Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

adiarc

Cum spuneam si in trecut....eu as introduce criteriu de descalificare...tot ce este sub 75%....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Pana la urma vorbim de 1 pod simplu peste CF dubla si un pod peste o balta, lata de 100m si care se termina exact acolo (nu m-ar mira la o solutie gen Stejeris).

Una e sa faci pod cu deschidere de 100 m si alta sa umpli balta cu pamant.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

Totdeauna, ceeace pare simplu teoretic se dovedeste complicat in practica.

tonică

sa dea contractul celor de la pizzarotti, scapa si de plata despagubirilor, apoi sa mai majoreze aditional de inca trei ori si la final sa rezilieze contractul inca odata...C-asa-i la noi.. :(

ciprebbe

Quote from: jalemare on July 23, 2015, 01:37:40 PM
Deci Pizzarotti, care stie cum sta treaba acolo in teren, liciteaza 94%.
Luca liciteaza cam la 50% din valoarea estimata.
Nebunie curata...

Asa au procedat si la licitatia cu viaductul de la Gilau. La pretul licitat clar le da cu minus.
CNADNR-ul miroase asta si probabil nu gaseste modalitatea legala de a respinge oferta(ori le-o da lor ori anuleaza licitatia) asa ca avem sanse ca si capatul din A3 de la intrarea in Buc sa fie evaluat la Paste( nu de alta dar Craciunul e prea aproape ).Clar trebuie schimbat ceva in modul de admisibilitate a ofertelor vorba lui cutter nu poate fi serioasa si o oferta la pretul X si una la 2X.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

Quote from: dr4qul4 on July 23, 2015, 01:59:44 PM
Pana la urma vorbim de 1 pod simplu peste CF dubla si un pod peste o balta, lata de 100m si care se termina exact acolo (nu m-ar mira la o solutie gen Stejeris).

Una e sa faci pod cu deschidere de 100 m si alta sa umpli balta cu pamant.

Nu are deloc 100 de metri insa trebuie facut pod, aici se vede cel mai bine, apare si pasajul de la popasului 
https://maps.yandex.com/10487/bucharest/?ll=26.142023%2C44.486536&z=17&l=sat%2Cskl


dr4qul4

cf SF-ului podul peste balta e ceva mai jos (la nivelul FdG), si acolo avem 100 m cf google maps

https://www.google.ro/maps/@44.4787682,26.1345868,250m/data=!3m1!1e3?hl=en
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

paulmare

acolo e un stavilar peste care vechiul drum agricol
Daca e acolo, doar atata ca trebuie latit, exact ce fac acuma cu deversorul de ape mari de la rosia - din cauza caruia e inchisa circulatia
Adica alta caseta la deversor, si restul umplutura

Goldmund

#7013
S-au apucat sa largeasca Fabrica de Glucoza?

Cerem mult de la specialistii nostri, daca vrem si noi ieisri si intrari normale pentru un acces al orasului Bucuresti(capitala Romaniei) la o autostrada?! Iar giratorii ca pe "noua" DNCB si Centura Ploiesti??! Cum vor arata primii 3 km de autostrada A3?

dr4qul4

@paulmare, acolo e ca sa poata sa faca giratoriul la Gherghitei.
Stiu ca e posibil...dar ce faci cu acordul de mediu?
cei cu 50% cred ca acolo vor sa faca Stejeris 2 (adica ce propui tu). cei cu 95% cred ca au pus pod cu deschidere de 100 m acolo.

Daca era langa CF atunci faceau un singur pod peste balta (de fapt acolo e doar un canal) si CF; doar ca in pepiniera se construiesc blocuri acum si nu mai pot baga autostrada.
Vezi ca e pe openstreetmap traseul desenat corect.


Nu s-au apucat de nimic in teren la FdG. Nici de licitatie nu am auzit nimic...dar asta nu inseamna ca nu s-a inceput.
Deh...transparenta totala....
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

paulmare

O sa ma incerc sa ma duc cu bicla sa vad,
Nu se face inca nici un bloc in pepiniera, sunt din pacate niste gropi de deseuri de la demolarile depozitului de la farmexim (la metrou pipera) si niste anexe ale fostei fabrici de mobila compil pipera (peste drum de sediul cu pasapoarte si permise auto)

de trecut dinspre pepiniera intrarea din petricani pana pe gherghitei in spate la Supercom se putea trece, harta din openstreet nu e asa de corecta, vederea din yandex e ceva mai noua
https://maps.yandex.com/10487/bucharest/?ll=26.134581%2C44.478611&z=17&l=sat%2Cskl&whatshere%5Bpoint%5D=26.133519%2C44.478215&whatshere%5Bzoom%5D=17

cand supercom ridica in interesul natziunii masinile din sectorul 2, le mai vedeai masinile si pe petricani
ar fi interesant de vazut ce face apolodor cu molozul care l-a dus acolo,
Nu e chiar asa de mult de lucru, sunt grinzile deja in organizarea lui pizarotti (facuse cineva de aici niste poze acum 3 ani), popasului are  deja pilonii, mustatile de la armaturi sunt conservate cu mortar (probabil ca pizarotti se pregatea sa o lalaie cativa ani si sa reia lucrarea), nu sunt ca cele de la gilau taiate de minoritari, pentru pasajul peste CF constanta cred ca au deja grinzile (ar trebui sa numaram in pozele vechi ale lui panda_no_5, cred ca sunt grinzile pentru ambele pasaje), si la capatul baltii cred ca deja e umplutura de pamant, ei doar or sa schimbe caseta stavilarului (cum fac acuma la pipera tunari, cum au facut in 2009 pe emil racovita intre balta saulei si rosia 4)

In afara de asta e drept ca in palma, nu sunt constructii de demolat, retele de mutat, cimitirul nou al lui pandele stie toata lumea unde e, vizigoti ostrogoti etc cred ca nu au nici ei nimic prin zona, singurele animale migratoare sunt niste haite de caini care ar trebui sa ii prinda aceeasi supercom care lucreaza spre binele natziei si sa ii duca in interesul natzional, la un adapost ceva

Expropierile din Pipera sunt facute, in bucuresti stiu ca nu dar cred ca sunt doar doi proprietari mari, ma rog astia o pot intinde prin instante

Chiar nu inteleg ce o freaca asa de atatia ani
In memoriul de calcul astia spuneau ca au rulat pe un pentium la 200mhz - cand pisici au mai fost de astea - peste 10 ani oricum 

dr4qul4

momentan nu s-a inceput, dar proiectul intra pe ultima suta de metri.
De fapt au inceput defrisarile acolo
http://jurnalul.ro/stiri/observator/blocuri-cu-45-de-etaje-in-pepiniera-tei-toboc-537346.html
Harta din openstreet este corecta, in ceea ce priveste traseul A3.
https://www.openstreetmap.org/#map=16/44.4796/26.1430

De la FdG, A3 merge drept pana la giratoriul cu Gherghitei unde face 90 de grade si merge spre popasului. Balta e trecuta exact la stavilar. Doar ca Autostrada are minim 26 m latime (+ rigole de scurgere 32). Actualul stavilar poate are 10-15 m.

Bineinteles ca era loc sa se faca un pod direct peste CF si balta dar ar fi taiat pepiniera in 2. si e cam greu acum cand proprietarul terenului are PUZ-ul aprobat.

In documentatia de pe site CNADNR se vede cel mai bine. Tot acolo gasiti si structurile...si peste saulei e pod normal (am impresia ca are si piloni normali nu o singura deschidere de 100m )

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

#7017
Quote from: cutter on July 25, 2015, 09:59:04 AM
Și apoi [...] ar fi interesant de făcut o cronologie și acolo, dar mai ales de autostrada Transilvania unde UMB nu poate lucra pe ~1km în zona pădurii și cred că nici pe Ogra-Cîmpia Turzii nu se poate și probabil nici pe Suplacu-Borș pentru că ar fi expirat acordul din 2004... s-a gîndit cineva dinainte, a luat măsuri de acum un an ca astăzi să nu ajungem în situația asta?

Aici chiar ca e tare ciudat. In 2015 nu apar nici un fel de solicitari (nu public).

pasadia

La Padurea Gilau problema parca nu e la ANPM ci la Romsilva. Ei cred ca trebuie sa-si dea acordul pentru defrisare. (E posibil sa ma insel, nu dati cu pietre daca asta e cazul)

Xenos

Quote from: ciprebbe on July 23, 2015, 04:14:02 PM
Quote from: jalemare on July 23, 2015, 01:37:40 PM
Deci Pizzarotti, care stie cum sta treaba acolo in teren, liciteaza 94%.
Luca liciteaza cam la 50% din valoarea estimata.
Nebunie curata...

Asa au procedat si la licitatia cu viaductul de la Gilau. La pretul licitat clar le da cu minus.
CNADNR-ul miroase asta si probabil nu gaseste modalitatea legala de a respinge oferta(ori le-o da lor ori anuleaza licitatia) asa ca avem sanse ca si capatul din A3 de la intrarea in Buc sa fie evaluat la Paste( nu de alta dar Craciunul e prea aproape ).Clar trebuie schimbat ceva in modul de admisibilitate a ofertelor vorba lui cutter nu poate fi serioasa si o oferta la pretul X si una la 2X.

Potrivit art. 202 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii  (actuala lege a achizitiilor publice),

  ART. 202
    (1) În cazul unei oferte care are un preţ aparent neobişnuit de scăzut în raport cu ceea ce urmează a fi furnizat, executat sau prestat, autoritatea contractantă are obligaţia de a solicita ofertantului, în scris şi înainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii şi precizări pe care le consideră semnificative cu privire la ofertă, precum şi de a verifica răspunsurile care justifică preţul respectiv.
    (1^1) O ofertă prezintă un preţ aparent neobişnuit de scăzut în raport cu ceea ce urmează a fi furnizat, executat sau prestat, atunci când preţul ofertat, fără T.V.A., reprezintă mai puţin de 80% din valoarea estimată a contractului respectiv.
    (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a lua în considerare justificările primite de la ofertant, în condiţiile alin. (1), îndeosebi cele care se referă la:
    a) fundamentarea economică a modului de formare a preţului, aferent metodelor de execuţie utilizate, procesului de producţie sau serviciilor prestate;
    b) soluţiile tehnice adoptate şi/sau orice condiţii deosebit de favorabile de care beneficiază ofertantul pentru executarea lucrărilor, pentru furnizarea produselor sau prestarea serviciilor;
    c) originalitatea ofertei din punct de vedere al îndeplinirii tuturor cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini;
    d) respectarea dispoziţiilor privind protecţia muncii şi condiţiile de lucru aplicabile pentru executarea lucrării, prestarea serviciului sau furnizarea produselor;
    e) posibilitatea ca ofertantul să beneficieze de un ajutor de stat.

Fara sa intru in amanunte, chestiunea asta este frecvent invocata in contestatiile si plangerile in materia asta.
Practic, oferirea unui pret sub 80 % din valoarea estimata de autoritatea contractanta genereaza o prezumtie relativa ca este un pret aparent neobisnuit de scazut, autoritatea contractanta fiind obligata sa ceara lamuriri. Daca ofertantul explica clar cum de este posibil un pret atat de redus, nu este descalificat. In caz contrar, oferta lui este declarata neconforma.