News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 36 Guests are viewing this topic.

ladposta

Oare are rost ca Marcu sa ridice terasamentele daca Straco nu le poate proteja pe timpul iernii?

horatiu.cosma

#24481
^
Oare ce rost mai e să construim autostrăzi, dacă oricum nu putem ajunge la asfalt până la prima ploaie? Porr pe PiSi1 nu va avea deloc asfalt anul ăsta și totuși bagă bine la terasamente. În plus nu avem de unde să știm că Straco nu va veni cu asfalt. Cum am zis, nu e campionat de scris mesaje fără sens aici, haideți să le gândim puțin înainte.

florin74

Se face o confuzie intre subcontractor si prestator.
Subcontractorul e ala declarat la licitatie, si care se poate schimba, cu conditia indeplinirii conditiilor de atunci. (Retter se chinuie de vreo 2 ani sa intre la Aktor pe ST2, si nu reuseste). Ei pot beneficia deplata directa.

Marcu, aici (A3), la Aktor, la Pizzarotii e un prestor de servicii. Cum este Deme. La ei nu se aplica plata directa.

TibiV

@ladposta,
o iarna merge la terasamente...

"Buba" apare daca pui stabilizat si 2 (doua) ierni uiti de el.
cel mai bine iti explica aktorasii care au frezat sute de metri (cel putin) de stabilizat asternut pe vremea cand credeau ca au cojones...
NU au... Asa ca au frezat.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Au frezat ca era pus prea mult si dupa aceea erau probleme la asfaltare. In rest, in zonele deteriorate, pun ceva geocompozit pentru armare. Asta e solutia de la expertiza tehnica facuta recent. Am vazut ca au folosit solutia asta la capatul podului de la Radesti, spre Aiud.

ladposta

horatiu, respect pentru toata munca pe care o depui si pentru tot efortul pe care-l depui sa ne informezi corect si ca lucrurile sa mearga mai bine DAR ia-o mai incet cu jignirile/mesajele cu subinteles. Mesajele pe care le punem pe forum sunt rezultatul unei informari prealabile si sunt bazate pe experienta si asteptari personale.

Mesajul meu cu asfaltarea Straco se bazeaza pe informatiile pe care le-am primit de pe forum si pe lipsa utilajelor de asfaltare la ceva timp dupa ce terasamentele au fost rezolvate in nod Chetani. De-a lungul anilor de forum am tot vazut mesaje cum ca terasamentele nu sunt protejate si ca nu are nici un rost sa le puna daca nu sunt planuri sa le protejeze. Multumesc TibiV pentru lamuriri. Rezulta ca au un 'slack' de un an. Dar totusi mi se pare ilogic sa pui terasament cu duiumul doar sa ai ce sa schimbi dupa 2-3 ani.

sper din tot sufletul ca si lotul Campia Turzii - Chetani sa se termine cel putin pana la anul ca sa putem folosi drumuri civilizate la deplasarile din inima Transilvaniei

ciprebbe

Premiera, filmarea lotului Strabag la TgMures.

Avem o zona NFZ langa aeroport unde nu se poate intra aerian, asa ca e filmat si din lateral.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

În afară de uzură, toate trebuie protejate (terasamente, stabilizat, asfalt 1 și 2). Însă nu trebuie să cădem în extrema aialaltă în care până nu se poate veni cu toate straturile instant unul după altul, nu facem nimic. Autostrada Bechtel e brici la 11 ani de la inaugurare și au lucrat pe ea între 2004 și 2009 cu multe întreruperi, cu bani veniți de la Guvern cu țârâita. Sunt convins că dacă am fi documentat și acolo lucrarea cum facem acum am fi văzut și la ei terasamente neacoperite luni de zile, dacă nu chiar ani. S-au remediat atâta cât să iasă ok testele și au mers mai departe.

Io

^ Mai, cum dracu-au pus prea mult la terasamente? Adica le-au facut prea groase?
Si be) N-au consultant? Sau macar vreunu' pe-acolo sa fi spus ceva de genul "hoo, ba, ca v-ati urcat prea sus si se valureste dup-aia floastaru' "?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

carutasul

păi cumva tot va trebui să aducă niște utilaje pentru balast și asfalt, ori ale lor, ori închiriate, ca să termine nodul,mă îndoiesc că ăsta e un pericol, dacă le aduc o să le folosească. Pericolul mi se pare dacă vine falimentul, că atunci nu mai pot mișca nimic pe lot, dar și aici  sunt speranțe, că dacă lucrurile se mișcă poate mai speră și creditorii și îi mai lasă. Acum, că n-au rezolvat-o în două zile cu asfaltul... să nu uităm că până acum o lună nu mai aveau nimic pe aici, probabil durează până fac rost, până le aduc, le contractează sau ce or face. Dacă au rezolvat cumva cu plățile, să aibă contractorul o oarecare siguranță, e deja un lucru mare...

florin74


Io

Florine, tot nu pricep. Ce interes ar fi putut avea sa puna un strat mai gros/prea gros de stabilizat?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

florin74

#24492
Prostia. Incompetenta. Nu trebuie sa cauti un motiv anume. Cred ca suntem pe topicul gresit si ne beleste Ionut.

Io

Pai, cum sa zic, daca la mutat niste agregate de colo colo dau astfel de rateuri incepe sa mi se faca frica sa trec peste sau pe sub structuri!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

horatiu.cosma

Noroc că nu se ocupă Aktor de structuri.