Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 19 Guests are viewing this topic.

Ionut


Burzum

Sunt curios daca nu l-a intrebat nimeni pe Neaga, daca tot a fost in Cluj, ce se intampla cu licitatiile pentru podul peste Somes si Suplacu - Bors.

delacroix

Nodul asta e o o gluma proasta.

StefanCelMare

Pe ideea conectării Clujului la A3, se pare că este la modă în discuțiile recente ale primăriei (dec. 2014/ ian. 2015), legate de PUG-ul pentru următorii 10 ani ...
http://bistrita.citynews.ro/eveniment/proiectele-deceniului-la-cluj-drum-expres-de-la-gilau-si-legatura-directa-intre-manastur
Problema e că deocamdată este la stadiul de idee pură (nu se știu costurile, deci nu se poate ști dacă/când se vor face).

ciprebbe

#5584
Sector 3A1, Cluj Vest (Gilau) – Nadaselu , km 0+000 – km 8+700

Constructor: UMB Spedition – Tehnostrade

Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL

Consultanta: Egis Internationale

Beneficiar: C.N.A.D.N.R. SA

Valoarea Lucrarilor: 258.199.052,52 lei fara TVA

Durata de executie: 24 luni (6 luni proiectare+ 18 luni executie)

Perioada de garanţie: 48 de luni

Data ordin de incepere: 07.04.2014 .

Stadiul fizic: 15,00 % (20.02.2015)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nicolaem

varianta mai lunga para sa "scoata" din trafic si Martinestiul. In acest fel intre centura de la Valcele si aceasta bretea, traficul ar mai trece doar prin Valcele. ar fi o varianta excelenta. Martinestiul desi f scurt cu drum lat, este o zona unde des sunt accidente. aici au fost montate cred prima data controversatele camere radar fixe, disparute intre timp.
oricare din cele 2 variante se alege, imp e sa fie gata deodata cu A10!

referitor la acel PUG al orasului Cluj, breteaua de sud ce apare acolo e mai mult un vis frumos, din categoria Somes navigabil sau tunel pe sub Feleac. doar exproprierile ar costa enorm din cauza aproprierii de oras, sa nu mai vb de constructia in sine

horatiu.cosma

Vis frumos sau urat, in 5 ani singura solutie pentru traficul din Cluj va fi ceva SF(eu as prefera un tunel de la polus la aeroport), gata cu off-topicurile.

StefanCelMare

#5587
Au apărut detalii și în presă despre legătura A3-DN1:

<<* Costul estimativ al unui kilometru de drum este de aproximativ 2,3 milioane de euro. Preţul poate varia pentru că nu s-au luat în calcul expropierile sau alte probleme specifice realizării unui drum.
* Artera va trece pe un teren care este în proporţie de 80%  al primariei din Tureni, iar 20% al proprietrilor privaţi.
* Drumul va avea 9 m cu o bandă de circulaţie pe sens de 3,5 m.
* Lăţimea acostamentelor este de 1 m, din care lăţimea benzilor de încadrare de 0,5 m.>>

Întrebări:
- e suficientă o singură bandă? Lungimea este de 6 km totuși, iar DN 1 are 2 benzi!
- acela e nodul final de acces în A3? După cum s-a mai spus, e o glumă.

http://www.monitorulcj.ro/actualitate/44517-cnadnr-%E2%80%9Eam-avut-de-a-face-cu-drumuri-care-treceau-prin-curtea-manastirilor#sthash.vIt2yxIr.dpuf

Revin cu o observație: podul peste A3 unde se face joncțiunea este de maxim o bandă pe sens la acest moment... ar trebui lărgit.
Vedeți pe Google Maps cu street view.

NGC

#5588
Pentru procesul dintre PIZZAROTTI si CNADNR pentru tronsonul Bucuresti - Moara Vlasiei a fost astazi termen de judecata.

Quote
05.03.2015
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: pt a da posibilitate partilor sa ia cunostinta de raspunsul la obiectiuni. Respinge cererea de efectuare a unei contraexpertize ca neintemeiata. Cu apel odata cu fondul. Pron in sedinta publica.

Noul termen este 12.03.2015.

voyageros

#5589
observatia ta este cat se poate de corecta...referitor la latimea podului de peste A3. Este foarte ingust, zilele astea ma uitam la el si exact la asta ma gandeam: nu incap VECI doua masini una langa alta.Rostul lui a fost doar de a asigura o cale de acces dintre/inspre sat, a fost gandit la nivel de carute nu tiruri

Quote from: StefanCelMare on March 04, 2015, 04:38:29 PM

Întrebări:
- e suficientă o singură bandă? Lungimea este de 6 km totuși, iar DN 1 are 2 benzi!
- acela e nodul final de acces în A3? După cum s-a mai spus, e o glumă.

http://www.monitorulcj.ro/actualitate/44517-cnadnr-%E2%80%9Eam-avut-de-a-face-cu-drumuri-care-treceau-prin-curtea-manastirilor#sthash.vIt2yxIr.dpuf

Revin cu o observație: podul peste A3 unde se face joncțiunea este de maxim o bandă pe sens la acest moment... ar trebui lărgit.
Vedeți pe Google Maps cu street view.

alexV

#5590
sa mai faca inca unul la fel langa; poate fi o solutie


alin_simeriaveche

Scuzati de mesajul offtopic, am ales sa scriu aici pt ca in Parcare nu sunt sigur ca va citi toti cei avizati. Dupa 3 zile am sa-l sterg. Daca tot s-au semnat cateva contracte pe Campia Turzi-Tg Mures as vrea sa intreb pe acei care detin mai multe informatii. Unde stau si mucesc eu acum (Vaideiu, 7 km de Ogra) e zona in care barbatii isi gasesc greu de munca din cauza distantei mari de orase. Cunosc doua persoane care vor sa lucreze la viitoarea constructie. Daca stiti ceva scrieti-mi pe privat. Unul este fierar betonist iar altul necalificat. Am mai sunat si scris email pt lemcons (cineva a pus aici un anunt de angjare) dar inca nimic. Ms si scz de offtopic

Ionut

Putem face topic pentru "bursa" locurilor de munca. Oferte si cereri. Forumul este citit si de ingineri si de constructori, poate ne ajutam unii pe altii.

alecu26

banuiesc ca mai dureaza la Lemacons pana efectiv incep cu fierari-betonisti. Rabdare. Sa urmareasca miscarile din teren. De obicei functiile astea se ocupa direct pe santier, cu un CV depus la organizarea de santier.
Drumurile noastre POATE;

Gyn

Newsflash!
A aparut in zona viaduct I Gilau si un concasor meserias, activitatea ia amploare.