Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Vreau sa vad avansul platit, altfel e praf in ochi.

marinul

Quote from: teocharis on August 13, 2015, 03:18:11 PM
ce informatii mai sunt despre ex-traseul Bechtel Suplac-Bors?

drumul Cluj-Oradea este aproape de limita saturatiei fizice!

Sa nu se astepte cineva ca va circula pe traseul  Cluj-Napoca- Oradea A3 inainte de 2020! si chiar sunt optimist cu 2020 :)

horatiu.cosma

Multe planete trebuie sa se alinieze ca eu se merg acasa in 2020 pe autostrada continua. SF-ul e cam gata pe toata lungimea Cluj-Oradea, CNADNR vrea sa refaca acordul de mediu pentru acest sector, deci inceputul e optimist. Dar fara cele 7 miliarde de euro din imprumuturi, nu cred ca vom avea Mihaiesti-Suplacu.

Ionut

Va rog discutati doar despre A3:

După eșecul Comarnic-Brașov, CNADNR reia proiectele autostrăzilor cu taxă
,,Noi credem că anul acesta semnăm contractul pe Comarnic-Braşov pentru capete, iar anul viitor vom avea exact toate rezultatele studiilor geo şi licităm partea de mijloc ca să se poată conexa cu celelalte. Finanţarea este prinsă în Master Plan. Este finanţare cu bani europeni", a declarat recent Narcis Neaga.

Pentru restul de aproximativ 48 km de autostradă, compania urmează să revizuiască studiul de fezabilitate. Actualizarea implică studii geo-tehnice. În același timp, CNADNR are în vedere schimbarea traseului pentru restul de aproximativ 48 km de autostradă între Comarnic și Brașov. Proiectul de concesiune eșuat a treia oară traversa localitățile Sinaia, Bușteni și Predeal, iar viteza de proiectare era de 80 km/h. Licitația pentru cei 48 km din autostrada Comarnic-Brașov se va relua cel mai devreme anul viitor, iar lucrările se vor finanța din fonduri europene nerambursabile, bani de la buget și din împrumuturi, conform variantei finale a Master Planului de Transport. Finalizarea autostrăzii Comarnic-Brașov nu va avea loc mai devreme de anul 2019.

Capital

Ciprianul

Haideti sa fim optimisti ca asa e romanul. Eu yic ca anul asta Spanioli sigur multe mu vor face pe acest tronson de Autostrada...poate la anu....cine stie....
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

alecu26

daca au inceput cu o revendicare ca vezi doamne s-a dat ordinul de incepere mai tarziu, si acum mai prin o iarna in plus...e cam clar care sunt intentiile lor.

Fiind si primul proiect in Romania a lui Isolux-Corsan...mi-e ca au gandit la fel ca Imbecillio. sublicitam si dupa aia ne tiganim pentru fiecare armatura taiata/degradata...etc.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Ce bine se simte piciorul pe doua straturi de asfalt proaspat :).



Restul, mai incolo.

nicolaem

poza asta cu debleul inierbat trimite-o pe mail si la imbecilo...

horatiu.cosma

No bun, sa inceapa distractia. Incep de data asta cu pozele de la Nadasel, si merg spre km 0.

Sunt cu fata spre DN1F, aici va fi drumul ce va lega DN-ul de autostrada. Cam in zona asta incep sa se desprinda bretelele.

Acolo jos va fi breteaua de intrat pe A3, directia Mihaiesti/Zalau/Oradea.

Limita lotului.


Aceeasi bretea, vedere spre km0.



Pamant vegetal pe toate debleele.

Breteaua de iesire de pe A3, cum vi dinspre Mihaiesti + cea de intrare spre Gilau.

E foarte lata, cred ca ar merge un 2+2 lejer.


Aici va fi supratraversarea autostrazii.

Spre Gilau.

Invers

Ma indrept spre viaduct.

Vedere in spate.

Aici o sa aiba ceva de lucru la umplutura, diferenta de nivel pana la viaduct e marisoara, peste 6 metri.

Viaductul.


O sa mai pun imagini de genul, ca sa stiti si zona kilometrica.

Mai departe.



Spre padure.


Sarbatoare azi, cu ocazia asta le urez la multi ani tuturor Mariilor de pe forum  :D.

Ceva podet aproape finalizat.

Vedere spre Nadasel.

Mai departe spre padure.

Invers.

Padure... sper sa nu va doara gatul ca la tenis, la cat va intorc :).

Alunecarea surprinsa in filmarea lui @Eurocopter, din ce ziceau paznicii, o sa bage ceva tuburi in pamant pentru a colecta apa, nu e foarte mare problema.



Invers.

Am trecut de padure, de acolo nu am poze, fiindca nu e nimic nou(multumim CNADNR, imediat aniversam un an de cand trebuia sa avem autorizatie si pe acest sector).


Viaductul V, mai sunt 4 piloni de finalizat, dar se apropie cu pasi rapizi. Dupa ce vor monta grinzile la II, aici va veni monstrul.




Culeea dinspre IV.

Intrebare pentru specialisti. Cum se va inalta terasamentul in apropierea culeii? O sa mai decupeze din debleu? Intreb, fiindca rigolele erau deja construite, m-as mira sa fi facut acest lucru, stiind ca o sa le strice.

Si incepe asfaltul. Pana la viaductul 1 tot asa o sa o tinem, cu 1/2 straturi(cu exceptia viaductelor).




Podet.

Sistemul de scurgere a apei de pe deblee este foarte bine pus la punct.

Se termina asfaltul inainte de IV.

Invers :).

IV, cred ca urmeaza stabilizant in cel mai scurt timp.






Intre III si IV. Aici nu prea imi place ca au turnat asfaltul inainte de a acoperi acel canal, dar na, UMB-istii stiu mai bine.


Spre III.

Am ajuns si la III.

Privire in directia opusa cu III.

Spre II.

Scuze degetul.

Invers.


Aproape de II, cu dealurile aranjate de UMB in departare.

Se instaleaza monstrul, de luni incep sa vina grinzile.




Caldura mare + romani(inventivi) = piscina  :lol:.

Am facut putina publicitate forumului printre muncitori si am obtinut promisiuni ca ne vor urmari.

Tot II, din alta pozitie.

Intre I si II.


Banuti de Gilau.

I, cu toate predalele sus.



Intre I si km 0.


Cu HULK alaturi, normal ca se face orice autostrada :).





Aici au inaintat foarte bine de data trecuta. Dupa podet sunt la nivel, si pe partea mai apropiata mai au cam 2 m de ridicat terasamentul.

Invers.

Langa podet.



Invers.

Dupa podet, spre km 0.

Invers.

Finalul lotului.



Culeea opusa.

Ochiometric, doi piloni ai viaductului sigur o sa interfereze cu Canalul Somesul Mic. Am intrat pe la barajul de langa viaduct si am vorbit cu domnul de acolo, si zicea ca nu e o mare problema sa goleasca canalul, pur si simplu opresc apa la barajul de la Gilau. Aceasta operatiune o fac anual pentru diferite verificari, deci teoretic se poate face cat timp se foreaza si se ridica pilonii din pamant(2 luni maxim). Eventual sa devieze prin Somesul Mic, la un debit ceva mai mic decat in canal.

Ca si concluzie, anul asta o sa termine cam tot, mai putin zona padurii si eventual intersectia cu DN1F, fiindca nici acolo nu au autorizatie. Pana la primavara sper sa se dea unda verde si pentru aceste sectiuni.

Goldmund

mersi mult pt. reportajele tale, horatiu.cosma!

alecu26

Horatiu.cosma. .....sigur nu regreți ca nu ai făcut cfdp ul? Te poți apuca de el și ceva materii vor fi recunoscute.  Si punem și noi o pila.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

@alecu26, cand mai explic prietenilor chestiuni legate de infrastructura, toti imi pun aceeasi intrebare ca si tine  :lol:. Adevarul e ca acum un an nu stiam absolut nimic in domeniu. Cu putina pasiune si ajutor din partea voastra, se pare ca s-a prins ceva. Daca la cfdp ar fi salariile din IT, maine as merge :).

alecu26

Cu puțin noroc sunt. A fost...și cred ca încă e...poate după explozia it sa mai schimbat câte ceva....singura facultate la care cererea a depășit constant numărul absolvenților începând cu 1990.
Drumurile noastre POATE;


steda

#7169
Pe site-ul 130km.ro, apare urmatoarea harta: http://www.130km.ro/harta.html , puteti sa imi spuneti daca ea corespunde exact cu realitatea la capitolul "Under Construction" .. Am mari suspiciuni in privinta Suplacu de Barcau - Bors si Targu Mures - Turda... Sau daca se lucreaza in prezent la vreun tronson care apare pe harta lor cu negru v-as fi recunoscator daca m-ati anunta... Multumesc :)