Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 25 Guests are viewing this topic.

silviu321

Foarte frumos ce se vede. Pare a fi cea mai dificila din autostrazile de pana acum.
Sper sa continue in ritm sustinut si dupa alegeri.

ciprebbe

Stati sa vedeti pozele de la sol  :lol: :lol: :lol:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vladb


florin74

Imediat. Unele locatii in premiera. :D

ciprebbe

#4144
Capat Viaduct Bechtel, km 0 pt tronsonul UMB:







km 0+500



vedere spre km0



viaductul nelicitat


aceeasi locatie vedere spre Nadaselu






Urcam sus spre viaduct 5 aprox km 4


km 3+500 intre viaduct 4 si 5







Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

multumim de filmare si poze , celor 3 duci  :cheers:
prima parte a lotului , dinspre Nadasel este incredibila..cocotata in vf dealului , semanand izbitor cu centura de diamant a CJ-ului
altfel este uimitor , cat de bine a rezistat terasamentul Bechtel , imediat dupa viaduct , in vecinatatea km 0 , de pe lotul UMB
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Acceasi locatie intre viaduct 4 si 5, mai e de excavat aproximativ 12m, vedere spre Nadasel





















Vedere spre Gilau






Spre viaduct 4








Vedere peste viaduct 5, spre padure




Zona viaduct 5





Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

incredibil progres. Cat au avansat cu rigolele in cateva zile.
Dar doar din filmare se observa ca mai au destul dar mai ales cat de dificil este relieful. Cred ca este cel mai dificil lot de pana acum.
Dar cand ai atatea utilaje nu pare chiar asa de greu. Sunt totusi curios cat au licitat aici si cati bani au primit pana acum.

Viaductul Bechtel inca poate fi terminat inaintea finalizarii lotului. Totul e sa lanseze licitatia anul acesta.

PS. Multumim pentru filmare si poze.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

din pacate au primit ZERO LEI.Nici macar avansul , insa posibil sa aiba o intelegere.
Legat de procentul de licitare , aici stau bine spre f.bine pt ca au castigat cu un pret de peste 90% din valoarea estimata.Acum , cum arata acele dealuri , surprize pot aparea oricand.Sper sa nu apara , dar in acelasi timp trebuie sa notam ca este cu fonduri de la buget.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Mai vin imediat si restul de poze, se incarca destul de greu.....
Sunt 60 grinzi depozitate, cate 3 se monteaza per deschdere / sens . Avem 3 deschideri gata, mai lipsesc 7 deci inca 6 seturi de piloni.
0 bani primiti.
Deschiderile de la viaductele UMB sunt ca si in cazul celor de la Bechtel de 40m. E clar ca UMB-ul nu va folosi grinzi tip U.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Am gasit in SInteza:

Valoare ofertata: 258.199.052,52 lei (estimarea initiala a CNADNR fiind de 316.721.333,35 lei). 8,7 km

Cum naiba au estimat ei aici doar 8,2 mil/km? Cred ca avem estimari mai mari pe alte loturi mult mai usoare.
UMB a licitat sub 7 mil eur/km, ceea ce nu e mult deloc, tinand cont de relief.
Sper sa primeasca un bonus cu viaductul acela. E clar ca ei trebuie sa-l faca.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

si eu sper sa castige ei , pe sistemul Astaldi+MB pe cele 2 loturi din Nadlac-Arad
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Zona viaduct 5























Imagini surprinse intre viaduct 4 si 5 (vedere spre 4)








Zona viaduct 4




Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Pregatire platforma piloti viaduct 4














"Banuti de Gilau"





Un mic izvor


Restul mai pe seara.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

super filmare  :) ....din cite se vede au un traseu destul de dificil ...au mult de sapat umb-ul aici  :| ....multumim eurocopter... :cheers: