Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 16 Guests are viewing this topic.

mariansb

Ciprebbe, ce distanta e intre zona 0 si padure?
De la padure, in continuare, e mai facil traseul, vor fi si de acolo spre Nadasel viaducte ?
Mersi mult de info si poze!!!
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

vladb

Superbe pozele! Felicitari!

Nu ai aflat care ar fii target-ul lor pana la sfarsitul anului si eventual (in conditii de flux de cash constant dinspre CNADNR) cand isi propun ei sa termine?

ciprebbe

#3827
@mariansb   Aproximativ 5 km pana la padure, dupa padure ( este o vorba - tot ce urca trebuie sa si coboare - ) se merge aproape tot asa insa personal mi se pare mai plat acolo o bucata buna ( aprox 2 km) in rest viaducte.
@vladb in conditiile specificate de tine MAXIM 12 luni.
Target-ul pana la sf de an pare, in acest moment, de domeniu SF.
Lipsa viaductului Bechtel face ca UMB-ul sa isi tripleze distanta ( fata de situatia in care acesta exista)

Cu verde aliniamentul autostrazii
Cu rosu traseul pt betoniere pt a ajunge la santier din baza( cu X)

Cu mana pe inima va spun ca traversarea Gilaului in acest moment se face mult mai greu decat a Florestiului. Sa va inzestrati cu rabdare in intervalul 7.00-21.00 daca treceti prin zona.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

ciprebbe...multumim mult
detalii excelent de bine argumentate si de importante
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Zimox

#3829
Quote from: Klaudiu!!! on September 01, 2014, 01:36:24 AM
Este posibil sa fie si din cauza faptului ca lucreaza in mai multe locuri si zic eu trebuie sa-si imparta utilajele. Probabil daca ar fi avut doar Deva-Lugoj ar fi fost furnicar acolo. Stiu ca au cel putin 3 lucrari in momentul de fata: A1 Deva-Lugoj lot IV; Dn 2D Brasov-Focsani si Lotul de pe A3,....

PE Dn 2D au foarte multe utilaje (consolideaza malurile, refac astfaltul - am trecut recent pe acolo pe timp de noapte si ce am vazut acolo e dea dreptul Impresionant ce au putut sa faca din Mai pana in August), au refacut stratul astfaltic pe DN2 (E85)  de la iesire din Adjud pana la podul peste Trotus http://goo.gl/maps/Aj9DX, felicitari pentru reportaje
!

Gyn

#3830
ciprebbe extraordinare poze si informari multumiri.

De Duminica s-a atacat in forta si dealul de la vest de viaductul1

The nightshift (orele 21:15)

ciprebbe

 Acolo erau si dimineatza insa nu am mai apucat sa intru in santier pt detalii. E bine ca vi tu din zona viaduct 1 cu poze.
Merci anticipat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Gyn

Intre viaduct 1 si 2 Gilau:
Night monster

Alien mothership?


Lucrarile la acest tronson de autostrada sunt cea mai tare miscare pe care am vazut-o la noi in tara dupa "revolutie", pe acelasi loc cu executia fulger a pistei aeroportului Iasi!

NordKapp

Viaductul de la capătul actual al A3 în sarcina cui cade? Trebuie făcută o licitație separata pentru el sau a fost inclus în lotul UMB?

SILVIUFG

Din ce am inteles din postarile anterioare trebuie licitatie separat. La cum se misca UMB-ul mi-e frica sa nu gatam lotul pana la Nadaselu si sa trecem la Gilau cu parasuta :(

ciprebbe

Ai indoieli ca nu va fi asa?
Trebuie urgent relicitat viaductul , breteaua de urcare pe directia Oradea si aproximativ 1 km din vechiul tronson Bechtel.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

SILVIUFG

Pai ,,trebuie"!! Dar stim cu totii cat dureaza licitatiile astea.  Probabil si sper ca va castiga tot UMB si lucrarea asta.

alecu26

Quote from: cezar-mario2012 on August 28, 2014, 01:46:24 PM
Eu stau in Doamna Ghica si autostrada terminată până în Petricani-Gherghitei la infrastructura rutiera actuală mai mult încurcă decât ajuta. Din punctul meu de vedere a fost proiectata prost descarcarea si autostrada în intreg. Dacă pleca cu ea din DN 1 dupa Otopeni ar fi avut si trafic si descărcare decentă.

Initial era gandita o chestie mai complexa, cam pana in zona benzinarie luk-oil de la capatul bulevarudlui Tei....

Planurile din 1998 ale studiului de fezabilitate ale autostrazii Bucuresti-Brasov acolo aratau ca incep. Si era OK asa...daca se mai corobora cu intersectia denivelata de la Doamna Ghica si cu ce s-a facut deja prin Baicului-Delfin. Plus largirile si denivelarile de intersectii din zona Mobexpert, Floreasca, etc....si largirea centurii in zona.

Daca se vor cam termina in paralel aceasta autostrada si largirea completa pe nord a actualei centuri a Buc...eu zic ca e cvasi ok....aproape acceptabil si traficul ar trebui sa fie cat de cat fluent. Oricum, fara continuoare spre Ploiesti, fara desprindere spre Moldova de la Moara Vlasiei aceasta autostrada nu va avea trafic. Si pana se vor face aceste ultime doua chestiuni...adica 5 ani minim....se vor mai misca unele chstiuni si in Bucuresti.
Drumurile noastre POATE;

Gyn

De azi, intre viaduct I si II

intre viaduct III si IV

NGC

Deschiderea ofertelor pentru Targu Mures - Ogra s-a aminat pina in 11.09.2014.
Pentru Ogra - Campia Turzii, termenul este inca 05.09.2014.