News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

laszlo.robert

Oare au de gind sa termine anul acesta ?

horatiu.cosma

Nu stau chiar asa de bine cu terasamentele. Cel putin la km 0 mai e de lucru. Oricum merge repede la terasamente, ca e lotul scurt si sunt si multe structuri. Multumim de poze, foarte fain ca iati prins la lucru la ora aia, chiar vor sa termine anul asta.

TibiV

Superb reportaj ! Jos pălăria....
Mulțumim unui trio dedicat si entuziast.

Si o intrebare.
Mi se pare sau am văzut câteva rulote "turistice" ? E dotare standard a UMB sau unii angajaţi si-au îmbunătățit cazarea ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Quote from: tonică on March 16, 2015, 10:40:19 PM
in concluzie, dupa propria-ti parere cum stau procentual cu terasamentele si viaductele? Din imagini pare ca terasamentele sunt aproape gata pana la padure iar la viaduct 3 pare ca se asteapta grinzile...

Umplutura 0 %, excavarile pana la padure sunt realizate peste 80%, structurile sunt atacate toate (chiar si spre Nadaselu).
Nu se asteapta grinzi la nici o structura, mai trebuie realizate reazemele. (din iunie incolo poate sa vedem grinzi).
Numarul de utilaje si de personal este foarte mare. Se lucreaza in continuare cu subcontractori la excavatii.

Quote from: laszlo.robert on March 16, 2015, 10:40:51 PM
Oare au de gind sa termine anul acesta ?

Teoretic este posibil, daca vremea ii ajuta la 1 mai putem vorbi de pasaj km 0 finalizat si excavarile pana la padure finalizate. Ramane de vazut cum se avanseaza la II, IV si V .

Quote from: TibiV on March 17, 2015, 03:30:47 AM

Mi se pare sau am văzut câteva rulote "turistice" ? E dotare standard a UMB sau unii angajaţi si-au îmbunătățit cazarea ?

E "dotare temporara" in caz de vreme nefavorabila ( ploaie, frig, etc). Nu sunt cazati in asa ceva insa sunt binevenite(si mai ieftine) pe santier ca inlocuitor al containerelor.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

ar fi bine sa termine, dar din pacate fara viaductul peste Somes....va fi inutil tronsonul. Poate pentru filmari la cine stie ce chestii...

Viaductul peste Somes, avand in vedere stadiul proceduri de achizitii....e imposibil de terminat anul asta.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Corect.
In acest moment problema nu este daca termina UMB-ul inainte de termen ( in speta anul acesta) ci viaductul lipsa de la Gilau.
Daca CNADNR-ul nu da URGENT castigatorul acolo spre iarna o sa duduie presa cu titluri "spumoase" la adresa lor si a conducrii MT( fix ce le lipseste  pt alegerile din 2016) . No politics.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Putin off topic, dar nu ma pot abtine. Am impresia ca , cu cat avem mai putine oferte pentru un proiect, cu atat dureaza mai mult solutionarea lor. Pentru acest viaduct(si alte lucrari ramase de la Bechtel) au fost 3 oferte, pentru Suplacu-Bors iar 3, pentru C.Turzii-Tg.Mures au fost in medie 10 per lot, si acolo au terminat mai repede. As intelege oarecum ca pe Suplacu-Bors asteapta sa vada cum se va finaliza Masterplanul (desi ar fi o prostie imensa sa nu termine acel lot imediat, mai ales ca deja e undeva la 40-50% facut), dar pentru viaductul peste Somes nu au nicio scuza. Fiecare zi in care Nadasel-Gilau o sa fie finalizat si inchis traficului din cauza lipsei viaductului as propune sa fie o zi de puscarie pentru Neaga si oamenii lui "responsabili".

alecu26

pai ca si A3 Buc-Ploiesti. Incep sa suspectez ca intentionat s-a asteptat sa treaca perioada de garantie pana sa se faca legaturi care sa creasca traficul.

La cat de prost s-a lucrat acolo, ca deja la un trafic poate de nici 5% din cel preconizat sunt probleme mari de asfalt, trambuline, etc....daca mergeam pe traficul preconizat trebuia reparat aproape peste tot in continuu....poate chiar mai rau ca la Arad-Timisoara.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

si daca tot asteptam sa inceapa ceva, mi-a venit o idee referitoare la nodul de la Aeroportul Transilvania:



avantajele mai ales pentru legatura spre Tarnaveni (prin DJ 151B) si chiar mai departe sunt evidente.

Altfel tot traficul inspre Tarnaveni din toate directiile si dinspre Tarnaveni in toate directiile trebuie sa ocoleasca prin acel sens giratoriu dintre DJ si DN care e la limita imaginii sus.

Nu vad nici un dezavantaj creat de aceasta configuratie pentru alte directii de trafic, singura chestie care se complica ar fi o eventuala taxare directa prin porti...dar nu mai e cazul.

Costurile ar fi aceleasi, pasajul ramanand cam la fel, si si lungimile de rampe nu chiar daca se maresc usor, scade terasamentul as zice. oricum...insignifiant.

Astept comentariile lui Delacorix mai ales.

aaaa, si plus ca asa se va deservi mult mai bine si ce va fi candva cel mai mare circuit de curse din Romania.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Din ce bani :D
Sa fim seriosi Tarnaveniul va fi deservit de nodul de la Iernut.
As vrea sa vad realizata ideea ta, dar greu de tot sa se faca asa ceva pt un oras de 25 000 de locuitori.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

delacroix

Mai bine sa duca autostrada la Tarnaveni! E un spital de renume acolo.

Ionut

:lol:

Intr-o nota serioasa. Daca un oras vrea acces la autostrada, ar putea ca autoritatile locale sa faca un efort si sa-si faca nod din niste fonduri Regio. Prea e usor sa plangi ca nu se gandeste MT/CNADNR la orasul tau.

delacroix

Intr-o nota serioasa a raspuns @ciprebbe. Pentru Tarnaveni este nod la Ienut, fix 15 km. Nodul de la Vidrasau e doar pentru aeroport si Ungheni.

marisRO

Decat drum de legatura din nod Aeroport spre Tarnaveni mai bine drum de legatura spre Parc sport auto-moto. CJ poate sa gandeasca un astfel de drum, doar sa si vrea sa il faca.


alecu26

ce naiba, stiu foarte bine ca e nod la Iernut, si nu am cerut nod pt Tarnveni....ca Tarnaveni e la 25 de km. Si nu am cerut nod in plus ca era acolo deja nod.

Cu rosu e situatia existenta....sau nu era clar asta?

Am zis doar ca o asemenea configuratie aduce doar beneficii. Costurile in plus sunt efectiv neseminificative. In fapt ar putea fi chiar mai ieftin.

Nu stium cum se rezolva intersectia intre DJ 151B, dar practic acolo poate fi eliminata orice structura si DJ 151B sa se verse in DN tot prin acel sens giratoriu.
Drumurile noastre POATE;