Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#3555
Exact acolo, inainte de padure :p
E o diferenta de nivel enorma fata de cota nodului Gilau.
Toate dealurile din zona sunt terasate, sper sa reziste lucrarilor.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nicolaem

conform Google se pleaca de la alt 390m, se urca la 590m, si se coboara iar la 390m. asta in doar 8km de drum. dupa poze, solul pare similar cu cel din  Feleac de la centura de Est. stie cineva ce debleu avem in varf? o sa avem la anu un Aciliu reloaded?

ghrt

Pe ultimii 3 km din Bucureşti, acum vreo doi ani nici nu erau finalizate exproprierile. Iniţial a fost o procedură de expropriere pe sumele din 2007-2008, apoi (după ce au făcut o parte din exproprieri la preţurile alea) au încercat să o anuleze şi să înceapă una nouă, pentru restul de terenuri, la preţurile din 2011-2012. S-ar putea ca jocul ăsta cu contractul să ţină de interesele respective.
Cont (aproape) inactiv.

Sorin62

Quote from: ghrt on August 02, 2014, 11:41:55 PM
Pe ultimii 3 km din Bucureşti, acum vreo doi ani nici nu erau finalizate exproprierile. Iniţial a fost o procedură de expropriere pe sumele din 2007-2008, apoi (după ce au făcut o parte din exproprieri la preţurile alea) au încercat să o anuleze şi să înceapă una nouă, pentru restul de terenuri, la preţurile din 2011-2012. S-ar putea ca jocul ăsta cu contractul să ţină de interesele respective.
E posibil. Același lucru încearcă să-l facă Oprescu pe Șos Fabrica de Glucoză.
Pe de altă parte, știu că este o mare încurcătură cu situația juridică a pepinierei.

delacroix

#3559
Quote from: nicolaem on August 02, 2014, 09:09:48 PM
conform Google se pleaca de la alt 390m, se urca la 590m, si se coboara iar la 390m. asta in doar 8km de drum. dupa poze, solul pare similar cu cel din  Feleac de la centura de Est. stie cineva ce debleu avem in varf? o sa avem la anu un Aciliu reloaded?
Km0 CT=399m. CA=408m; km5 CT=570m, CA=552m. Nici vorba de Aciliu2, distantele sunt prea mici. Mai jos (km4) avem debleu de 22 m pe ax. Pante autostrada pana la 5.5%!
SF facut de SEARCH. Foarte conservativ, pante la deblee 2/5!

alin_simeriaveche


ciprebbe

As fi vrut sa vin cu asa ceva insa pt asta mai trebuie sa amanam cateva zile.
Zona de unde sunt cele 2 poze e greu accesibila cu masina si e nevoie de offroad. Sunt pante mari de urcat, nu exista drum tehnologic inca.
Azi am incercat o abordare dinspre Nadasel insa e groaznic accesul si pe acolo.
O sa urmeze cateva poze cu urmele UMB-ului dincolo de padurea Vistea urmand ca in zilele urmatoare sa incercam din nou la Gilau.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#3562
Am intrat dinspre Nadasel pana aproape de padurea ce urmeaza a fi defrisata de la mijlocul lotului. Nu exista inca o conexiune pana in Gilau pe aici.


Gropile pt arheologi,

La mai putin de 50m de poza de mai sus alta groapa, si alta consistenta a solului

In stanga drumului se vad gropile de pe traseu

Tot un deal,

si-o vale.....

Poza facuta de langa copacul din dreapta(din foto de mai sus) vedere inapoi spre Nadasel

Aproape de padure, mai departe spre Gilau nu s-a putut merge.


Continuarea era aproape imposibila.




La intoarcere se vede diferenta de nivel de unde e groapa arheologica(dr) si drumul E81 unde se va face nodul.


In mod normal la ce diferente de nivel vor fi pe aici cred ca se vor face 3 benzi pe sensul de urcare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

poate se mai gaseste profilul in lung de lalicitatie.

Stiu ca vor fi oricum poduri multe, multe.
Drumurile noastre POATE;

delacroix


adiarc

wow...mare dif de nivel...dealul Sacel reloaded...poate chiar mai mare ca acolo
multumim de efort
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Quote from: delacroix on August 04, 2014, 01:30:42 PM
7 e multe?

pe 8 km da. Si foarte lungi cateva oricum.

Acolo si CNADNR a avut cereri speciale pt personal cheie pe partea de podrui.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Quote from: adiarc on August 04, 2014, 01:38:03 PM
wow...mare dif de nivel...dealul Sacel reloaded...poate chiar mai mare ca acolo
multumim de efort

E ceva mai mare diferenta de nivel decat la Sacel, si imagineaza-ti autostrada cocotata undeva pe la mijlocul dealului de la Sacel...cam asa  va fi aici.
E mult intradevar 7 poduri ( viaducte chiar) pe un sens , aproape jumatate din distanta lotului. Iar restul unde nu e viaduct vor fi colsolidari masive de maluri. Practic nu exista nici o portiune plata pe lot. E un fel de Lugoj -Deva lot 2 si 3.
Al III-lea studiu geo pt acest lot s-a facut pana la adancimi de 36m.
Seamana mult cu Centura Clujului ca si relief ....mai multe nu vreau sa-mi amintesc de santierul acela...
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

eu zic ca UMB nu prea are ce face cu utilajele. Greu de anticipat ce se va intampla acolo cu finantarea, acte aditionale...etc.

Un lot ca ala si Lotul 4 pot sa ingroape definitiv UMB.
Drumurile noastre POATE;

florin74

Pretul din cate stiu a fost in zona de 85-90% din valoarea estimata. Nu chiar asa de rau ca la lot 4, la 40%.