Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Nu am din pacate, info vine direct de pe teren.
Au urcat utilaje cu trailerele dinspre Nadasel, posibil sa vina dinspre padure spre nod. Sa vad cum stau cu timpul dar incerc sa aflu daca sunt utilaje noi aduse de pe alte santiere sau de la Savadisla....
Deja la Gilau au maximul de camioane posibil .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adigsm

Da am vazut miercuri ca se lucra deja langa Nadasel. Erau doua camioane si deocamdata unul sau doua excavatoare, dar si multe masini utilitare si se vedea miscare.
Din pacate datorita grabei si a faptului ca nu eu eram conducatorul de trupa nu m-am putut opri.
Mai jos aveti poze din zona. Facute in viteza masinii.


alecu26

pare circulat acest DN secundar.

Cu deschiderea acestei bucati ar trebui sa creasca chiar mult traficul pe A3 acolo. Inca o bucata mare de clujeni care inca faceau naveta Cluj-Turda-Campia pe DN vor merge acum pe DN si autostrada. Mai lung dar cred ca mult mai rapid si mai sigur.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Sa vezi cum ar creste traficul prin aparitia unui nod la Turda Nord.
Cluj-Turda-Campia mai greu sa muti navetistii, DN ul e deja liber si destul de sigur de cand cu A3 si parapete New Jersey in curbe.
Cei mai fericiti vor fi locuitorii din Gilau care vor scapa de o parte a traficului greu (dupa ce se deschide tronsonul UMB).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Earthchild

Quote from: NGC20 on September 15, 2014, 11:32:37 AM
Quote from: NGC20 on September 08, 2014, 05:09:55 PM
Deschiderea ofertelor pentru tronsonul Targu Mures - Ogra a fost aminata pina in 16.09.2014.

S-a mai amanat putin pina in 19.09.2014.

Ceva vesti?

pasadia

Apropo de nodul Nadaselu: unde e pozitionat fata de DN1J? Inaintea intersectiei DN1J cu DN1F sau dupa (caz in care A3 intersecteaza si acest DN1J)?

ciprebbe

Si inainte si dupa  :p depinde la ce bretea te uiti.
Practic acolo se descarca A3
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adigsm

Quote from: pasadia on September 19, 2014, 02:44:59 PM
Apropo de nodul Nadaselu: unde e pozitionat fata de DN1J? Inaintea intersectiei DN1J cu DN1F sau dupa (caz in care A3 intersecteaza si acest DN1J)?
Vezi aici drumurile in randarea lui Delacroix.

delacroix

Cu "d". Ala cu "D" picta nu facea randari!

dr4qul4

nu inteleg de ce pt acest nod s-a mai facut un pasaj pentru autostrada in loc ca breteaua sa treaca pe sub acel viaduct care va fi construit pe lotul urmator.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Am trecut de 2 ore prin Nadasel si am vazut intr-adevar ca au trecut cu lucrul si pe partea aceasta. Oricum, din ce am vazut din mers, ritmul e Impregil-ian, adica 2 camioane si un escavator, dar sunt convins ca in viitorul apropiat o sa misune utilajele si in zona. RESPECT UMB!

istvan78

Guys, eu nu inteleg cum ajungi pe DN1J daca cobori de pe A3 venind dinspre Gilau...

SILVIUFG

#4002
La cum arata harta..... cred ca trebuie sa faci ,,o romaneasca". Adica pe undeva pe DN1F sa incerci sa intorci. Sper totusi sa nu fie asa.

dr4qul4

cobori la Gilau si vi din partea cealalta :)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Eurocopter

In afara de cateva masini ipotetice care ar merge de la Gilau/Floresti la Garbau folosind A3, in mod normal e ilogic si inutil sa vii pe A3 dinspre Gilau si sa vrei sa o iei pe DN1J. A3 Gilau-Nadasel va inlocui DN1J care este o sosea 99% de tranzit, fara localitati pe parcurs.