Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Cristi232

#435
Comentam un pic cele 5 poze de mai jos si cuvintele ZF?
Poza 1(stanga sus) - corect.
poza 2 Umb - corect.
poza 3 - corect.
poza 4 - nu exista niciun Nod la Moara Vlasiei, singurul nod este la SNAGOV.
POZA 5 - Pizzarotti toarna asfalt pe locul unde erau depozitate grinzile podului peste centura, mutate acum in prima parcare.


Ionut

Quote from: Cristi232 on May 09, 2012, 08:59:06 AM
poza 4 - nu exista niciun Nod la Moara Vlasiei, singurul nod este la SNAGOV.

Nodul Moara Vlasiei si nodul Snagov sunt unul si acelasi lucru. Vezi aici.

isotech_ro

Quote from: Ionut on May 09, 2012, 10:24:06 AM
Quote from: Cristi232 on May 09, 2012, 08:59:06 AM
poza 4 - nu exista niciun Nod la Moara Vlasiei, singurul nod este la SNAGOV.

Nodul Moara Vlasiei si nodul Snagov sunt unul si acelasi lucru. Vezi aici.

din pacate gresesti Ionut.
La Moara Vlasiei A3 este supra-traversata de DJ101
La nodul Snagov A3 este supra-travesata de DJ184, iar al doilea pasaj va asigura accesul/iesirea pe A3 pentru sensul spre Ploiesti

Cristi232

@Ionut
Nope, de la Moara Vlasiei, folosesti DC184 si ajungi la Nod.
Ca l-au denumit politicienii asa, sa nu zica bobolul ca si-au tras bastanii din snagov  nod la ei, e altceva...
:)

Ionut

Oameni buni, e un singur NOD, eu asta zic. Nu spun de POD, de pasaje. :) Sunt doua NODURI?! Unul la Moara Vlasiei si unul la Snagov? Unde exact, desenati-le. E un singur NOD care deserveste atat Snagov cat si Moara Vlasiei. Eu asa stiu.

ciprebbe

Pentru cei care stiti zona din imagine (coborarea spre Turda dinspre Gilau, zona in care Bechtel a stabilizat dealul acela) cu ce viteza trebuia sa circule X6 ca sa acvaplaneze?..........
drum in coborare..... apa acolo nu stationeaza pe carosabil


http://www.stiridecluj.ro/social/accident-pe-autostrada-transilvania-un-bmw-x6-s-a-facut-praf-dupa-ce-a-planat-pe-carosabilul-umed
eu cred totusi ca accidentul e in alta parte
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Cristi232

Quote from: Ionut on May 09, 2012, 10:36:53 AM
Oameni buni, e un singur NOD, eu asta zic. Nu spun de POD, de pasaje. :) Sunt doua NODURI?! Unul la Moara Vlasiei si unul la Snagov? Unde exact, desenati-le. E un singur NOD care deserveste atat Snagov cat si Moara Vlasiei. Eu asa stiu.

Administrativ probabil, nodul este al Snagov-ului. Exista 2 poduri alaturate pt ca (am vazut ca nu-i clara nici asta): unul este al DC184, altul al nodului. Din DC184 pleaca o bretea dublu sens, catre nod. Gandita pt tonete/chioscuri/camere/satelit/sms/etc....daca intelegeti ce vreau sa zic...:)

vancouver

#442
Quote from: ciprebbe on May 09, 2012, 11:07:38 AM
Pentru cei care stiti zona din imagine (coborarea spre Turda dinspre Gilau, zona in care Bechtel a stabilizat dealul acela) cu ce viteza trebuia sa circule X6 ca sa acvaplaneze?..........
drum in coborare..... apa acolo nu stationeaza pe carosabil


http://www.stiridecluj.ro/social/accident-pe-autostrada-transilvania-un-bmw-x6-s-a-facut-praf-dupa-ce-a-planat-pe-carosabilul-umed
eu cred totusi ca accidentul e in alta parte

Cu cât cauciucurile sunt mai late si mai tocite, cu atât acvaplanarea intervine mai repede. Deci cele mai expuse sunt masinile mari, de teren, gen X6, la care proprietarii isi pun cauciucuri foarte late.
Viteza? Cam 100km/h deja e posibil daca ploua torential. Si pare sa fi plouat bine din poza.

La o Dacie sau alta masina cu cauciucuri subtiri acceasi problema apare poate numai la 120-130 la ora...

Deci soderii de masini de teren sau limuzine cu cauciucuri foarte late trebuie sa stie sa reduca MAI MULT viteza pe ploaie puternica decât cei care nu au bani de cauciucuri late. Preferabil sa nu mearga niciodata cu cauciucuri tocite de vara. Adâncimea profilului mereu peste 4mm. Stiu ca asta costa, dar pentru cine are X6 nu are voie sa fie o problema.

PS. Autoritatile ar trebui sa puna un panou de avertizare asupra riscului de acvaplanare in acea zona si restrictie 80km/h pe ploaie. Numai ca la noi autoritatile au putini neuroni si au pus restrictie de 80km/h pe toate autostrazile pe ploaie si astfel s-au spalat pe mâini. Ori nici un om sanatos nu va merge pe drum drept si ploaie usoara cu 80 la ora (eu mergeam cu 100 asta iarna pe Bucuresti-Pitesti si toata lumea ma depasea, pe ploaie la 0°C .....). Asadar o restrictie atât de aberanta, mai ales vara, nimeni nu o va respecta. Cu totul altfel ar fi o restrictie locala cu avertizare de rigoare.

PPS. Un alt factor agravat este obiceiul stupid din România de a pune cauciucurile mai bune pe fata. Astfel, daca soferul/soferita X6 a pus frâna când a vazut ca masina nu mai este stabila (reactia automata asta este), pe fata având cauciucuri mai bune frâna a tinut, dar spatele deja se afla in acvaplanare si era incontrolabil, si atunci masina a intrat in rasucire. Daca era invers, si doar rotile sin spate mai aveau aderenta, atunci masina ramânea cât de cât pe drum si la un moment dat din nou controlabila.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

bogdymol

Quote from: vancouver on May 09, 2012, 01:04:20 PM
PS. Autoritatile ar trebui sa puna un panou de avertizare asupra riscului de acvaplanare in acea zona si restrictie 80km/h pe ploaie. Numai ca la noi autoritatile au putini neuroni si au pus restrictie de 80km/h pe toate autostrazile pe ploaie si astfel s-au spalat pe mâini. Ori nici un om sanatos nu va merge pe drum drept si ploaie usoara cu 80 la ora (eu mergeam cu 100 asta iarna pe Bucuresti-Pitesti si toata lumea ma depasea, pe ploaie la 0°C .....). Asadar o restrictie atât de aberanta, mai ales vara, nimeni nu o va respecta. Cu totul altfel ar fi o restrictie locala cu avertizare de rigoare.

Restrictia la 80 km/h pe autostrada pe timp de ploaie e una din cele mai aberante prevederi din legislatia rutiera din Romania. Am circulat in siguranta si cu 140 km/h pe afara pe ploaie pe autostrada si eram depasit de destule masini...

O chestie: pe ploaie pe autostrada ai voie sa mergi cu 80, dar pe un DN cu 100... :bash: De parca DN-ul e mai sigur pe ploaie...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

valexandru

Quote from: bogdymol on May 09, 2012, 03:17:45 PM
O chestie: pe ploaie pe autostrada ai voie sa mergi cu 80, dar pe un DN cu 100... :bash: De parca DN-ul e mai sigur pe ploaie...
+1!
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Sfantu

o intrebare: am vazut pozele cu lucrarile la podul peste centura bucuresti. se lucreaza doar la pod sau s-a deschis santierul pe toata lungimea celor 6 km ? (vreau sa fac update la harta cu A3 candva saptamana asta)
Harta Autostrada A1 A2 A3 A4 A6 inclusiv DN si DJ in judetele adiacente Versiunea medie 50MB  Versiunea mare 200MB

Ionut

@Sfantu: se lucreaza teoretic pe toti cei 6 km, insa practic cred ca sunt lucrari incepute doar langa centura, vezi si din pozele celor de la ZF. Nu cred ca s-au apucat si mai departe spre oras...

fuscobal

vancouver, du-te si spune-le celor cu masini sport si cauciucuri foarte late ca vor acvaplana inaintea unei dacii sau altei masini cu cauciucuri inguste, ca te vor injura toti :) . Daca la cauciucurile foarte late se mai adauga si tractiunea spate, avem reteta perfecta pentru intratul in parapet !

Tavi

@Sfantu: daca ar fi pus foreza si la popasului la lucru ne-am fi lamurit un pic cam cum o sa fie pe acolo. De asemenea, la intrarea in Sectorul 2 ar fi putut sa inceapa lucrarile de arta pentru supratraversarea caii ferate. Dar deoacamdata sunt doar tarusi infipti si ceva vegetatie indepartata  :|

Sfantu

deci n-are rost sa modific harta  O:-)
Harta Autostrada A1 A2 A3 A4 A6 inclusiv DN si DJ in judetele adiacente Versiunea medie 50MB  Versiunea mare 200MB