News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 16 Guests are viewing this topic.

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

ciprebbe

Quote from: cezar-mario2012 on September 08, 2012, 11:07:57 PM
Pe sensul de intrare in Bucuresti, mai sunt de montat 9 grinzi, la podul de peste CB. Ultimele 5 o sa mai dureze pentru ca nu este terminata "culeea", parca asa ii zice la capatul de beton al podului. Apoi trece pe celalalt sens cu montajul grinzilor.
exact acolo mai au de lucrat cel putin 2 sapt.
ieri am "incercat" si ceva poze de acolo sa vad cand apuc sa descarc cardul si sa vedem ce a iesit din mers.
Bucuresti -Ploiesti e limita de 100 peste tot, cel putin la 2 accese erau masini oprite pt a forta portile(inchise), se lucra la panourile laterale, si la spatiile de servicii.
Grinzile depozitate pe pasarela peste CB au disparut toate (montate), masinaria cu care le carau  se aproviziona cu grinzi noi din primul spatiu de servicii de pe sensul Ploiesti - Bucuresti, pe celalalt sens in acel spatiu de servicii nu mai era depozitata nici o grinda, pe asfalt erau urme de praf de la mutarea lor.
Restul impresiilor de pe A2, A3, DN1, si alte DN uri pana la Cj cum prind o fereastra la munca :D.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Dinspre A2 pe CB inainte de a urca pe A3 vedem asta:

Pana aici am vazut doar 2 indicatoare mici cam cat o foaie A4  adaugate pe alta indicatoare.
Ne apropiem de A3



Am tinut cat mai mult "inainte", desi semnalizam dreapta , pt a surprinde cat mai mult din lucrari.

Inevitabil spre dreapta,

Lansatorul de grinzi e mutat pe sensul celalalt(Buc-Ploiesti)
Eram convins ca am pozat si capatul dinspre Bucuresti...insa nu gasesc poza...asta e...va spun, grinzile sunt montate pana la ultima deschidere, apoi pauza( Lipseste finalizarea pasarelei, asa ca acolo nu se vor pune curand grinzile, si s-au mutat dincoace)


Se vede ca nu mai sunt grinzi pe pod


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Aici reapar grinzile, insa aprovizionarea se face de mai incolo


Mod de ancorare :D




Spatiu de servicii , golit de grinzi,  mici lucrari in el,... pe partea cealalta se vede macaraua care incarca o grinda pt pasarela de la CB,

Marcaj rutier ok la intrarea din viitorul spatiu de servicii ( nu ca pe A2)

La asta ii zic "ZONA Baiazid".......... prietenii stiu dc

Zona asta nu ar fi foarte periculoasa daca ar fi semnalizata corespunzator. Sincer stiam la ce sa ma astept din pozele voastre si eram pregatit, insa unul care nu stie se trezeste direct in aceasta zona, nesemnalizata, vizibil,decat pe carosabil si are probleme daca este trafic pe banda 2.
Are sanse sa ajunga aici:

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Pana aici poze facuta din mers si cu telefonul . Scuzati calitatea , dar decat nimic e bine si atat :D, aparatul foto era in rucsac, rucsacul in portbagaj , graba mare de a ajunge in Cj si de a evita cat mai repede Valea Prahovei....
Pana la Ploiesti unde am alimentat si am schimbat aparatul nu a mai fost cazul sa pozez, forumul fiind plin de poze de pe acest segment, unde nu s-a mai facut minic.
Limita de viteza e pe tot tronsonul de 100 km /h. Zburatoarele de la poduri le-am testat in mod intentionat la viteza mare ( peste 160/h), (nu mi-a pasat de masina de data asta :D), insa nu sunt chiar asa de pericoloase (probabil eu ma asteptam sa decolez, si atunci nu am bruscat volanul insa daca nu te astepti poti sa fi surprins). Limita de 100 e ridicola, sper sa o ridice in curand la 130.
Legat de conduita soferilor, spre surprinderea mea , peste 90 % au stiut sa mearga pe banda din dr. Pe portiunea cu 3 benzi unii cred ca daca e liber pot merge pe banda din mijloc ca nu incurca pe nimeni. Asta e mai avem de invatat si unii si altii ...
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Multumim de poze baieti!!! :cheers:
E bine ca se misca italienii cu destul de mult talent. Este OK.

ciprebbe

Sa nu uitam, era duminca undeva pe la ora 12.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Poza facuta sambata dimineata in jurul orei 9 din IR Oradea-Bucuresti-Constanta cu putin zoom.
Asa se vede A3 din tren

nici urma de lucrari in apropierea caii ferate
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

o poza "imprumutata" de la "Le Clerk  de pe SSC"
A3 din aer!!!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adsailton92

Apropo de imaginii....astazi dimineata peisajul in jurul orei 07:30, a fost superb pe A3, Ct-Gilau. Imediat dupa ce am ajuns la exploatarea Holcim de calcar, de la Sandulesti, practic sfarsitul urcusului de catre CT, pe coborarea lina spre Savadisla,peisajul era compus din : Vladeasa, Muntele Baisorii, Gilau, Muntele Mare...practic tot arsenalul greu al Apusenilor.A3 serpuia prin "soare", contrastul cu galbenul secetei fiind"superb".Pacat, ca nu se mai face nimic....

Ionut

Uh, mai intorci si tu cutitul in rana... :) Lasa ca in 2013 ne dam pe Nadlac-Sibiu, sa vezi ce peisaje pe Lugoj-Deva si Orastie-Sibiu... geniale, mai ceva ca A3. Dar sa nu cobim. :D

tonică

eu ma intreb daca se va da curand 'verdict' cu castigatorul licitatiei gilau-nadaselu si incep aia mai tare lucrul ce vor face cu acei 8 km in lipsa podului de la gilau? La anu cu siguranta datoria catre bechtel va fi si mai mare si nu exista nici un semn cum ca statul va avea mai multi bani pt infrastructura decat au avut pana acum. Iar bechtelul la cat de smecheri s-au dovedit pana acum cu siguranta nu vor accepta sa ia bani doar pentru acel pod...
Despre campia turzii - tg mures nici nu mai are rost sa visam conform cu cele ce se intampla acum in Romania... :(

Ionut

Ah nu cred ca va fi o problema cu podul peste Somes de la Gilau. Din ce-mi aduc eu aminte din pozele celor din zona cei mai multi piloti sunt ridicati si chiar sunt multe grinzi in zona care asteapta sa fie instalate. Nu cred ca dureaza atat de mult finalizarea acelui pod (de fapt viaduct). Acolo cei de la Bechtel trebuie doar sa termine un viaduct... castigatorii pe Gilau-Nadaselu trebuie sa faca 8 km de autostrada foarte dificili (multe viaducte, deblee & stuff).

Bine, evident ca astia de la Bechtel ar fi in stare sa stea cu viaductul neterminat pana cu o luna-doua inainte sa se termine Gilau-Nadaselu daca nu-si primesc banii de la stat. Asta e treaba clara, sunt capabili.

ciprebbe

Din contra ionut e o problema acel viaduct. In 28 aprilie am filmat asta:

http://www.youtube.com/v/ThW9mFzr1cU

Dupa 1 luna am fost si am pozat si s-a vazut ca nici macar nu au miscat acea macara de la capatul viaductului. Apoi exista doar 3 perechi de piloni(decalati intre ei) finalizati, acolo mai lipsesc inca cel putin 4 - 5 perechi care nu au nici fundatiile facute.
Grinzile sunt acolo toate depozitate la mila naturii.
Am sa incerc sa ajung iara prin zona sa vedem daca au mai miscat ceva in cele aproape 4 luni de la ultima vizita si sa vin cu info proaspete.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe