News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

valexandru

@Cristi232
*Martie
Da, nici mie nu imi vine sa cred!
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Cristi232

O sa le verific, sa le ordonam putin, caci sunt amestecate, cum a spus si Tavi, cel caruia ii uram: Bun venit !

Tavi

Va multumesc. :)
Va urmaresc de ceva vreme dar, pentru ca nu sunt specialist, intervin doar daca e ceva ce merita. Sper intr-o finalizare cat mai rapida eventual in mai a transonului dintre centuri.

Cristi232

#348
Ok, Tavi.

Poze noi cu podul Prahova, de pe pagina din urma.
Baiazid de dincolo le-a realizat excelent, dar a facut o confuzie demna de un ziarist! :)
A presupus ca podul ar apartine ...UMB-ului... :lol:
Si niste Eurotrading in loc de Euroconstruct, pe acolo, dar poze bune, repet!










http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=91002172&postcount=7575

valexandru

^^ Aia incercuita ii pila buclucasa nu?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Cristi232

Aia. :D
Pe un sens podul acela va fi si marcat...
Sa vedem. Mai sunt 2 sapt pana la termen.

valexandru

Totusi, daca aratau asa cum arata in poze la sfarsitul lui Martie, sansele le cresc considerabil (asta nu inseamna ca o sa si termine pe 15 Mai)
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

bogdymol

Baiazid a pus cateva poze de pe A3 Bucuresti - Ploiesti pe SSC:

Quote from: Baiazid@SSCLa 1.3 km mai spre Bucuresti de podul peste Prahova, A3 este supratraversata de DC93.



Lucrarea este in stadiu avansat si arata foarte bine.



Are si un trotuar foarte bine protejat de parapeti.



Dar cel mai important, privind de aici spre podul peste Prahova, planul este clar: daca-i musai, cel putin pe acest tronson, A3 se va deschide doar pe un singur fir! Respectiv Ploiesti => Bucuresti.





Spre Bucuresti se vad in ordine podurile DJ100B si respectiv DJ101D. Undeva intre ele este si un spatiu de servicii, care insa nu se vede in poza. Oricum, spatiile de servicii sunt total neamenajate.





Pe firul Bucuresti => Ploiesti se lucreaza la canalul de dren.



E drept ca nici pe sensul spre Bucuresti canalul nu e gata, dar n-o sa ne mai luam de la atata lucru :) Apropo, cine vede muntii in poza de mai jos? Nu dealurile de dupa padure, muntii...



Acum se vad mai bine?!



Si la aceasta traversare exista drumuri de acces de urgenta pe ambele sensuri. Cu putin efort, unele dintre aceste traversari in viitor pot deveni noduri pe autostrada, macar pe un sens.





Si la final un drive-teasing :) Spre Bucuresti:


Si spre Ploiesti, e drept ca pe contrasens :banana:



Asadar, privind de aici, inaugurarea pare aproape. Dar cert, in prima faza, va fi doar pe un sens. Extrapoland evolutia podului peste Prahova dintre 6 aprilie si 2 mai, deschiderea integrala "la gata" pe ambele sensuri ar fi cel mai devreme la sfarsitul lui iunie.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Cristi232


valexandru

Deci, o sa il deschida pe un singur sens. Eu zic ca au sanse in cazul asta.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

bogdymol

Hai sa facem un mic exercitiu de imaginatie: se deschide A3 pe anumite portiuni ca half-profile si imediat vine un week-end gen 1 Mai cand toti Bucurestenii pleaca la mare. Majoritatea au auzit ca s-a deschis autostrada, asa ca zic: hai sa mergem la munte pe autostrada! Si cand ajung acolo... constata ca e mai bine pe DN1.

Nu zic ca nu e buna A3, ci doar ca va fi pe deplin functionala cand va fi realizata si legatura cu capitala, va fi deschisa full-profile, va avea mai multe noduri pana la Ploiesti (!!!) si eventual se va face si o bucatica spre Moldova + traversarea Carpatilor. Din pacate, nu le putem face pe toate deodata asa ca le luam pe rand.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

valexandru

Oricum, cred ca multi vor folosi DN1, chiar si dupa deschiderea completa a A3 (adica pana in Bucuresti).
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Cristi232

Quote from: bogdymol on May 02, 2012, 08:53:16 PM
Hai sa facem un mic exercitiu de imaginatie: se deschide A3 pe anumite portiuni ca half-profile si imediat vine un week-end gen 1 Mai cand toti Bucurestenii pleaca la mare. Majoritatea au auzit ca s-a deschis autostrada, asa ca zic: hai sa mergem la munte pe autostrada! Si cand ajung acolo... constata ca e mai bine pe DN1.

Nu zic ca nu e buna A3, ci doar ca va fi pe deplin functionala cand va fi realizata si legatura cu capitala, va fi deschisa full-profile, va avea mai multe noduri pana la Ploiesti (!!!) si eventual se va face si o bucatica spre Moldova + traversarea Carpatilor. Din pacate, nu le putem face pe toate deodata asa ca le luam pe rand.

:) La mare sau munte?
Bucurestenii si nu numai pleaca la mare pe A2.
Iar la munte pe DN1, deocamdata, iar in plus va fi curand, probabil si A3, chiar daca va fi doar un sens deschis (half profile), aceasta restrictie va fi pe o distanta relativ mica, restul va fi full profile.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

isotech_ro