News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

igorashu

Quote from: ciprebbe on August 16, 2014, 10:48:03 AM

Delimitările alea albe pe versantul dealului indică poziția pilelor?
Mulțumiri pentru update! :)

florin74

Da, asa sunt marcati pe toti versantii.

Ionut

Pozele sunt fantastice. Vom fi rasfatati de acum inainte cu lucrarile astea atat de aproape de voi. :) Multumim mult, baieti! :cheers:

alecu26

Da...acum sunt convins  si eu ca asta sunt. Probabil nu pile...ci culei....cumva e reprezentat conturul fundatiei culeilor...sa stie ce trebuie excavat ca sa se inceapa foratul pilotilo.
La ce fel de material se gaseste acolo....sub terenul vegetal imediat ma mir ca nu fac fundatii directe.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Quote from: igorashu on August 16, 2014, 01:53:53 PM
Quote from: ciprebbe on August 16, 2014, 10:48:03 AM

Delimitările alea albe pe versantul dealului indică poziția pilelor?
Mulțumiri pentru update! :)

Primul marcaj = culei, urmatoarele sunt pt piloni.
Sambata se lucra sustinut in 4 locatii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Atunci putea fi mult mai scurt viaductul. Dd ce ai face viaduct in zona de sapatura?
Drumurile noastre POATE;

igorashu

Mulțumesc pentru lămuriri.
Abia acum am văzut excavatoarele pe coama dealului și pot aprecia corect dimensiunea săpăturilor și structurilor. Oare viaductele le fac tot cei de la UMB? Au experiență pe partea asta?

alecu26

Asa mari ca pe acolo nu au mai facut. Cred ca si pe buc ploiesti au avut un tronson care chiar nu prea avea viaducte mari. Poate le da la colinii.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

tot ciprebbe a prezentat in pozele trecute o masina de la Strabag...ori le inchiriaza utilaje de forat+expertiza necesara...ori le fac chiar ei...nu stau prea bine cu lucrarile , daca nu se da drumul la Comarnic-BV.
dar stiu...suna ciudat - Strabag subcontractor la UMB  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Erau utilajele de la zublin....care oricum e independenta si cea mai mare firma din grup. Si de fapt e vorba de o subdivizie...cea de fundatii speciale.
Masinile mici probabil sau inchriat intern....fiind o gramsds disponibile dupa ce practic 3santiere mari sunt finalizate.
Drumurile noastre POATE;

vladb

Intrebare: Se mai stie in ce stadiu sunt procedurile pentru podul de peste Somes dinainte de tronsonul UMB? Poate ca ar mai trebui intrebat inca o data...fara el avem alt tronson neutilizabil.
Felicitari celor ce au realizat pozele de mai sus!

alecu26

probabil se va face un mare act aditional la UMB.
Drumurile noastre POATE;

Tavi

Pe segmentul delimitat la sud de Pod A3 peste DNCB si Pod A3 peste Valea Pasarea, sensul spre Ploiesti, s-a asternut balast stabilizat. Deasemenea am vazut duminica seara balustrade pe Pod A3 peste DNCB.

NGC

Quote from: vladb on August 18, 2014, 12:50:13 AM
Intrebare: Se mai stie in ce stadiu sunt procedurile pentru podul de peste Somes dinainte de tronsonul UMB? Poate ca ar mai trebui intrebat inca o data...fara el avem alt tronson neutilizabil.
Felicitari celor ce au realizat pozele de mai sus!
E vorba sa se scoata cit de curind la licitatie finalizarea tuturor lucrarilor la Campia Turzii - Gilau, inclusiv pod peste Somes.
Pina acum nu a aparut in SEAP.