Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

OMG!!! Am modificat eu titlul articolului pentru ca era sa-l trec cu vederea. Dar asta e o super-veste, confirmarea a ceea ce spunea Nazare pe 10 martie!!! EXCELENT!!!

valexandru

@Ionut
1.La ce te referi ca ai modificat?
2.Nazare mai e inca ministru? sau acum e Ovidiu Silaghi?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Wadan

Quote from: valexandru on May 05, 2012, 08:28:45 PM
@Ionut
1.La ce te referi ca ai modificat?
2.Nazare mai e inca ministru? sau acum e Ovidiu Silaghi?


1. Se referea la faptul ca atunci cand am pus articolul nu am ingrosat titlul si nu sarea in ochi.

2. Nu, nu mai e ministru.


ciprebbe

Quote from: valexandru on May 05, 2012, 08:28:45 PM
@Ionut
1.La ce te referi ca ai modificat?
2.Nazare mai e inca ministru? sau acum e Ovidiu Silaghi?
1. a schimbat sus in dreapta la news
2. inca e Nazare(interimar) Silaghi (propus) probabil de luni
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Guys, n-am vazut din articol sau mi-a scapat. Poate se uita cineva pe SEAP sa-mi spuneti va rog cand aflati cand se deschid ofertele. Stie cineva sa-mi spuna? Trec la stiri si sa fim atenti la acest termen, sper sa nu se prelungeasca sau ceva!!! Ar trebui sa fie un termen destul de mic, n-ar trebui sa fie asa complicat de facut o oferta pe contractele de consultanta, chiar daca e vorba de consultanta pe un viitor contract de concesiune.

Cristi232

#395
Nazare este inca in functie, seful Metrorex a fost vazut azi de un amic pe santierele M5 din Bucuresti, spre exemplu.
S-ar putea ca de luni seara sa nu mai fie.

Baiazid (SCC) a lovit din nou, cu excelentele poze si explicatiile adecvate, e corespondentul lui n-h pe scc!

Podul de la Caciulati-Moara Vlasiei astepta asfaltul...


Restul pozelor aici:
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=91104790&postcount=7651

valexandru

@Wadan&ciprebbe&Cristi232 mersi de raspunsuri
@Cristi232 De ce nu ar mai fi seful Metrorex sef si de luni?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

Eu cred ca Udriste va ramane la Metrorex si dupa ce vine noul ministru.
OK, acum sa revenim la A3.

delacroix

#398
Intr-un post ilustrat si interesant, poate singurul de "dincolo", un "otoman" aprecia 1-2 luni deschidere pe un fir, 3-6 luni  integral.
A3 Bucuresti-Ploiesti, fireste.

Ionut

S-ar merge pe un fir doar in zona podului peste Prahova si/sau a altor poduri? :dunno:
Skynick, nu poti face tu o tura pe autostrada cu motoru'? Platim noi motorina. :D

Cristi232

Quote from: vancouver on May 04, 2012, 10:55:17 PM

Nu va mai luati dupa acesti hoti, care vin cu argumente puerile, ca merge mai repede. Da, e evident. Si daca luam in urmatorii ani un imprumut de 70 miliarde de euro, facem in acesti 5 ani 7000 de km de autostrazi sau 3000 km de autostrazi si modernizam toate magistralele de trenuri. Si gata. E usor sa dam din gura si sa vorbim aberatii.


IAR CULMEA CULMILOR ESTE SA COMPARE PPP cu FONDURILE EUROPENE. Prin fondurile europene România nu plateste decât 15-25% din valoarea unui drum. Restul e GRATIS.
La PPP costul este de 300-400%.

Dar in ciuda acestui lucru , mai bine facem PPP. Pai mai bine .... Si mai gasim si adepti ai ideii....



Bun, spune-mi acum si CONTRIBUTIA platita de Romania, catre UE, anual.
Apoi, nuanteaza acest gratis, caci NU ESTE gratis. Acest gratis al tau, e chiar platit de Romania, prin niste mecanisme europene.
Astia in vest, oamenii simpli ca si noi, sunt mai evoluati si pt ca stiu precis, ai cui bani sunt folositi la investitii...
Bine, acolo guvernele au o anume transparenta, in cheltuirea banului public, ceea ce gasim chiar si la noi, pe orice site oficial vedem cifrele clare.

Cristi232

Quote from: Ionut on May 06, 2012, 06:22:58 AM
Eu cred ca Udriste va ramane la Metrorex si dupa ce vine noul ministru.
OK, acum sa revenim la A3.

Eu nu cred, desi e "aproape apolitic" omul, si profeionist 100%, va fi schimbat.
In aceeasi nota:
Singura legatura oficiala si de prima mana, intre pasionatii de drumuri si MT, ne spune "la revedere"...
PACAT!

"dragii mei,
munca mea la MTI se incheie saptamana viitoare si asa si colaborarea noastra, sa ii spunem institutionala. regret ca nu am reusit sa fiu pe cat de activa imi propusesem, iar multe intrebari au ramas fara raspuns. sper insa ca macar am deschis un canal pe care Ministerul sa continue sa il foloseasca.
voi continua sa citesc forumul pentru ca sunt convinsa ca asa voi avea informatii la zi despre proiectele incepute in acesti ultimi 2 ani"
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=91113489&postcount=312

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

vancouver

Quote from: Cristi232 on May 06, 2012, 08:39:21 AM
Quote from: vancouver on May 04, 2012, 10:55:17 PM

Nu va mai luati dupa acesti hoti, care vin cu argumente puerile, ca merge mai repede. Da, e evident. Si daca luam in urmatorii ani un imprumut de 70 miliarde de euro, facem in acesti 5 ani 7000 de km de autostrazi sau 3000 km de autostrazi si modernizam toate magistralele de trenuri. Si gata. E usor sa dam din gura si sa vorbim aberatii.


IAR CULMEA CULMILOR ESTE SA COMPARE PPP cu FONDURILE EUROPENE. Prin fondurile europene România nu plateste decât 15-25% din valoarea unui drum. Restul e GRATIS.
La PPP costul este de 300-400%.

Dar in ciuda acestui lucru , mai bine facem PPP. Pai mai bine .... Si mai gasim si adepti ai ideii....



Bun, spune-mi acum si CONTRIBUTIA platita de Romania, catre UE, anual.
Apoi, nuanteaza acest gratis, caci NU ESTE gratis. Acest gratis al tau, e chiar platit de Romania, prin niste mecanisme europene.
Astia in vest, oamenii simpli ca si noi, sunt mai evoluati si pt ca stiu precis, ai cui bani sunt folositi la investitii...
Bine, acolo guvernele au o anume transparenta, in cheltuirea banului public, ceea ce gasim chiar si la noi, pe orice site oficial vedem cifrele clare.

Contribuția României la UE se duce in principal în subvențiile agricole. De asemenea se duce in suportarea cheltuielilor aparatului birocratic al UE. Pe infrastructura sunt banii pe reteaua TEN-T, care acopera 15-20%, maxim 40% din costuri.
Banii din FONDUL DE COEZIUNE sunt GRATIS. Ajutor acordat României de către tarile unde PIB-ul pe locuitor este mai mare - nota bene, PRIN MUNCA OAMENILOR DIN ACELE TARI SI PRIN PLATA DE CATRE ACESTIA A TAXELOR SI impozitelor.
Deci poate aratam si noi un pic de respect pentru ajutorul acordat si pe care uneori trebuie sa ni-l bage UE cu lingurita in gura, ca noi avem o mândrie de o prostie greu de imaginat, ca un copil mic care nu vrea sa mănânce ce-i dă mă-sa.

De altfel teoretic fondul de coeziune îsi încheie misiunea în 2020. Dupa 2020 nu mai pupam 85% sau 95%. Cel mult 40-50%. (bine, se poarta discutii pentru prelungirea existentei fondului de coeziune si dupa 2020)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Skynick

Quote from: Ionut on May 06, 2012, 06:39:57 AM
S-ar merge pe un fir doar in zona podului peste Prahova si/sau a altor poduri? :dunno:
Skynick, nu poti face tu o tura pe autostrada cu motoru'? Platim noi motorina. :D

De incercat sigur pot dar numai sapt viitoare. Nu stiu cum e cu paza dar sa vedem.