News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 13 Guests are viewing this topic.

neobluenet

^^^ Ba da, cam asta era logica amplasarii lor pe A3, fiind finantata de la bugetul de stat, puteau introduce taxarea foarte usor. Decat sa fie porti de taxare pe autostrada si sa te tot opresti, mai bine asa.

dr4qul4

Nodul trompeta se pretează porților de taxare.
Dar nu ai nevoie de trompeta dubla pt asta.
O trompeta simpla (fara pod peste din si cu giratoriu sau intersecție in T) e de ajuns.
După terminarea autostrazii , pe acel DN vom avea maxim 2000-3000 MZA. Sau mai bine zis 100 de mașini pe ora, sau 1 pe minut pe fiecare sens. Hai 3 la ore de varf. Un giratoriu ar fi mai mult decât suficient.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

si in sec 21 sunt suficiente metode de taxare , fara bariere....mult mai eficiente
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

CNADNR nu a auzit de secolul XXI. Ei sunt pe la 1900... ca si CFR-ul, de altfel.

alecu26

ce e drept...si in acest domeniu...evolutia tehnologie de acu 10 ani...pana acum e impresionanta. Se pot instala camere, plati prin telefoane...etc.

Pe de alta parte salarul in Romania e mic....asa ca un sistem cu operatori la taxare....poate fi mai ieftin.

Ce nu s-a calculat insa in acest caz, e costul mai ales a acelui pod peste autostrada necesar in cazul trompetei. El costa undeva la 500.000 Euro. In cat timp isi amortizeaza costurile?
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

eu ma intreb daca nu cumva era posibil ceva mult mai ieftin, cu 2 pasaje in minus si fara conflicte de circulatie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Daca vrei sa descarci traficul pe DN1J, atunci trebuie rezolvat ceva(giratoriu cel putin) si la intersectia 1J-1F, fiindca altfel se vor forma coloane la iesirea de pe 1J in 1F

adigsm

Parerea mea, chiar daca nu e impartasita si de altii, si chiar daca nu mi-a cerut-o nimeni, este ca nodul de la Nadasel e mai normal, simplu si util sa fie cu giratoriu la intersectia celor doua DNuri. Trebuie totusi tinut cont ca acolo exista o rampa de coborare de la pasajul peste calea ferata - spre nord (DN1F), calea ferata situata destul de aproape de un posibil giratoriu - la est, si difereta de nivel intre cota autostrazii  A3 si DNuri (se coboara destul de mult - poate ne spun altii care e diferenta de cota si panta rezultata).
Probabil ca ar trebui un giratoriu care sa nu fie pe axul drumului national si/sau probabil putin mai la sud, cu ideea de a prelungi putin si DN 1J (care la data la care s-au facut planurile A3 era un simplu DJ).

delacroix

#4028
Quote from: adigsm on September 22, 2014, 12:41:57 PM
Trebuie totusi tinut cont ca acolo exista o rampa de coborare de la pasajul peste calea ferata - spre nord (DN1F), calea ferata situata destul de aproape de un posibil giratoriu - la est, si difereta de nivel intre cota autostrazii  A3 si DNuri (se coboara destul de mult - poate ne spun altii care e diferenta de cota si panta rezultata).
Foarte corecta observatia. Coborarea/urcarea e cu panta/rampa de 6,16% pe ~600m pluv 8-10m inaltime viaduct. Pentru giratoriu, cu retragere de 30m a DN1F, rezulta ~8,2 % panta/rampa la breteaua bidirectionala

ciprebbe

#4029
Sa va reamintesc zona :p

Quote from: ciprebbe on August 03, 2014, 11:17:20 PM
La intoarcere se vede diferenta de nivel de unde e groapa arheologica(dr) si drumul E81 unde se va face nodul.


In mod normal la ce diferente de nivel vor fi pe aici cred ca se vor face 3 benzi pe sensul de urcare.

Traseul de la Nadasel e oricum modificat fata de proiectul Bechtel.
Dupa mine la ce diferente avem acolo e bine gandit nodul.(Chiar si nodul va continua pantele de urcare coborare pana la cota DN)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

laszlo.robert

Buna.Nu stie nimeni ce si cit s-a licitat pe Tg. Mures-Ogra?

ciprebbe

Azi ar trebui sa se publice PV urile.
Deocamdata nu s-au publicat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vladb

Exista vreun site "pamantean" unde se publica sau doar pe SEAP?

adigsm

Quote from: ciprebbe on September 22, 2014, 01:29:11 PM
Dupa mine la ce diferente avem acolo e bine gandit nodul.(Chiar si nodul va continua pantele de urcare coborare pana la cota DN)

E destul de bine gandit. Ramane de vazut ce facem pe directia de deplasare A3-DN1J. Cum se rezolva. Cu siguranta se poate adapta propunerea actuala.
In alta ordine de idei este interesanta largirea pasajului sau a rampei lui cu inca o banda. Nu zic ca e imposibil dar ... !!! tasarile ne mananca si eventuale rosturi de dilatare.



S-a dezbatut mult acest nod. Nu ne ramane decat sa asteptam si sa vedem care e solutia finala (care se va realiza in teren).

reed

Ce suplacu de barcau-bors ce se mai aude?