Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 22 Guests are viewing this topic.

alecu26

as zice sub 10% sanse sa avem saptamana viitoare decizia CNSC.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Pe A3 (Ploiesti Buc) dar si pe Comarnic-Ploiesti am vazut grupuri de muncitori strângând hartii, pungii, sticle de plastic de pe acostament. Imediat se vede o diferenta vizuala. Chiar nu inteleg de ce nu se poate generaliza asta si exitnsa la asistatii sociali...sau sub forma minijoburilor din Germania.

Ar fi extrem de simplu, ieftin si eficient sa-i pui in mana la un nene cate o galeata si o carpa si sa spele ochii de pisica, sau sa ingrijeasca acostamentele in sensul descris mai sus.
Drumurile noastre POATE;

alin_simeriaveche

Ieri si alaltaieri am fost in Tg Mures In dreptul localitatii Unghieni (pe partea dreapta cu se merge spre oras) in indepartare am vazut ceva utilaje. Sa se fi apucat deja de studii geo sau acolo se lucra si inainte.Cine stie sa ne confirme

asztalos

Daca te referi la portiunea dintre Recea si Sanpaul, acolo (dupa aeroport) tot timpul se lucrează ceva, nu are tangenta cu autostrada.

asztalos

Comunicat oficial CNADNR din data de 12.03.2015 :
http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2012%2003%202015%20semnare%20contract%20%20Targu%20Mures%20-%20Ungheni%20-%20Drum%20de%20legatura.pdf
S-a semnat contractul pentru executia portiunii de autostrada Targu Mures - Ungheni (+ drum de legatura).

ciprebbe

Ar fi binevenita o intrebare catre MT legata de data la care se va da ordinul de incepere pentru cele 4 loturi semnate. Poate ne surprind placut.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Telvanni

Quote from: alecu26 on March 11, 2015, 10:47:48 PM
Ar fi extrem de simplu, ieftin si eficient sa-i pui in mana la un nene cate o galeata si o carpa si sa spele ochii de pisica, sau sa ingrijeasca acostamentele in sensul descris mai sus.

La ultimul drum de noapte facut pe A3 am observat ca cineva a cam lasat pisica fara ochi. Ce naiba poti face cu nisite placute reflectorizante Doamne iarta-ma!

alin_simeriaveche

Quote from: asztalos on March 12, 2015, 07:31:00 AM
Daca te referi la portiunea dintre Recea si Sanpaul, acolo (dupa aeroport) tot timpul se lucrează ceva, nu are tangenta cu autostrada.
Am spus clar, in dreptul localitatii Unghieni in directia spre Tg Mures.Atata am putut vedea

vancouver

Placutele reflectorizante se monteaza pe carute. Solutia ar fi punerea gratuita la dispozitia primariilor rurale din toata tara a catorva saci de buline reflectorizante, pe care sa le dea gratis doritorilor din sat, posesori de carute sau tigai de tip Dacia 1310.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Earthchild

#5619
Quote from: alecu26 on March 11, 2015, 10:47:48 PM
Pe A3 (Ploiesti Buc) dar si pe Comarnic-Ploiesti am vazut grupuri de muncitori strângând hartii, pungii, sticle de plastic de pe acostament. Imediat se vede o diferenta vizuala. Chiar nu inteleg de ce nu se poate generaliza asta si exitnsa la asistatii sociali...sau sub forma minijoburilor din Germania.

Ar fi extrem de simplu, ieftin si eficient sa-i pui in mana la un nene cate o galeata si o carpa si sa spele ochii de pisica, sau sa ingrijeasca acostamentele in sensul descris mai sus.

Si, eventual, sa le pazeasca de hoti. :fence:

alecu26

#5620
si apropo de A3 (buc-Ploiesti)...deformatiile pe portiuni destul de mari sunt chiar grave. Mai ales in zona podurilor. Au ajuns sa puna restrictii de viteza.

Practic la fiecare pod risti sa-ti musti limba. Mai este oare in garantie?
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Sorry ca intreb da pe Gilau-C Turzii sau pe Buc Ploiesti? (Cred ca portiunea din urma.)
Nu te intreb la ce Km pt ca avem si kilometrajul dublat pe A3 .
A3 trebuie renumerotat la capitolul kilometraj (Momentan C Turzii si Bucuresti au Km 0)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Quote from: NGC20 on March 05, 2015, 02:34:57 PM
Pentru procesul dintre PIZZAROTTI si CNADNR pentru tronsonul Bucuresti - Moara Vlasiei a fost astazi termen de judecata.

Quote
05.03.2015
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: pt a da posibilitate partilor sa ia cunostinta de raspunsul la obiectiuni. Respinge cererea de efectuare a unei contraexpertize ca neintemeiata. Cu apel odata cu fondul. Pron in sedinta publica.

Noul termen este 12.03.2015.

Quote
12.03.2015
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: pentru a se lua cunostinta de actele comunicate in sedinta publica

Noul termen este 16.04.2015.

danutzu_1069

Quote from: ciprebbe on March 12, 2015, 07:54:48 PM
Sorry ca intreb da pe Gilau-C Turzii sau pe Buc Ploiesti? (Cred ca portiunea din urma.)
Nu te intreb la ce Km pt ca avem si kilometrajul dublat pe A3 .
A3 trebuie renumerotat la capitolul kilometraj (Momentan C Turzii si Bucuresti au Km 0)

Subscriu si pentru podul peste CF de la Moara Vlasiei, la rosturile de dilatatie, in loc sa le faca "tangential" la curbura podului, le-au facut in plan orizontal. Nu stiu daca e normal asa, dar e o trambulina de groaza.
Cine a lucrat la podul asta?

dan_c

#5624
^
Autostrada Bucuresti-Ploiesti

Lot 1: 19,5 km Bucuresti-Moara Vlasiei | Constructor: Pizzaroti-Tirrena Scavi
Lot 2: 42,5 km Moara Vlasiei-Ploiesti | Constructor: Spedition UMB-PA&CO-Euroconstruct

Podul peste pasajul  CF, cred ca apartine celor de la Pizzaroti-Tirrena Scavi

Depinde cu ce firma subcontractoare a lucrat la rosturi pod

Daca aflu ceva , te anunt...