Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

 :)
era o intrebare retorica pentru ca oricum acum nu se mai poate face nimic. Ei nu mai pot, noi... sa reducem viteza in zona respectiva....

horatiu.cosma

Nu e neaparat retorica, fiindca daca se constata ca exista probleme mari la acele poduri, putem sa trimitem o intrebare legata de asta CNADNR-ului, iar acestia vor pune constructorii sa remedieze, doar suntem inca in perioada de garantie.

dan_c

Quote from: horatiu.cosma on March 13, 2015, 11:39:32 AM
Nu e neaparat retorica, fiindca daca se constata ca exista probleme mari la acele poduri, putem sa trimitem o intrebare legata de asta CNADNR-ului, iar acestia vor pune constructorii sa remedieze, doar suntem inca in perioada de garantie.

In cazul garantiei exista doua aspecte, daca e sa ne referim la garantie si post garantie

1 . Daca nu a expirat perioada de garantie a lucrariii, reparatiile se fac pe cheltuiala Constructorului

2. A expirat perioada de garantie a lucrarii- aici trebuie vazut perioada de garantie si post garantie dat de firma care a executat rosturile respective

Din cate stiu : GaranţiA executiei rosturilor se face conform specificaţiilor din documentaţia de execuţie şi post-garanţie conform specificaţiilor CNADNR în vigoare.

Acuma depinde de la o firma la alta,

Ex: Termenul de garanţie a dispozitivelor de acoperire a rosturilor poate fi de 5 sau 10 ani în condiţii de exploatare normala.
     În acest timp daca se constata ca elementele elastomerice/metalice sunt degradate, acestea vor fi substituibile.
     Perioada de garantie a componentelor din cauciuc/metalice ale dispozitivului poate varia intre 2 pana 5 ani.

In Agrementului tehnic, trebuie sa existe conform specificatiilor tehnice pct. '' Durabilitatea, fiabilitatea si intretinerea produsului respectiv ''

cutter

Quote from: NGC20 on March 13, 2015, 08:08:51 AM
Quote from: NGC20 on March 05, 2015, 02:34:57 PM
Pentru procesul dintre PIZZAROTTI si CNADNR pentru tronsonul Bucuresti - Moara Vlasiei a fost astazi termen de judecata.
Quote
05.03.2015
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: pt a da posibilitate partilor sa ia cunostinta de raspunsul la obiectiuni. Respinge cererea de efectuare a unei contraexpertize ca neintemeiata. Cu apel odata cu fondul. Pron in sedinta publica.

Nasol pentru CNADNR. Expertiza le dă 300 mil lei celor de la Pizzarotti. Dacă s-a refuzat contraexpertiza... rămîne ca expertul.

Pe de altă parte cei 64 mil lei cîștigați în vară de Pizzarotti-Tirrena Scavi pentru centura de la Cluj, au fost pierduți definitiv la apel (am motivarea dacă e cineva interesat) cu o motivare foarte interesantă: din ce-am înțeles, instanța de apel a susținut că lucrările suplimentare efectuate de Pizzarotti nu au fost în baza unor documente scrise, ci pe înțelegeri cel mult verbale, deci nu există temeiul legal pentru a le fi plătite. Pizzarotti a intentat două acțiuni extraordinare, o contestație în anulare respinsă acum cîteva zile și o cerere de revizuire care are termen cam într-o lună.

danutzu_1069

@horatiu.cosma
Nu cred ca e treaba de garantie ci de proiectare proasta sau daca s-a proiectat corect,, si s-a executat prost, caz in care trebuia sa se "vada" la receptie.
Cum spuneam, acolo nu e problema de terasament lasat in fata/ dupa culee  ci de rostul de dilatatie (sau cum se numeste).

alecu26

Vad ca nu a mai aparut postul meu. Vorbeam de buc-ploiesti. Sunt probleme in mai mupte locuri....am retinut de ex km 38....unde se trece pe 3 benzi.
Si am impresia ca din nou au reinceput accesele ilegale.
Drumurile noastre POATE;

laszlo.robert

Cind ar trebuii sa avem o decizie de-la CNSC pe lotul Iernut-Chetani ?

alecu26

cele mai vechi decizii au si o 2 luni de la depunere.

Deci s-ar putea sa mai dureze. Nu mult...dar mai dureaza. Gandeste-te ca se confrunta greii din domeniu. Cu avocati pe masura.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Degeaba, foarte greu sa invingi in cazul asta pretul cel mai mic.

alecu26

banuiesc ca stie ceva Astaldi daca totusi au contestat.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

a aparut un nou set de decizii. Cea mai veche este din 19.01.2015. Deci....mai putem astepta inca minim o saptamana. Poate, poate pe joia viitoare (26.03) sa avem ceva.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

UMB munceste la maxim... inca la ora aceasta se toarna beton. Poze ceva mai tarziu de la 3 duci
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Numai vesti bune, si de aici, si de pe A10. Speram ca am terminat cu iarna si cu vremea urata si putem sa ne pregatim increzatori pentru primele filmari aeriene :).

ciprebbe

#5638
"harta"



Si pozele cu locatiile:

Zona viaduct II (primele dinspre III)












Vedere spre III






Viaduct III

in stanga e finalizata traversarea drumului agricol(cu x pe harta de sus)


Viaduct IV






Traversarea dintre IV si V




O mica alunecare (posibil sa fie provocata , erau vizibile urmele utilajelor)


La V si dupa el, pana la padure , nu mai aveam nici o sansa sa surprindem ceva in poze asa ca am scurtat drumul pe direct peste deal spre Km 0 .( Multumim eurocopter pentru sprijinul motorizat si adrenalina)
Surpriza de jos de la Km0,













Aici se lucreaza de 3 saptamani si se progreseaza bine de tot.
Calitate foto mai buna nu se putea scoate, pozele fiind facute dupa ora 18.45
Multumesc eurocopter si florin74 pentru sprijin in realizarea reportajului.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

in concluzie, dupa propria-ti parere cum stau procentual cu terasamentele si viaductele? Din imagini pare ca terasamentele sunt aproape gata pana la padure iar la viaduct 3 pare ca se asteapta grinzile...