News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Europiu

Pentru ca tot a venit vorba de podul de peste Somes, am o intrebare pe o tema apropiata geografic: in ce stadiu se afla nodul Gilau? Asa cum se vede pe Goagal, adica fara bretelele pe relatia nord?

Am inteles ca podul+restul lucrarilor Gilau-Campia sunt toate la pachet, in aceeasi licitatie, corect? Nu de alta, dar ar fi de rasul curcilor sa faca, intr-un final glorios, podul peste canal dar sa nu-l racordeze la nod.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Lipseste doar breteaua pentru cei care intra de pe DN si vor sa mearga spre Nadasel. Dar e deja schitata de Bechtel, acolo e treaba de 2 saptamani, nimic spectaculos.

horatiu.cosma

La Nadasel se lucreaza puternic. Din cate am vazut din DN, toate dealurile sunt inierbate. Sper sa primeasca cat mai rapid autorizatia pentru drumul pana in DN, ca altfel o sa someze basculantele. Cu exceptia padurii si acestui racord in DN, nu prea mai au escavatii de facut.


ciprebbe

Pozele de vineri dupa ora 20.15 (plecarea din Cj a fost la ora 18.17) Pana la  trecerile de pietoni din Gilau (aprox 18km din CJ)vineri seara se fac 2 ore....:(
Intentia era de a ajunge pana la Nadaselu insa de la IV spre V nu se mai vedea nimic.
Incepem de la Km 0



Culeea lasata de Bechtel




Si spre Nadaselu avansam....




Terasament UMB  :o



Prima structura, finalizata









Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Trecem de prima structura si privim inapoi in zona zidului de sprijin( aici aveau de umplut peste 8m)...Terasamentul este sus deja



Spre I

Un sir de utilaje










I







Imediat dupa I spre II





II









Eco...






Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Traversam pe sub II si urcam sus spre III





Intre II si III e filmarea de vineri


La III alta macara













Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

La II par sa fie deja ridicate vreo 20 de grinzi(in 5 zile). Se pare ca dupa saptamana cu ploaie, au grabit putin ritmul.

ciprebbe



Intre III si IV



IV


Spre V








Emulsie proaspat asezata(nu am intrat cu masina peste) privire spre IV







Doar pana in acest punct am putut urca. Pilele de la V sunt sus.
De la V si pana la I avem asfalt 2 staturi peste tot(mai putin in zona structurilor).
Bine ca UMB-ul are loturi mici de executat altfel astia umpleau Roamnia de autostrazi.


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Quote from: horatiu.cosma on August 31, 2015, 03:47:19 PM
La II par sa fie deja ridicate vreo 20 de grinzi(in 5 zile). Se pare ca dupa saptamana cu ploaie, au grabit putin ritmul.
18 sus , 14 ramase (niciuna depozitata)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Mersi. Toate sansele ca prin octombrie sa ne dam cu masina de la km 0 pana la padure doar pe aliniament  :D.

Eurocopter

Am vorbit azi cu cineva de la UMB, vor termina anul acesta pana la padure. Pentru padure ar trebui sa iasa actele la iarna si sa inceapa defrisarile in primavara. De asemenea au emis 2 facturi care inca sunt neplatite.

Viaductul lipsa de la Gilau este inca in aer. Ne apropiem incet incet de un scenariu in care UMB finalizeaza intreg lotul, inclusiv padurea, inainte ca acel viaductul sa fie terminat.

danutzu_1069

#7257
^^
Mai mira pe cineva treaba asta?
Stam cu o bucata de cca 10km din A1, nefolosita de 2 ani (?) pentru ca autoritatile nu au fost in stare sa "managerieze" licitatia pentru lotul 2.
(! nu conteza lungime ci conteaza ca sta nefolosita!)

Nenorocirea aia de pod nu e simplu de rezolvat:
- 8 pile
- multi piloti
- remedierea armaturilor "jumulite" (nu e o treaba simpla)
- pozitionat grinzi
- suprabetonare
etc.

horatiu.cosma

Legat de Gilau Nadaselu, chiar ar fi imposibil de realizat o descarcare temporara pentru masini mici la Gilau? Actualmente, se coboara de pe terasament la km 0 intre podet si viaduct 1, foarte aproape de podet, pe partea opusa zidului de sprijin. Cat de greu ar fi sa se asfalteze acea coborare? Daca se obtine la iarna avizul pentru padure si pentru nod, peste un an e gata lotul. La viaduct, debutul lucrarilor peste un an e o ipoteza extrem de optimista.

tonică

am adormit in transee intre timp si am pierdut şirul evenimentelor...
licitatia pentru Şoimuş nu era deja in picioare??? Parca se aflase si cine licita de unde ramasesem cu gandul bine imprimat ca UMB nu luase parte la licitatie...Nu asa stau lucrurile, ori sunt dintr-un alt film...  :o