Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 19 Guests are viewing this topic.

istvan78

Sa tot fie asa, dar oricum e de "Stan si Bran" sa proiectezi un nod NOU de autostrada cu DN-uri unde nu toate relatiile sunt prevazute...

dr4qul4

nu e chiar asa o tragedie sa iesi de pe bretea pe DN1F si sa faci stanga. sau pun un giratoriu si gata.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

istvan78

Pai la iesirea de pe bretea ma astept sa fie o banda scurta de acomodare si in paralel linie continua. A face stanga sub acel ughi ascutit chiar poate rezulta intr-o tragedie, in sensul propriu.
Iar daca nu se prevede o solutie, cel putin cateva masini pe zi vor face asta. Ma gandes la satenii din Garbau care umbla la lucru in Cluj. A presupune ca vor fi dispusi sa continue sa ocoleasca pentru ca nu exista o intersectie prevazuta pentru ei, e naiv. Caz in care un accident grav e doar o problema de timp, si nu prea mult...

vancouver

#4008
Acolo trebuia facut un sens giratoriu la nivelul solului la intersectia DN1F cu DN1J, din care sa plece si ramurile pentru intrarea / iesirea de pe autostrada. Iar DN1F trecut cu un pasaj superior peste acest sens giratoriu (gen intersectia centura Brasov cu DN13). Astfel nu se afecteaza traficul principal de pe DN1F si se rezolva toate directiile. Mai este si acea cale ferata acolo, care face dificila amplasarea unui giratoriu mare, dar solutia este posibila, cu o mutare cu 20-30m mai spre vest a DN1F.

Pentru inceput solutia prezentata de mine ar fi fost poate usor problematica, in sensul ca A3 se descarca intr-un giratoriu si in anumite momente este posibil sa fie capacitatea acestuia la limita ... dar daca ne gandim mai bine, si A1 Timisoara-Arad se termina acum cu un giratoriu in DN7, si anume chiar fara ca DN7 sa treaca pe deasupra cu pasaj, deci tot traficul DN7 Arad-Nadlac trece pe acolo. Si in general nu sunt probleme.

Iar dupa finalizarea urmatorului segment din A3 spre Zalau, sensul giratoriu ar ramâne strict de interes local si ar face fata fara nici o problema.

Inca se poate modifica solutia.



Este mai ieftin, mai logic si cu mai putini morti in viitor.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

delacroix

Daca era de facut ceva e sa fi mutat nodul dincolo de CF respectiv sa lungeasca tronsonul cu 1, 3km. Giratoriu nu se poate face(la intersectia DN1F-DN1J) tocmai din cauza CF. DN1J nu atat de important sa merite juma' mil. euro bagati in bretele suplimentare.  Numai sa se faca pana la sfarsitul anului viitor si va fi bine.

vancouver

De ce sa nu se poata face giratoriu ?????? Tocmai am desenat mai sus cum ar trebui sa arate.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Gyn

S-a schimbat total relieful in zona Gilau in ultimele zile, terasamentul pentru viaduct 1 e aproape gata



alecu26

nu am sa inteleg niciodata obsesia \iptanei pentru trompetele duble.
EXTREM de scumpe...si doar in Europa trebuie sa cauti extrem de mult sa gasesti ceva asemanator. Ei au amplasat aici vreo 3 consecutive....Turda, Gilau, Nadasel. E o contradictie de termeni....daca intradevar ramane asa mult trafic pe DN...autostrada trebuia sa aiba 3 benzi pe sens.

Asta ca sa intelegeti cum umfla preturile si cantitatile Bechtel...
Drumurile noastre POATE;

RaduC

^^^ai dreptate.  La un număr de 2.5mil de vehicule (în 2008) și 4.2 mil de locuitori,  în Irlanda doar M50 (Centura Dublinului)  are noduri trompetă sși doar la anumite intersecții cu N. Asta la un trafic zilnic mult peste ce va fi vreodată pe A3 în zona aceea. Bani irosiți pentru a fi fuduli...

alecu26

in plus....pe o logica simpla:

DN 7>DN1
A1>A3 (cel putin cu 50% mai mult trafic pe A1)

Si momentan si la Saliste si la Cunta intreaga autostrada se descarca si incarca printr-o intersectie in T cu DN 7 si fara probleme.

La fel a fost si la Orastie cand s-a deschis temporar Deva-Orastie. Acolo...chiar mai mult....traficul care iesea de pe Auotrasada intersecta traficul care intra...si totul fara probleme.

Iptana pierde din vedere ca autostrada se face tocmai pentru a scoate traficul de pe drumul respectiv.....asa ca....de ce ar fi nevoie de o intersectie denivelata?...cu un drum care teoretic nu mai are trafc?????
Drumurile noastre POATE;

stangabriel

#4015
Acum sa vedem,si A3 Bucuresti-Ploiesti se descarca in planuri in Centura Ploiesti prin o intersectie denivelata trompeta ,dar a ramas un giratoriu generos cu benzi de ocolire. Tot UMB,tot buget de stat. Avantaj UMB,ca asa e in tenis. Trec pe acolo mereu,si nu e niciodata coada,deci e ok,chiar daca traficul e mare.
La acest giratoriu imi place ca nu e inalt si vezi cine vine,si sti daca incetinesti.

dr4qul4

#4016
in plus, puteau sa-l descarce in DN1J si obtineau exact acelasi lucru deoarece exista deja pasaj acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Quote from: alecu26 on September 21, 2014, 09:53:26 AM
nu am sa inteleg niciodata obsesia \iptanei pentru trompetele duble.

Asta ca sa intelegeti cum umfla preturile si cantitatile Bechtel...

Cred ca ti-ai dat raspunsul singur. ;)
Pe de alta parte arata mai bine asa, e mai sigur si mai estetic. Ca atare, fie.

Eu ma intreb altceva: nodul Gilau va indica Cluj Vest, iar la Nadaselu Cluj Nord? Sau sunt prea departe de Cluj cele 2 noduri?

horatiu.cosma

Noduri de genu o sa fie necesare pe Brasov-Comarnic, fiindca acolo traficul de weekend va fi infernal.

ionutz08

genul acesta de noduri nu sunt oare in asa fel concepute pentru amplasarea unor eventuale statii de taxare?