News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 19 Guests are viewing this topic.

florin74

Pe lot 3 LD CNADNR a acceptat modificarea procentelor. TELOXIM de la 33% parca ( posibil sa fi fost chiar leader al asocierii) a cedat aproape tot către COMSA ALDESA . A rămas cu 0.01%. Astia  se pare ca nici aici nu se inteleg.

cutter

@Quest: așa e legea, am vorbit azi și cu specialiști în FIDIC și achiziții publice și mi-au confirmat.

Problema e alta:
- dacă prima scrisoare de nemulțumire a apărut în iulie înseamnă că problema era cunoscută deja dinainte, din mai-iunie
- ce-a păzit CNADNR-ul din mai pînă în decembrie?
- trebuia să le dea termen 15 zile și apoi să rezilieze
- relicitarea ar fi fost foarte rapidă avînd în vedere că nu era nevoie de expertizare și documentația deja a fost o dată aprobată de ANRMAP
- includeau și clarificările, relicitau și la această dată aveam deja alt constructor
- în loc de asta ne comunică că un om important de la liderul asociației a promis "că își schimbă atitudinea"

Penibil.

horatiu.cosma

Din nou, problema cu rezilierea e ca marea masa a populatiei, presei, politicienilor bihoreni etc o sa o perceapa ca o noua prostie a CNADNR. Mai bine ii superi pe cei putini decat pe cei multi...

Quest

Pai si daca pe A1 LD3 avem un precedent functional prin care unul dintre asociati (Teloxim) si-a redus drastic cota de participare de la 33% la 0,01% in favoarea altuia (Comsa), atunci aici pe Surplacu-Bors de ce nu se poate proceda similar ?
Common sense will get you far !

cutter

Pentru că cei doi 2 membri care erau responsabili de proiectare și au fost 'șuntați' nu vor să-și asume responsabilitatea care le-ar reveni ca proiectant (și pe bună dreptate, mai ales după modificările legii 10 din august).

TibiV

cutter, poate trebuia să spui de la început că cei doi "şuntaţi" sunt proiectanţii, iar ceilalți doi sunt constructorii.
Eu înţeleg că atunci când au fost acceptaţi la licitaţie, au fost admişi şi pe baza capacităţii celor doi proiectanţi de a realiza un proiect OK.
Dacă ăştia doi ies, nu prea mai eşti sigur că cei doi constructori vor face acelaşi lucru, sau dacă nu cumva vor face cel mai ieftin proiect.
Corect ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20629796-nou-nod-rutier-autostrada-bucuresti-ploiesti-deschis-circulatiei.htm

Un nou nod rutier pe autostrada A 3 Bucuresti-Ploiesti, construit in dreptul localitatii Gherghita in urma unui investitii de 3,6 milioane de euro, a fost deschis circulatiei din acest weekend, aceasta fiind a doua iesire de pe autostrada dupa cea de la Snagov, transmite Mediafax.

alecu26

TibiV .....corect. Dacă ăsta e într-adevăr povestea. Dar cine știe ce te dedesubturi mai sunt pe acolo. Poate ne mai ajuta Bridge.
Drumurile noastre POATE;

bridge

#7973
Este mai rentabil sa cumperi un proiect gata facut pentru Bechtel de la Iptana(care nu sunt foarte sigur daca mai este proprietarul proiectului dupa achitarea lui de catre CNADR),decat sa platesti 9 mil. de euro altor proiectanti de specialitate.

ciprebbe

Gilau-Nadaselu:

In cateva zile avem gata placile de la viaduct I ,II ,III si IV. Se trece la hidroizolatii. Daca permite vremea se va lucra la V si la viaductul dinspre Nadaselu. Zidul de sprijin de la padure va continua sa avanseze. Mare parte din oameni se(s-au) muta(t) la Deva.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alin_simeriaveche

^^Sa înțeleg ca au primit autorizație pe Am umb-ul?

neobluenet

Sambata am intalnit mai multe camioane portocalii pe A3 inspre Turda. Mergeau in grupuri de 2-3. Probabil se muta pe A1.

horatiu.cosma

Sau merg dupa sorturi. Eu am vazut camioane umb venind spre Gilau dinspre C.Turzii ieri dimineata.

alecu26

Deci constructorul vrea sa îi dea afară pe proiectanți și nu prea reușește?
Drumurile noastre POATE;

bridge