News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 29 Guests are viewing this topic.

florin74

64.500 pe ultima raportare a MMuncii, din 29 Mai...
De atunci nu au mai raportat, doar contractele suspendate...

alinuttt

De pe pagina de Facebook a MT:


#SantiereNoi #ZimborPoartaSălajului
CNAIR a transmis ieri adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului  având ca obiect "Proiectare și execuție Autostrada Brașov - Târgu Mureș - Cluj – Oradea, Sectiunea 3B: Mihăiești - Suplacu de Barcău, Subsectiunea 3B2: Zimbor - Poarta Sălajului (km 13+260 - km 25+500)" către toți ofertanții.
Ofertantul desemnat caștigător este ASOCIEREA SC SA&PE CONSTRUCT SRL - SC SPEDITION UMB SRL - SC TEHNOSTRADE SRL, cu preţul de 680.405.395,28 Lei fără TVA și un punctaj total de 100 puncte,

Prețul pe km de autostradă este de 55.588.676,08 lei fără TVA, reprezentând 11.495.238,86 Euro fără TVA.

Durata contractului este de 156 de luni, din care:
• 12 luni perioada de proiectare,
• 24 luni perioada de execuție a lucrărilor,
• 120 de luni perioadă de garanție a lucrărilor.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea tuturor contestatților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Link:https://www.facebook.com/1525742790987938/posts/2768437040051834/

jaston

Se anunta o vara incinsa plina de proiecte, licitatii, semnari de contracte.
Ar fi cazul ca CNAIR sa bage grupa mare si la expropieri ca lucrurile sa mearga snur.

LauR

Un apus frumos de astăzi, pe lotul Biharia - Borș:




Selina GRUP

Ionut

#23644
O privighetoare matinală a ciripit un detaliu foarte interesant. Se pare ca UMB a ofertat 93% din prețul estimat pe Zimbor-Poarta Salajului. Eh și ce? Interesantă este a doua parte a ciripitului: este SINGURUL ofertant care s-a încadrat în prețul estimat.

Dacă informatia e corecta, atunci e o veste buna si una proasta. Cea buna: contestații cu sanse mici de reușită (probabil oferta UMB e singura oferta valida după evaluarea financiară) sau chiar fără contestații. Deci s-ar putea semna repede. Cea proasta e ca semnalul dat de competitori nu este deloc bun, UMB putând încasa o lovitură în zona profitului.

Va fi interesant cum vor reuși să ducă lotul. Eu stiu ca nu e DELOC ușor... Dar poate ma înșel. Informatia vine in contextul in care vor trebui să ducă multe șantiere (daca le vor lua pe toate 4 - DX12 T3 și T4 și lotul celălalt de pe A3). Plus ce au deja în execuție.

Un proiect dificil sub-licitat e dus greu cand esti angajat în multe proiecte majore. Adică trebuie mare atenție la cash flow. Vom vedea.

laszlo.robert

UMB cu ce are in executie si cu ce pare că cîștigă  va avea în total 145 km de autostradă + Dx , sectoarele  2x1 din Centura Bacăului si Centura Rădăuți sunt pe terminate pînă la.final 2020.
Pînă la demararea noilor șantiere doar cei 16 km de la Bacău se vor finaliza anul viitor. UMB va avea nevoie de cel puțin 2500-2800 muncitori pe șantiere, în afară de cei de la birotică și logistică.

paullie

Privighetoare matinala? Asta-i huhurez nu alta. Scuze de off topic.

Acum la obiect. Pâna incepe Zimbor P Salaj si mai ales Nusfalau Suplacu termina Radauti si Bacau. Problema serioasa, zic si eu, va fi cum planifica fabrica de grinzi foarte necesara pe Zimbor. Dar cred ca nu este imposibil vad ca Tr3 si 4 din DX 12 impreuna fac cat podul Olt (ca numar de grinzi).

Vasilem

#23647

voicul

@paullie Eu stiam ca au ajuns la 3 grinzi pe zie la BC.
Nu va fi problema pentru ce au acum. Structuri pe A3 o sa apara probabil prin 2021 sau 2022. Nu e problmea daca stau fara grinzi cateva luni, asa cum stau si acum pe A7.
Daca iau si A0 sau si alte noi lucrari, atunci e posibil sa fie strans programul.

Vasilem


Vasilem

#23650
poze de pe deal
urcand dealul


Noul sens giratoriu DN 14 A 
Stanga - Acces A3,
in fata - spre Tarnaveni,
dreapta - noul DN 14A care va trece peste A3 si calea ferata





sus pe deal





pasaj peste A3 si cf


urmeaza poze in sens trigonometric din acelasi loc


















Powered by API/PUM imgur uploader

user201

Legat de loturi și UMB, am văzut că mai nou proiectarea este 1 an, deci dacă se semnează ceva în Iulie și August 2020, practic trebuie intrat în teren după un an de zile. În acest timp mă gândesc că la Bacău și Rădăuți centurile ar trebui să fie terminate și de asemenea pe lotul 2 de pe DX12 lucrările ar trebui să fie destul de avansate, astfel încât să se poată începe ceva și pe aceste loturi de pe A3 în 2021.

Legat de preț, mă gândesc că există acel +10% din proiect, plus diverse claimuri ce mai pot apărea, deci să sperăm că se vor descurca cu cele 4 loturi pe care e posibil să le gestioneze la anul. Ar fi păcat ca UMB sau Selina să pățească ceva acum că au aceste loturi și să sperăm că va merge bine pentru toți. :phew: :phew: :phew:

Kimi

Eu m-as bucura sa stiu ca ia UMB si restul loturilor de pe A3, mai putin meses (unde ar fi de preferat cineva cu experienta).
Asa vom stim sigur ca, dupa zeci de ani, A3 Cluj - Oradea are o sansa sa fie finalizata.

Cozak

Multumim pentru poze si filmarea scurta! :cheers:

MihaiD

La cum sunt așezate lucrurile acum, nu am emoții cu ce va face UMB pe A3. După ce finalizează VO Bacău, până să înceapă ceva nou, timp de câteva luni tot UMB-ul va fi pe cei 40 km din CraPi, perioadă în care am putea vedea progrese lunare de 5-7% acolo. Asta înseamnă că, până să poată începe efectiv execuția la A3, să fie aproape finalizați acești 40 km din CraPi, plus grinzi produse în avans tot pentru următorii km din CraPi (dacă și ei văd în felul ăsta organizarea). Nicio emoție, repet, la cum sunt așezate lucrurile acum, chiar ar putea mai mult pe A3. Pe cei din Rădăuți nu-i iau în considerare aici pentru că nu știu dacă nu vor merge în Vrancea, unde știu că are UMB un drum județean.