News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 12 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Exista vreo situatie in care cei de la CNADNR ar trebui sa evite sa dea ordinul de incepere al lucrarilor in cel mai scurt timp :)?

ovideatza


NGC

Quote from: BIGRED1984 on March 02, 2015, 01:33:48 PM
De adaugat in Sinteza autostrazilor :
Informatiile erau deja in sinteza inca de saptamana trecuta, dar uneori comunicatele CNADNR apar inainte, alteori dupa, publicarea in SEAP.  ;)

Quote from: MHN on March 02, 2015, 04:09:31 PM
Observ insa ca in comunicatul CNADNR, pentru lotul Ogra - Iernut, valoarea contractului trecuta aici este mai mare decat valoarea din anuntul de atribuire: 69.170.847,94 lei fata de 55.782.941,89 lei.
Probabil este o greseala.
Nu este greseala. 55.782.941,89 este fara TVA, iar 69.170.847,94 este cu TVA.

horeaa

#5553
^^
Nodul de la Iernut ii pe lotul Chetani - Iernut (contestat), nu pe lotul scurt de 3.6km.

horatiu.cosma

Lotul lui Geiger are 3,6 km, nu are noduri, nicio intersectie cu vreun DN, DJ, ape mai mult sau mai putin curgatoare, as putea spune ca pe langa faptul ca e cel mai scurt, e de departe cel mai usor tronson de la noi. De ce nu l-au facut pe FIDIC rosu si pe dansul, pentru ce e nevoie de 4 luni de proiectare(as vrea sa cred ca sunt 4 luni de executie eventual)?

alecu26

tine de cum erau facute loturile si impartirea lor inca din 2003 de pe vremea descalecatului lui Bechtel.
Drumurile noastre POATE;

Eurocopter

In orice caz mi se pare o dementa sa nu se liciteze cat de repede si restul de la Ungheni la Acatari. Pentru cei care nu cunosc drumul este vorba de un DJ ingust intortocheat si care pe 10km trece prin vreo 5 sate. Drumul este evident plin de camioane pentru ca de facto este centura Tg. Mures Sud, adica relatia Cluj-Sighisoara.

NGC

^^^ Mai jos sunt ultimele raspunsuri pe aceasta tema de la CNADNR.

07.08.2014: Punctul 1) din raspuns
21.01.2015: Punctul 9) din raspuns

horatiu.cosma

Trebuie sa primeasca ceva si Moldova(politic vorbind), asa ca dupa revizuirea SF-ului pt Tg.Mures-Iasi-Ungheni o sa inceapa partea din Moldova. Eu m-as bucura sa faca si Ungheni-Acatari, numai cine a circulat prin zona stie cum e sa stai in spatele a 2-3 tiruri consecutive fara prea multe sanse de depasire pe o distanta de 15 km.

Eurocopter

Quote from: NGC20 on March 03, 2015, 09:41:29 AM
^^^ Mai jos sunt ultimele raspunsuri pe aceasta tema de la CNADNR.

07.08.2014: Punctul 1) din raspuns
21.01.2015: Punctul 9) din raspuns

Ce imbecilitate. Deci inca vreo 5 ani Targu Muresul se va ocoli pe acel DJ absolut jalnic.

horatiu.cosma

Odata cu C.Turzii-Tg.Mures va fi din nou relativ echilibrat ca timp Brasov-Cluj pe ambele variante, iar prin Tg.Mures e mai scurt...Definitiv va fi in momentul in care se va face si Brasov-Sibiu.

tone_iulian

Stie cineva ce se mai intampla intre Popasului si Buc daca au trimis notificare licitati ceva sau au lasat o moale, vremea e frumoasa ce mai asteapta.

MHN

Quote from: NGC20 on March 02, 2015, 07:30:05 PM
Quote from: BIGRED1984 on March 02, 2015, 01:33:48 PM
De adaugat in Sinteza autostrazilor :
Informatiile erau deja in sinteza inca de saptamana trecuta, dar uneori comunicatele CNADNR apar inainte, alteori dupa, publicarea in SEAP.  ;)
Am impresia ca BIGRED1984 s-a referit la informatiile despre data semnarii contractului. Pentru sinteza pe care o realizez eu (Autostrazi in Romania - Sinteza), acestea mi-au prins bine.
Cu toate ca el n-a precizat in care dintre sinteze sa fie adaugate, in niciuna nu erau trecute informatiile despre data semnarii contractelor pentru aceste noi loturi.

Quote from: NGC20 on March 02, 2015, 07:30:05 PM
Quote from: MHN on March 02, 2015, 04:09:31 PM
Observ insa ca in comunicatul CNADNR, pentru lotul Ogra - Iernut, valoarea contractului trecuta aici este mai mare decat valoarea din anuntul de atribuire: 69.170.847,94 lei fata de 55.782.941,89 lei.
Probabil este o greseala.
Nu este greseala. 55.782.941,89 este fara TVA, iar 69.170.847,94 este cu TVA.
In mod cert este o greseala in comunicat, deoarece aici scrie fara TVA, desi suma mai mare poate fi rezultatul aplicarii TVA-ului la suma mai mica, precum ai evidentiat tu:

Eurocopter

Quote from: delacroix on March 03, 2015, 12:33:59 PM
odata cu A10 TgmM se v-a ocoli definitiv.

Da? Fii bun si explica-mi si mie cum ocolesc TGM pe A10 daca merg de la Cluj la Sighisoara/Brasov/secuime.

horatiu.cosma

Se referea la faptul ca de la Cluj spre Sighisoara,Brasov o iei pe la Sibiu, ca ajungi cica mai repede...