Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Klaudiu!!!

#870
dezamagitor..... :(







sensul spre tunari este gata....cred ca in zilele ce urmeaza ii vor da drumul


poza bonus


tonică

N-ai de ce sa fi dezamagit. Lucrurile par sa mearga. Sa mearga incet, e adevarat dar nu prea au de ce sa se grabeasca, la o adica jumatate din traseu nici macar nu e eliberat prin lege, nu s-au facut expoprierile...
Eu zic ca e bine ca lucrarile merg...Din pacate nu cred ca e un semn tocmai potrivit incetineala aceasta pentru ca ei sa dea de inteles cnadnr-lui ca pot prelua o alta lucrare pe a1, asa cum intentionau...

BoGDaN

voi ce parere aveti?


"Lucrările la construcţia tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov (58 de km) ar putea demara în 2014, autorităţile optând pentru varianta concesiunii, "tot un fel de PPP (parteneriat public-privat)", în care concesionarul va trebui să asigure finanţarea, urmând să îşi recupereze ulterior investiţia, prin taxa pe autostradă, a declarat pentru gândul Mircea Pop, directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR).

Deocamdată la CNADNR este în curs de derulare procedura pentru reactualizarea studiului de fezabilitate, termenul pentru deschiderea ofertelor fiind amânat de mai multe ori în acest an. Pe lângă actualizarea studiului de fezabilitate, consultantul care va câştiga licitaţia va elabora şi documentaţia de atribuire a contractului de concesiune."

continuare si sursa:
http://www.gandul.info/financiar/autostrada-comarnic-brasov-cand-ar-putea-fi-demarate-lucrarile-pe-cel-mai-asteptat-santier-din-romania-9955641

la categoria dream on sau?!

iuli

Eu unul până nu văd utilaje pe şantier nu cred nimic legat de A3 sau de Sibiu - Ploieşti.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

tonică

'dream on' dintr-acela care tine intr-atat de mult incat parca te saturi si preferi sa te trezesti.

Intr-o cu totul alta tara si alte mentalitati, pana la nemaipomenita si extralaudata autostrada lipsa faceau dracu niste centuri 1x1 in poiana tapului si in busteni si terminau lalaiala asta. Eventual si o rezolvare cu cap intersectiei de dupa gara sinaia, o stim cu totii.
In plus, de cand e ssc-ul de ex. apare de fiecare data cate unul care face un calcul simplu prin care se poate demonstra cum ca daca stai dupa profitul de pe taxa de autostrada ca investitor, mai bine stai linistit in banca ta. Dar na, nu-s urechi sa auda ori ochi sa vada.

Eu sunt convins 180% ca cei care mai vin cu chestii d'astea le arunca presei asa, din reflex. Stiu ca au nevoie si ei sa scrie cate ceva de genu' si la o adica, cred ei, nu strica nimanui. In realitate nu se intampla absolut nimic si oricum nimeni nici nu se strofoca sa faca ceva practic.

BoGDaN

Clar! Mi se pare totusi primordiala Sibiu Pitesti. Comarnic-Brasov ajuta bucurestenii si statiunile de pe Valea Prahovei. Economia are nevoie de Coridorul IV si Sibiu Pitesti.

iuli

Nu doar din punctul asta de vedere e primordial Sibiu-Pitesti si pentru ca deja exista legatura intre Pitesti si Constanta si Sibiu - Nadlac. Deci ar avea rost... Asa, ar merge prin munti si ar da in Brasov si de acolo... pe DN1 pana la Sibiu ca sa nu vorbim ca nu este nicio legatura logica spre Cluj-Napoca sau Oradea.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

radutm

Coridorul IV e practic coloana vertebrala. A3 a fost piatra de moara la gatul A1, adevaratul motiv pentru care nu s-a lucrat mai repede. Logic era ca odata terminata coloana vertebrala, sa se porneasca ramificat catre alte directii. De la Sebes trebuia mers catre Cluj, iar Tg-Mures-Brasov si Cluj-Oradea nu erau prioritare in niciun caz. S-au risipit bani, munca si timp pe gaura neagra de la Suplacu de Barcau, care trebuiau directionate pentru A1. Si sincer nici Bucuresti - Ploiesti si nici A2 nu ar fi trebuit sa aiba prioritatea inaintea A1. Daca toate eforturile se duceau pe A1 si pe Sibiu - Pitesti, eram cu multi pasi inainte.
cont inchis

udar


Ionut

De acord cu tine Radu. Singura observatie: coloana vertebrala totusi trebuie sa includa A1 si A2, pentru ca efectiv taie tara in doua. Si sa nu uitam ca ne scapa mereu din vedere centura la nivel de autostrada a capitalei... care face parte tot din backbone, daca te gandesti logic.

radutm

Quote from: Ionut on August 29, 2012, 02:41:08 PM
De acord cu tine Radu. Singura observatie: coloana vertebrala totusi trebuie sa includa A1 si A2, pentru ca efectiv taie tara in doua. Si sa nu uitam ca ne scapa mereu din vedere centura la nivel de autostrada a capitalei... care face parte tot din backbone, daca te gandesti logic.
Coloana ramane coridorul IV, care e si A1 si A2, dar ordinea logica a lucrarilor era vest - est sau in orice caz A1 si apoi A2, tinand cont de specificul celor doua. Dar deciziile s-au luat dupa cu totul alte criterii...
cont inchis

Ionut

Incepem cu o noua amanare:

QuoteAnul 2014, noul termen pentru Autostrada Braşov-Comarnic

,,Deschiderea ofertelor pentru reactualizarea studiului de fezabilitate a fost amânată încă două săptămâni, nu va fi pe 5 septembrie. Trebuie să răspundem la mai multe solicitări. Lucrările (la Comarnic-Braşov) ar putea demara undeva în 2014. Concesionarul - care poate fi un consorţiu, care să cuprindă şi o bancă - trebuie să vină cu finanţarea, iar banii şi-i va recupera în 20 de ani prin exploatarea autostrăzii, prin taxa pe autostradă", a declarat Mircea Pop, pentru sursa citată.

sursa: Adevarul

iuli

Circulaţia rutieră pe DN Centura Bucureşti, în zona km 8+900, închisă până în 2 septembrie

QuoteCirculaţia rutieră pe DN Centura Bucureşti, în zona km 8+900 va fi închisă, în perioada 31 august - 2 septembrie 2012, în intervalul orar 00:00 - 04:00, se arată într-un comunicat al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, remis joi AGERPRES.

Măsura închiderii circulaţiei este motivată de lucrările de montare a grinzilor la pasajul superior aferent autostrăzii A3, Bucureşti - Braşov.

În perioada în care circulaţia este închisă, traficul rutier se va desfăşura, pe relaţia A2 - DN 1, deviat prin sensurile giratorii ale autostrăzii A3, cu ieşire prin breteaua de legătură care debuşează în Centura Bucureşti. Pe relaţia DN 1 - A2, traficul va fi oprit pentru perioade de maximum 75 minute care vor alterna cu intervale de minimum 30 minute în care se va da drumul la trafic, în vederea descongestionării.
[...]

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

#883
era cazul sa monteze si acele grinzi, apoi pot continua inspre Bucuresti......
Azi am reusit sa vad si eu filmul lui Eurocopter cap coada, si felicitari pt ce a realizat. Vedeam doar cum nr de vizualizari crestea si se apropia de 30 000 si inghiteam in sec.
Acum sincer dupa ce l-am vazut in proportie de 90% ma asteptam sa fie asa. Pt mine cei 10% diferenta sunt in + fata de asteptari.
Sincer dupa ce am vazut ca poate sa realizeze Bechtel pe tronsonul Gilau- Turda,si din filmarea aeriana,  eu zic ca daca va fi vointa si finantarea asigurata de la buget in 8-9 luni ei finalizeaza acel tronson. Pana nu vor vedea bani nu vor accelera lucrarile.

LE:
De ce se bat zeci de firme din România şi din străinătate pentru construcţia a 8,7 km din Autostrada Transilvania. REVOLTA REGILOR ASFALTULUI

http://directproprietar.ro/De-ce-se-bat-zeci-de-firme-din-Romnia-i-din-strintate-pentru-construcia-a-8-7-km-din-Autostrada-Transilvania--REVOLTA-REGILOR-ASFALTULUI
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

fuscobal

Azi am iesit pe noua bretea spre Otopeni si se merge foarte bine pe acolo iar banda de accelerare pentru intrarea in banda 1 de pe CB este suficient de lunga. Erau de asemenea montate 2 grinzi (sau 1, nu stiu sigur) peste CB !