza HG 343/2017, iar sistemul de siguranta a traficului nu e gata, mai sunt semafoare de montat. Si nici lucrarile de refacere a suprafetelor exterioare nu sunt finalizate.

Xenos

Despre SPF Gara de Nord - Progresu:

Știe cineva ce conține, adică ce traseu a fost ales? Pe metrouusor mai erau discuții despre diferite alternative de traseu în zona Parc Izvor (în sensul că unii propuneau un soi de ocol prin Piața Constituției), în vreme ce subway părea adeptul soluției directe, adică (în interpretarea mea) Hașdeu - zona viitoarei catedrale - Uranus etc. spre sud. Bănuiesc că aceasta e soluția aleasă.

Apoi, văd că și aici se vorbește distinct de o licitație pentru proiectare, anterioară celei pentru execuție, ca și pentru tronsonul M5 central.
Nu mai au curajul să facă direct licitație pentru proiectare și execuție? S-au fript la M5, unde totul a mers și merge execrabil, se pare și din cauza caietului de sarcini?

Ionut

O sa cerem studiul pe 544. Sa vedem daca ni-l dau. Ca daca nu, mai discutăm peste 1 an după ce terminam cu judecata.

GDPR

#327
Parca studiul trebuie platit inainte sa intre in proprietatea beneficiarului. Iar Metrorex nu si-a actualizat ROGOP-ul de peste o luna.

Ionut

Se pare ca se pregatesc de inaugurare la Straulesti...






GDPR

^Tavanul fals e taiat ca porcu', sper ca o sa mascheze taietura cu ceva.

Mai au ceva de lucru la exterioare, de exemplu pe drumul din jurul parcarii nu e inca strat de uzura. Iar de Dimetronic nu mai zic, nici macar semafoarele nu sunt montate toate, mai au cel putin doua.