[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

strainu

Știe cineva dacă există trecut undeva negru pe alb cum au fost construite stațiile de pe M4? La M5 scrie pe site că toate au fost top-down, dar pentru M4 nu găsesc nimic online. Menționez că mă interesează doar documente, nu păreri sau experiență personală. Mulțumesc.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.


panzer

@strainu, daca nu il crezi pe guru pe cuvant, poti sa urmaresti pozele cu evolutia santierului de pe MU. E destul de clar, intai peretii mulati si apoi plafon, escavat, iar plafon... etc.

subway

Cu doua exceptii notabile, Bazilescu si Basarab2

strainu

Eu întreb pentru a completa articole pe Wikipedia. Pentru asta îmi trebuie o sursă de încredere (minim ziar, preferabil ceva acte oficiale ale Metrorex). Informația asta nu e disponibilă cumva în PUZ măcar pentru stațiile noi?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

dr4qul4

poti cauta pe Metrou usor. Acolo au si sectiune dedicata pentru documentatie tehnica.
Tot acolo @subway este guru. Adica, daca e legat de metrou, e de mai incredere decat orice ziar.
https://forum.metrouusor.com/viewforum.php?f=203
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

Exista si documentatia tehnica de licitatie pentru cele 2 statii Laminorului si Straulesti pe SEAP (e-licitatie.ro)

subway

#172
Frumoasa si laudabila initiativa, ca metroul nostru e mult prea putin vizibil pe net!!!
PUZ nu, de baza e proiectul tehnic asa cum ti-a indicat Adi Rosca!
Apeleaza la el cu incredere, sunt convins ca te va sprijini din toata inima cu tot ce ai avea nevoie!!!
Si nu ezita in caz de dubiu sa intrebi, ori aici ori pe MetrouUsor, vei primi raspunsuri 'beton' cu maxima promptitudine!
Inca o data felicitari pentru initiativa si mult succes!
8)
P.S.
Documentele de pe SEAP sunt 'publice' deci nu ai probleme de copyright, pentru imaginile de pe forumuri asigura-te mai inainte cu administratorii sau autorii!!!
O:-)
Mai ai o posibilitate, sa intrebi 'oficial' la Mrex/proiectant/executant indicand expres pentru ce doresti informatiile respective...si nu costa nimic...ca.incercarea moarte n-are!
:p
Bafta!

GDPR

#173
@strainu, ca sa nu mai stai sa cauti documentatia tehnica pe SEAP, o poti descarca de aici in urmatoarele 7 zile.

Si niste poze cu "topdaunul" de la cele doua statii:






























strainu

Mulțumesc pentru răspunsuri, am găsit documentația pe e-licitatie.ro.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Ionut

În cele mai noi staţii de metrou vor circula cele mai vechi trenuri Metrorex

Metrorex va suplimenta numărul de trenuri de pe Magistrala 4, odată cu inaugurarea staţiilor Străuleşti şi Laminorului, estimată pentru primul trimestru din 2017. În cele două staţii noi vor continua să circule însă trenuri fabricate la Arad, cu o vechime de până la 38 de ani. În prezent, pe Magistrala 4, Gara de Nord - Parc Bazilescu, circulă un număr de 4 trenuri tip BM1 – IVA. În momentul deschiderii circulaţiei în cele două staţii noi, numărul de trenuri va fi suplimentat cu încă două trenuri, ajungând la un număr total de 6 trenuri, a declarat pentru ECONOMICA.NET Marin Aldea, directorul general al Metrorex. ,,Vagoanele de tip BM1 – IVA au fost echipate pentru exploatare pe Magistrala 4, Gara de Nord 2 – Străuleşti, cu instalaţii îmbarcate de protecţie şi conducere automată a trenurilor de tip ATP/ATO Dimetronic, compatibile cu instalaţiile din calea de rulare. Nu este necesară efectuarea de probe cu alt tip de tren", a mai spus şeful Metrorex.

Staţiile de metrou Laminorului şi Străuleşti ar putea fi inaugurate în primul trimestru al anului viitor, potrivit Metrorex. Deschiderea, anunţată iniţial pentru data de 19 decembrie, a fost amânată din cauză că nu au fost finalizate o serie de lucrări privind detecţia şi alarmarea la incendiu.

Economica.net

subway

#176
Si care ar fi ratiunea pentru care ar trebui cumparate rame noi atata timp cat Mrex are suficiente IVA cu Dimetronic ca sa exploateze perfect ok noua sectiune???
Are cineva o greatza sa circule cu trenuri romanesti perfect functionale...sau urmareste alta agenda si alte interese???
:p
Sunt destule alte subiecte ce necesita 'bani noi'...asta NU!!!
O:-)

GDPR

Avem noutati  :D

Quote"Sistem de instalatii radio, TVCI, detectie incendiu si antiefractie" Magistrala 4. Racordul 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Lac Straulesti.

Stare procedura: Atribuita in 18.01.2017

Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul: UTI GRUP SA

Valoarea totala finala a contractului: 9,472,522.54 RON Fara TVA

Cealalta licitatie pentru curenti slabi (sistem de informare dinamica calatori inclusiv sonorizare) este inca in stadiul de evaluare financiara.

strainu

Deci în august-septembrie o să se deschidă circulația? :)
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

GDPR

S-a atribuit si contractul pentru ,,Sistem de siguranta si automatizare a traficului". Magistrala 4. Racordul 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) - Lac Straulesti catre Siemens Rail Automation S.A.U. Valoarea contractului este de 32,480,149.47 RON.

Hai si cu informarea dinamica, e ultima piesa lipsa din puzzle.