Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 18 Guests are viewing this topic.

NGC

#7050
Totusi, vad cateva probleme la aceasta procedura de obtinere a acordului pentru intreg sectorul Ogra - Bors.

1) Ar trebui sa existe proiectul final pentru Ogra - Iernut la GEIGER
2) Ar trebui sa existe proiectul final pentru Iernut - Chetani unde constructorul este inca nedesemnat
3) Ar trebui sa existe proiectul final pentru Chetani - Campia Turzii la STRACO
4) Ar trebui sa existe proiectul final pentru Gilau - Nadaselu la UMB
5) Ar trebui sa existe proiectul final pentru Nadaselu - Mihaiesti unde constructorul este inca nedesemnat
6) Ar trebui sa existe proiectul final pentru Mihaiesti - Suplacu de Barcau unde inca nu avem licitatie
7) Ar trebui sa existe proiectul final pentru Suplacu de Barcau - Bors la CORSAN CORVIAM

Daca nu pot obtine vreunul din ele in timp util, ori se intarzie toata procedura, ori nu vad rostul de a face totul ca un sector Ogra - Bors unitar.

Sau la sfarsit fac revizuiri pentru fiecare tronson in parte, dar este alt timp pierdut.

Poate ca daca totusi merg pe aceasta varianta, la Mihaiesti - Suplacu de Barcau vom avea FIDIC rosu.

Si daca ma gandesc bine, au si atribuit la IPTANA contractul pentru "PROIECTAREA AUTOSTRAZII BRASOV-CLUJ-BORS, SECTIUNEA 2: TARGU MURES (OGRA) - CLUJ, PRECUM SI A SECTIUNII 3: CLUJ - BORS" si incepe sa prinda sens ideea.

dan_c



Tavi

Phuuu! ce ghinion  >:(
Se ajunge la zid de sprijin acolo sau se pot aplica si solutii mai putin costisitoare?
Dupa padure mi se pare ca stau foarte bine debleele.

rocklee

multumim eurocopter ...todeauna ne surprinzi ...

o intrebare in zona paduri nadasel o sa faca tunel ...ecoduct  ???  ??

mai e ceva de lucru ...dar imi place ca nu sa lasa .....ce se vede de sus ...e destul de spectaculos tronsonul ...dar si destul de dificil si complex  :)

raresc

a aparut o noua licitatie:

"Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru "Autostrada Bucuresti-Brasov km 0+000 – 173+300 sector Comarnic – Predeal, km 115+300 – km 146+800 si sector Predeal – Cristian, km 146+800 – km 162 + 300 + reabilitare DN 73B"
data publicarii: 31.07.2015
valoare estimata
19,385,338 RON

data licitatiei: 15 septembrie

ciprebbe

Nu e asa mare problema acolo(0.53), mai rau e la min 1.18 unde nu se aproba o solutie de mai bine de 6 luni.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

#7057
"Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru "Autostrada Bucuresti-Brasov km 0+000 – 173+300 sector Comarnic – Predeal, km 115+300 – km 146+800 si sector Predeal – Cristian, km 146+800 – km 162 + 300 + reabilitare DN 73B""

Durata contractului: 12 luni (6 luni revizuire SF + 6 luni asistenta)

Revizuirea se face folosind ca si model SF-urile elaborate de SEARCH in 2002 si 2006.





horatiu.cosma

Stati putin ca logica imi joaca feste. Acum cateva saptamani s-a publicat licitatia de proiectare si constructie pentru centura Comarnic si Rasnov-Cristian. Acum se face licitatia de SF pentru Predeal-Cristian? As intelege pentru Predeal-Rasnov, dar asa, nu mai inteleg ratiunea.

NGC

#7059
Au scris gresit cei de la CNADNR. Uita-te la kilometraj si vei vedea ca e bine.

horatiu.cosma

Quote from: NGC20 on July 31, 2015, 12:39:08 PM
Au scris gresit cei de la CNADNR. Uita-te la kilometraj si vei vedea ca e bine.

Da, e in regula, mersi. Si-au dat si ei seama ca Rasnov-Cristian nu o sa aiba un trafic semnificativ fara Rasnov-Predeal. Chiar ma bucur ca nu mai avem PPP si ca se liciteaza pe portiuni, asa cum am militat de la inceput. Ce nu imi place e ca nu prea se merge pe Masterplan deocamdata. Comarnic-Brasov apare in scenariul optimist, cel in care se aproba clauza de reforma structurala. Daca ne apucam de aceasta autostrada si de Suplacu Nadaselu si nu se aproba aceasta clauza, ce se va intampla? Taiem din PiSi sau din DX Ploiesti-Bacau? Pe exercitiul 2007-2015, UE a facut Romaniei o gramada de concesii si inca face, in ceea ce priveste absorbtia. Nu as vrea sa ajungem in punctul in care o sa ne batem joc de Masterplan si concesiile se vor opri.

pasadia

Rasnov - Cristian are acelasi trafic indiferent daca se face sau nu se face Predeal - Rasnov. Nu exista nici un motiv pentru care sa creezi ca cineva va folosi A3 Predeal - Rasnov dar nu ar folosi DN73A Predeal - Rasnov.

Singura diferenta este data de traficul greu, dar pentru acest tip de trafic ar trebui finalizata toata CoBra, nu numai un sector sau altul. Caci nu imi inchipui ca ar permite accesul traficului greu pe DN1 chiar daca ar fi autostrada pe unele segemente. Ar fi o nebunie prea mare.

ciprebbe

Quote from: Eurocopter on July 31, 2015, 09:30:28 AM
Avem o mica problema la min. 0:53...

Enjoy!

La 0.23 e situatia urata.
Au inceput sa incarce dealul cu umplutura si le-a plecat, iar planul de alunecare e destul de jos. S-au oprit acolo cu lucrarile si nu cred ca vor scapa fara piloti forati(peste 20m adancime estimez).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AdrianB1

Quote from: pasadia on July 31, 2015, 01:54:22 PM
Nu exista nici un motiv pentru care sa creezi ca cineva va folosi A3 Predeal - Rasnov dar nu ar folosi DN73A Predeal - Rasnov.
Ba da: familie cu copii, merge cu masina spre Sibiu sau Targu Mures: pe DN73A mergi incet si cu sanse sa vomite aia mici in spate, o iei pe Timis. Ai autostrada? O iei pe autostrada, curbele mult mai line, viteza mai mare, mai ales spre Sibiu ajungi mult mai repede, spre Targu Mures posibil mai repede decat pe Timis. Numai daca mergi spre Poiana Brasov si vrei sa urci prin Rasnov sau daca mergi spre Bran mergi astazi pe DN73A, dar spre Targu Mures in nici un caz.

alecu26

oare nu se interzice participarea lui Search la licitatie? Eu inteleg...e actualizare din cauza ca expira...ca asa e legea in Romanistan (nu neaparat ca studiul lui Search e prost). Dar totusi...Search deja a facut un studiu in 1998, in 2006 si inca vreo 2 pentru Vinci la concesiunea din 2008 si acum la ultima.

E destul de neloiala concurenta.
Drumurile noastre POATE;