Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

alecu26

Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Cum sublinia si alecu , se asteapta contestatii pe cele 2 loturi de la Ogra la Tg Mures unde s-a dat castigator loc 2.
Dincolo pe cele 3 loturi C.Turzii-Ludus-Iernut-Ogra au fost date ofertantilor de pe loc 1. Singurele contestatii (daca e cazul de la loc 2 in jos) pot fi depuse doar privind neconformitatea ofertelor castigatorilor. Cum acesti constructori au experiente in intocmirea documentatiilor de acest gen mi-e greu sa cred ca va trece de CNSC o contestatie.
Cel mai important lot de aici(dpdv al traficului) e cel din mijloc intre Chetani si Iernut (va fi centura pt Ludus si Iernut), dar si cel mai greu atat datorita viaductului ce traverseaza simultan de doua ori Muresul si mijlocul localitatii Bogata cat si al liniilor de inalta ce merg la Termocentrala Iernut (7 bucati pe aprox 2km,LEA220 si LEA400). Stim episodul de la Sebes cu stalpii ce inseamna TransElectrica si acolo era LEA220 iar Iernut-ul e greu de re-rutat in SEN.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


pasadia

#5193
Apropo, are cineva idee cu privire la locul in care vor fi nodurile? Adica pe care dintre loturi sunt nodurile, ca sa stim care tronsoane pot fi folosite pe cont propriu si care au nevoie si de lotul vecin.

Din cate stiu nodurile vor fi la:
- Ludus (intre Chetani si Ludus), din DN15
- Iernut (intersectia cu DN14A
- aeroport Targu Mures
- Ungheni (intersectia cu DJ151B)
- Ungheni (intersectia cu DJ151D)

ps: Si as propune sa le acordam denumiri loturilor, astfel incat sa ne fie mai usor sa le identificam.

Daca mergem pe acelasi principiu ca la A1, adica numerotandu-le de la vest la est, atunci ar trebui sa avem:
- lotul 1, Campia Turzii - Chetani, atribuit Straco, 15,7 km, 279,7 mil lei (3,96 mil euro/km)
- lotul 2, Chetani - Iernut, atribuit Strabag & Straco, 17,9 km, 397.7 mil lei (4,93 mil euro/km)
- lotul 3, Iernut - Ogra, atribuit Geiger, 3,6km, 55,8 mil lei (3,44 mil euro/km)
- lotul 4, Ogra - Ungheni, atribuit Strabag & Straco, 10,1 km, 251 mil lei (5,52 mil. euro/km)
- lotul 5, Ungheni - Targu Mures, atribuit Vega & Arcada, 9,2 km, 180 mil lei (4,35 mil euro/km)

Lotul 1 nu e utilizabil fara nodul de la Ludus. Lotul 2 nu e utilizabil fara nodurile de la Ludus si Iernut, Loturile 3 si 4 sunt inutilizabile fara loturile vecine, lotul 5 e utilizabil daca contine nodul de la aeroportul Targu Mures.
Datele de mai sus (numarul de km si valoarea in lei) sunt luate din articolul de pe hotnews, calculul cu privire la valoarea in euro e facut de mine la un curs de 4,5 ron/euro.

As observa faptul ca cele 2 proiecte FIDIC Rosu, adica loturile 4 si 5, sunt mai scumpe decat cele FIDIC Galben in cost pe km (lotul 5 e cam pe jumatate din distanta doar drum de legatura, nu autostrada in vreme ce lotul 2 e scump mai ales datorita podurilor de peste Mures.

Ionut

Loturile sunt denumite in semnatura mea.
Nu trebuie trecut Ludus pentru ca nodul e la Chetani.

pasadia

La semnatura ta nu ma gandisem. Dar chiar si asa, propunerea vizeaza o numerotare a lor, caci e mai simplu sa denumim "lotul 1" decat sa scriem denumirea a doua localitati.
ps: Vad ca tu ai mers pe principiu invers, trecand mai intai loturile care pleaca dinspre Targu Mures.

horatiu.cosma

Daca vor fi contestatii doar pe loturile 4 si 5 partea buna ar fi ca o sa porneasca cu 2-3 luni mai tarziu decat celelalte 3(unde exista 4 luni de proiectare), si atunci ar trebui sa termine toti odata :)

coco.serban


horeaa

Lot 1: Ogra – Iernut (km. 0+000 – km. 3+600) – 3,600 km - nici un nod inclus
Lot 2: Iernut – Chetani (km. 3+600 – km. 21+500) – 17,900 km - include nodul de la Iernut
Lot 3: Chetani – Campia Turzii (km. 21+500 – km. 37+191) – 15,691 km - include nodul de la Chetani

delacroix

Quote from: pasadia on January 29, 2015, 12:32:13 PM
.....
As observa faptul ca cele 2 proiecte FIDIC Rosu, adica loturile 4 si 5, sunt mai scumpe decat cele FIDIC Galben in cost pe km (lotul 5 e cam pe jumatate din distanta doar drum de legatura, nu autostrada in vreme ce lotul 2 e scump mai ales datorita podurilor de peste Mures.
Normal ca FIDIC Rosu e mai scump decat Galben. Lucrezi dupa proiectul clientului. Daca el zice indicatoare de aur, de aur pui.

ciprebbe

Si apropo de numerotare :)) la C-Turzii e km 0 pe A3(acum), trebuie schimbata toata numerotarea kilometrilor cel putin pana la Nadaselu.

Quote from: Gabriel_alex on January 29, 2015, 11:36:14 AM
http://stiri.tvr.ro/segmentul-de-autostrada-ogra-tg-mures-intra-in-lucrari-tronsonul-de-57-km-gata-in-vara-lui-2016_55762.html
Filmare cu minunea realizata de UMB gilau-nadaselu
Cei de la TVR au reusit sa urce pana sus dupa viaduct IV , merita vazut.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adyneamtu

Am diferentiat loturile mai bine. Le-am pus in ordine de la Campia Turzii la Targu Mures cu lotul 5 impartit in sector de autostrada si drum de legatura.



Harta o puteti vedea aici
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zRcKMaU5yJOY.kyumJ3jZys68

pasadia

Ok, si limita intre lotul 4 si lotul 5 unde e oare? Nodul de la aeroportul Targu Mures pe care lot se afla?

vladb

Pasajul peste DN1 la inceputul lotului 1, apartine de...lotul 1 sau de ex-Bechtel?

crideargos

Quote from: vladb on January 29, 2015, 04:05:59 PM
Pasajul peste DN1 la inceputul lotului 1, apartine de...lotul 1 sau de ex-Bechtel?

Salut,

Pasajul de pe DN1 aparține de lotul 1. Iar porțiunea dintre nodul Câmpia Turzii și DN 1, de câteva sute de metri este finalizată. Practic A3 se termină în șanțul de pe marginea DN1 și este blocată cu parapeți de beton.