News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Ciprianul

Maine seara sau cel tarziu joi mai spre seara sunt acolo si fac poze si vb cu cei de acolo sa vedem cum sta treaba. Tot obtin eu ceva informatii.
Stima
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

ciprebbe

Quote from: NGC20 on July 07, 2015, 09:24:32 AM
Quote from: Ionut on July 07, 2015, 06:49:34 AM
Nimeni (sau n-am vazut eu) nu mi-a raspuns daca stim ceva despre anuntarea castigatorului.
Deocamdata nu avem informatii noi. Sa vedem ce putem afla.  ;)

Serenissima- Luca Way ar fi, altfel se anuleaza licitatia. Speram luna asta sa vina si anuntul oficial.

Quote from: Ciprianul on July 07, 2015, 01:20:32 PM
Maine seara sau cel tarziu joi mai spre seara sunt acolo si fac poze si vb cu cei de acolo sa vedem cum sta treaba. Tot obtin eu ceva informatii.
Stima

Acel 100% mentionat de bridge nu a fost sa fie. Trebuie dat ordinul si platit avansul. In teren nu o sa fie miscari mari anul asta.
"Sansa" acestui lot e ca politic se doreste finalizarea inaintea ungurilor ( care au venit cu un calendar clar pt M35 si M4 pana la granita(final de 2018)).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bridge

#6782
ramane 100% in ceea ce priveste ordinul de incepere pe 03.07.2015,in ceea ce priveste avansul mai vedem

NGC

Quote from: NGC20 on May 08, 2015, 04:03:00 PM
Quote from: NGC20 on May 02, 2015, 03:11:04 PM
Quote from: NGC20 on April 24, 2015, 02:19:27 PM
Quote from: NGC20 on March 13, 2015, 08:08:51 AM
Quote from: NGC20 on March 05, 2015, 02:34:57 PM
Pentru procesul dintre PIZZAROTTI si CNADNR pentru tronsonul Bucuresti - Moara Vlasiei a fost astazi termen de judecata.

Quote
05.03.2015
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: pt a da posibilitate partilor sa ia cunostinta de raspunsul la obiectiuni. Respinge cererea de efectuare a unei contraexpertize ca neintemeiata. Cu apel odata cu fondul. Pron in sedinta publica.

Noul termen este 12.03.2015.

Quote
12.03.2015
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: pentru a se lua cunostinta de actele comunicate in sedinta publica

Noul termen este 16.04.2015.

23.04.2015
Tip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amana pronuntarea la 30.04.2015

30.04.2015
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Amana pronuntarea la 07.05.2015

07.05.2015
Tip solutie: Admite in parte cererea
Solutia pe scurt: Respinge exceptia insuficientei timbrari a cererii de chemare in judecata precizata ca neintemeiata. Admite in parte cererea de chemare in judecata precizata. Obliga parata la plata sumelor de 20.872.947,45 lei reprezentand despagubiri urmare a predarii cu intarziere a amplasamentului, 17.037.363,13 lei fara tva indexate cu indicele de inflatie la data platii efective reprezentand contravaloare lucrari executate in baza ordinelor de modificare, Cazuri de compensare/exonerare pe parcursul derularii contractului nr 93/11990/18.06.2007, precum si la plata dobanzii legale aferente de la data pronuntarii hotararii pana la data achitarii efective a debitului principal. Respinge celelalte cereri ca neintemeiate. Obliga parata la plata sumei de 77.464 lei cheltuieli de judecata reprezentand taxa judiciara de timbru, timbru judiciar, onorariu expert catre reclamanta. Cu drept la apel in termen de 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica azi 7.05.2015.
Document: Hotarâre  2385/2015  07.05.2015

09.06.2015
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Dispune indreptarea erorii materiale din sentinta civila nr 2385/7.05.2015 in sensul mentionarii corecte a sumei retinute in sarcina paratei cu titlu de despagubiri urmare a predarii cu intarziere a amplasamentului 6.343.358,93 lei. Cu drept la apel in termen de 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, azi 7.05.2015. Prezenta face parte integranta din sentinta civila nr 2385/2015.

TibiV

WTF ?....

Eroare materiala de 11 milioane de lei ?!...
Inteleg ca CNADNR are de platit despagubiri de numai 6,3 milioane, in loc 17 milioane, corect ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Drumurile noastre POATE;

NGC

#6786
^^^ Care este referinta pentru Km 44? Km 44 indicat pe borne sau Km 44 din proiect?
Km 44 indicat pe borne este pe la Gherghita, iar Km 44 din proiect este pe undeva in zona Ciupelnita (intre Ciupelnita si Dumbrava).

NGC

Quote from: NGC20 on May 15, 2015, 05:16:45 PM
Incepe licitatia "Proiectare și execuție finalizare Autostrada București – Brașov, Secțiunea București – Ploiești, Sector 1, km 0+000 - km 3+325; Nod Centură București, km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei, km 19+500".

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2015.05.pdf

QuoteProcedura supusă Cerințelor Beneficiarului se referă la finalizarea lucrărilor pe sectorul de autostradă București – Ploiești, între km 0+000 - km 3+325, care traversează Municipiul București (km 0+000 - 1+750), orașul Voluntari (km 1+750 - km 3+325) și finalizarea lucrărilor la Nodul rutier Centura București (km 6+500) și Nodul rutier Moara Vlăsiei (km 19+500).

Valoare estimata: 172.920.660,48 RON fara TVA
Deschiderea ofertelor: 01.07.2015

Deschiderea ofertelor s-a amanat din nou, de data aceasta pana in 21.07.2015.

NGC

#6788
^^^

Nodul Gherghitei


Nodul Petricani


TibiV

O mizerie nodul Petricani....
In plus Fabrica de Glucoza figureaza cu 1 banda pe sens, deci nici ei nu cred ca Oprescu termina largirea de care nici nu s-a apucat... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: holger on July 04, 2015, 10:44:43 AM
Citeam raspunsurile primite de la Disney, are idea cineva cand este deadline predarii studiului de fezabilitate pt mihaiesti - suplacu ? nu gasesc evidenta nicaieri (nici de licitatie ..).

S-ar putea sa fie gata deja, pentru ca a aparut o factura de la IPTANA din 09.06.2015 in valoare de 4,483,572.62 RON, inca neachitata, pentru "PROIECTAREA AUTOSTRAZII BRASOV-CLUJ-BORS, SECTIUNEA 2: TARGU MURES (OGRA) - CLUJ, PRECUM SI A SECTIUNII 3: CLUJ - BORS".
Trebuie sa ne interesam sa vedem daca se refera (si) la acest SF.

NGC

Quote from: TibiV on July 08, 2015, 08:17:29 PM
O mizerie nodul Petricani....
In plus Fabrica de Glucoza figureaza cu 1 banda pe sens, deci nici ei nu cred ca Oprescu termina largirea de care nici nu s-a apucat... :(

Plansele sunt aprobate de IGP, PMB si BPB, plus CNADNR.

dr4qul4

Nici la Gherghitei, acel giratoriu nu este prea "vizionar".
Chiar nu puteau sa traga o "groapa cu capac" pe 2 benzi, sau macar pe 1, pt sensul A3 Buc-Ploiesti?

Gherghitei se continua cu Sos Fundeni, asa ca vor fi destui cei care vor veni dinspre Ploiesti si o vor lua spre Fundeni, la fel cum vor fi destui si cei care vor intra dinspre Gherghitei inspre Bucuresti ca sa evite D-na Ghica.

Chiar nu cred ca era greu de facut un tunel acolo. Nu avem nici utilitati, nici constructii si nici trafic. Mai tarziu va fi mai greu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Nodul Petricani arata foarte bine, imi place, este bine gandit. Este cam ce se putea scoate mai bine acolo.

In schimb sensul giratoriu cu 3 benzi :bash: de la nodul Gherghitei arata o gandire imbecila (asta ca sa fiu delicat). Un sens giratoriu nu poate avea mai mult de o banda, in rest este o aberatie a logicii si inutila, plus creeaza nenumarate conflicte de trafic (exceptie doar daca sensul giratoriu este gigantic, raza de 100-200 m si este spatiu pentru incadrarea legala de pe o banda pe alta, cu semnalizare cu 50 m inainte si asigurare).

O solutie asa cât de cât ar fi urmatoarea:


Insa pentru intrarea pe autostrada se putea face si un pasaj superior cu 2 benzi peste aceasta intersectie (dinspre Petricani spre A3), la sol ramânând un singur giratoriu simplu, care sa favorizeze traficul pe relatia A3 spre Gherghitei.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Nici Petricani-ul nu e ok.
Aceasta autostrada ar tb sa preia traficul dintre Bucuresti si Ploiesti, iar pe DN1 sa ramana doar cel local.

Doar ca nu poate concura cu DN1 cu o asemenea solutie pentru aceasta intersectie dubla + conexiunea proasta din est.
Pe DN1 nu am intersectie la nivel de la Arcul de Triumf!

Pt zonele de nord si de vest oricum nu putea concura, dar asa va pierde lupta si pentru centru si sud.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024