Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 15 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

Uitati de Braila - Galati unde prin 2022 a fost un heirup de zile mari si au cam pregatit terasamentul (cam in acelasi fel cum e pe Nadaselu - Topa - Zimbor) pentru asfalt. Intradevar au asternut ceva de fatada si apoi au abandonat. Suntem in 2024 si nu avem nimic acolo, probabil nici anul acesta nu vedem negru.

Tic Tac  :whistling:

Alexandru97


Au fost depuse astăzi trei oferte pentru construcția Nodului Rutier #Românași amplasat pe sectorul #PoartaSălajului – #Nușfalău al Autostrăzii #Transilvania (#A3)!

- Asocierea SC DRUM INSERV SRL – INFRA EXPERT AD (#Romania / Bulgaria)
- Asocierea SC GP SAGEATA PROD SRL  -  S.C SYLC CON TRANS SRL (Romania)
- Asocierea S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L.  - S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. (Romania)

Contractul prevede proiectarea și execuția acestui nod rutier în termen de 10 luni (3 luni proiectare și 7 luni execuție) la o valoare de maximum 71,37 milioane de lei (fără TVA).

Finanțarea este asigurată prin #PNRR.

După ce va fi construit, Nodului Rutier Românași va asigura descărcarea traficului rutier de pe  subsecțiunea #Zimbor- #PoartaSălajului a autostrăzii Transilvania  până la finalizarea subsecțiunii #PoartaSălajului – #Zalău.

#CNAIR #investitii #dezvoltare #constructie #CristianPistol

raulbogdan23

E cam clar, hai cu finalizarea si dare in trafic pe final de 2025 (am luat in calcul ca pana la 31 decembrie 2024 se semneaza si se da OIL)

alexa_adrian2001

foarte interesant cum de UMB a participat la aceasta licitatie si la aia cu sute de piloti nu  O:-)
si mai interesant va fi cu ce resurse se va lauda ca le are disponibile.

gicu

A participat pentru că acolo oricum trebuia făcută o descărcare, ca să nu se facă toată lumea de râs cu încă un muzeu ce se termină lângă DN. Așa că decât descărcare provizorie și apoi nod, mai bine direct nod.

Oneinthecrowd

#35045
Conform CESTRIN noul termen de finalizare pentru Zimbor - Poarta Salajului este 28.12.2026.

Are timp UMB sa intinda pelteaua.






Powered by API/PUM imgur uploader

mirceaeliade

#35046
Vad ca e 28 iunie 2026 pentru lotul alaturat de 30 de km, adica se pare ca a primit inca o prelungire de 12 luni. Macar e inainte de termenul oficial PNRR de 30 august 2026. Asta a fost primul lot PNRR semnat, cu timp FOARTE lejer de terminat in termen. Parca ceva de genul finalul anului 2023 cu 36 luni PT+executie. Si acum asta e la limita. Si lotul mai scurt 3B2 de 13 km tot cam la sfarsitul anului 2023 avea estimata finalizarea in momentul semnarii. Avem acum confirmarea ca executia celor 2 contracte de catre UMB va dura de fapt 6 ani adica dublu fata de 3 ani cat era planificat la momentul semnarii.  :gj:

tom_sawyer

Avem și jalon intermediar:

Quote from: tom_sawyer on April 23, 2024, 04:04:27 PMhttps://monitorpnrr.eu/piloni/?jalon=83

Termen: 2024 T4

Ținta se referă la finalizarea a cel puțin 50 % din lucrările (certificate prin raportul de supraveghere) de infrastructură rutieră amplasată pe rețeaua TEN-T:
• A7 – Ploiești-Pașcani (319 km);
• A8 – Târgu-Mureș-Miercurea Nirajului și Leghin-Tg. Neamț (Moțca) (59 km);
• A1 – Marginea-Holdea (9 km);
• A3 – Nădășelu-Poarta Sălajului (42 km).


naivu

^Pe A3 și chiar pe A7 se poate aduce la 50% din condei, dar pe A8 sunt în proiectare, iar pe A1 încă în pregătire. Astea trei (A1 și A8) nu ajung nici la 10% până în 2024 T4!!!

GIV

@alexa_adrian2001 cum poti compara o licitatie de constructie a unui nod rutier cu una de constructie a unor viaducte de n km  si care au si o inaltime considerabila? pana si umb si a dat seama ca nu poate gasi resura umana sa faca asa ceva