Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

TibiV

horatiu, you've made my day !...
Felicitari si multumim pentru munca....  :cheers:
Ce frapeaza este cat de ordonat si de curat lucreaza fata de orice alt santier de autostrada. Nu poti sa spui decat "Jos palaria, UMB!"
Cat despre complexitatea lucrarii, au spus altii suficient de multe.
Sincer, eu sper sa nu vanda Umbrarescu, pentru ca am senzatia (bazata pe ce am trait eu dar si pe ce am vazut in alte firme) este ca boss-ul imprima un stil personal. Se schimba boss-ul, se schimba stilul si regulile. Experimentez asta de vreun an si jumatate, si schimbarile, chair daca nu sar in ochi, sunt profunde...
Asa ca prefer un UMB al lui Umbrarescu. Prea arata bine tot ce au facut pana acum...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Quote from: istvan78 on July 22, 2015, 03:52:29 PM
2) Ma gandesc ca daca Umbrarescu vrea cu adevarat sa iasa din constructii, va putea sa vanda firma asta pe bani buni.

Tot nu ati trecut peste declaratiile alea? Nu vor sa iasa din domeniu, nu mai luati si voi de bune toate declaratiile facute in presa.
Dar despre constructori vorbim pe thread-ul dedicat, nu aici.

horatiu.cosma

Multe basculante UMB pe A3, venind spre Gilau.

NGC

#6993
Quote from: cutter on July 20, 2015, 11:22:52 AM
Am sesizat și scris și eu anul trecut despre situația cu EGIS pe autostrada Transilvania. La momentul care la care scriam (iulie 2014) nici măcar nu începuseră lucrurile la Gilău-Nădășelu, deci chiar luau banii degeaba... Ce să zic, contracte beton semnate pe vremea lui Năstase - sunt, nu sunt lucrări de supervizat, oamenii își iau milionul pe lună!

Quote from: cutter on July 10, 2014, 12:07:08 PM
Cu ocazia asta, am descoperit ceva care mi se pare incredibil și anume că EGIS INTERNATIONAL SA FRANTA SUCURSALA BUCURESTI primește în continuare după rezilierea contractului Bechtel în jur de 1,2-1,4 milioane lei în fiecare lună pentru  SUPERVIZARE LUCRARI DE CONSTRUCTIE AUTOSTRADA BRASOV-CLUJ-BORS CF  CTR.2562/30.08.2004. Tare bun trebuie să fi fost contractul ăsta dacă EGIS primește cîte 1,3 milioane de lei pe lună de 10 ani încoace, chiar și fără să existe lucrări de supervizat!

Quote from: adiarc on July 22, 2015, 05:10:40 PM
Alo DNA ?

http://turnulsfatului.ro/31466/cnadnr:-italienii-au-lucrat-foarte-prost-pe-autostrada-din-sibiu-peste-300-de-neconformitati-dar-si-au-primit-banii.html

Despre EGIS nu scrie nimeni nici un articol? Sunt foarte curios ce scrie in contract.

Detaliile platilor le gasiti aici.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg83835#msg83835

nenea_hartia

Quote from: NGC20 on July 22, 2015, 05:46:29 PM
Despre EGIS nu scrie nimeni nici un articol?
Ar fi cam multe de scris. De exemplu, că știau că la Domașnea va aluneca terenul, dar au acceptat deschiderea traficului. Ori că pe DN18 i-au aprobat lui UMB o secțiune tip neconformă și i-au recepționat lucrări care n-ar fi trebuit în veci recepționate. Sau că i-au permis să renunțe la lucrări care trebuiau neapărat realizate.

Zinconiu

Felicitari Horatiu . Impresionant reportajul tau .

rocklee

horatiu ...minunat foto reportaj felicitari ...si sa ai parte de rezervore pline de benzina  :-[ ....si sa ne mai faci asemenea reportaje ... :)

cutter

Oferte pentru A3 București-Ploiești primii 3km plus nodurile CB și Moara Vlăsiei, valoare estimata 172 mil lei (în paranteză procent din valoare estimată):

1. Serenissima - Luca Way: 87 mil lei (50%)
2. Aktor - Euro Construct: 129 mil lei (75%)
3. SECOL: 157 mil lei (91%)
4. Pizzarotti: 163 mil lei
5. Max Boegl - Delta ACM: 166 mil lei

Cum se poate ca o firmă să liciteze 50%, una 75% și trei în jur de 90-100% pe mine mă depășește. Adică cum se poate estima aceeași lucrare și la valoarea X și la 2X și ambele estimări să fie serioase.

iuli

Cine sunt astia de pe primul loc? Ce portofoliu au? Am un feeling ca vor fi luni de procese si contestari. Daca incep lucrul in noiembrie ar fi bine.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

danutzu_1069

E foarte simplu raspusul. E aceiasi situatie ca in cazul in care eu am un trailer la care am 5 lei /km (si am toate platite la el, inclusiv casco, impozite, salariu decent soferului) si unu care vine si mi-o "trage" cu 4lei/km.
Apoi, pretul la materiale, pretul la forta de munca. Profitul pe care vrei sa-l faci.
Sunt multe in discutie.

danutzu_1069

#7000
Toate cheltuielile marunte se aduna. Daca pe toate le ai la 50% te-ai scos.
A, si una e sa ai 10 excavatoare si 30 de muncitori si alta e sa ai doar 4 excavatoare si 10 muncitori.
Nu-mi spune de termen. Aici e discutabil se pot obtine extinderi.
Sa nu uitam ca inca exista si notiunea de suplimentare financiara.

stangabriel


dr4qul4

si totusi cei 87 mil lei inseamna 6,5 mil Eur/km.
Intr-adevar, avem pod peste CF si pod peste balta (+ pod peste popasului partial), dar avem doar o intersectie in T la Petricani si un giratoriu la Gherghitei.

Aproape nimic de excavat sau de umplut.


M-as bucura sa ia Aktor, dar pana la urma prefer orice mai putin Pizzaroti,
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

Pai alea costisitoare sunt tocmai structurile.  Plus terasamentele.

jalemare

Deci Pizzarotti, care stie cum sta treaba acolo in teren, liciteaza 94%.
Luca liciteaza cam la 50% din valoarea estimata.
Nebunie curata...