News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 33 Guests are viewing this topic.

florin74

As vrea sa vina Vinci, Hochtief, Salini.... Jucatori din alta liga, cu experienta si care sa aduca ceva prospetime si pe zona de proiectare.

reed

Spunea si un coleg ca ar fi Vinci si alte nume grele,insa dupa cum tot aici s-a spus,nu vine nimeni dintre cei mai sus aminiti sa joace bambilici,popa prostul,sotron,leapsa  sau ce ii mai place C....-ui sa joace.

Ciprianul

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

reed

#23613
^^^ ma uit ca pe panou e pompa de alimentare.Se va face ceva permanent sau iar containere?


VictorC

Quote from: Ionut on June 12, 2020, 07:32:07 PM
Ma straduiesc sa fac eu un rezumat pentru A3.
@NGC, @horatiu.cosma, @VictorC daca aveti completari/modificari.
...
- Predeal-Comarnic-Ploiesti - :)
...

- Centura Comarnic - promisiuni licitație PT+execuție luna iulie
- Comarnic - Predeal - Râșnov - promisiune licitație SF+PT luna iulie

Dragosdimitrescu

Luna Iulie devine foarte incinsa!
Asteptam concretizarea multor promisiuni in aceasta luna.
Felicitari API pentru nazuinta si pentru informatii!
As vrea sa zic ceva si pentru CNAIR dar o stiti pe aia cu: "nu zi de bine ca se deoache!"

Kravim

Salut!

Avand in vedere cat de praf e SF-ul de pe A3, exista sanse pentru o executie cat de cat rezonabila pe lotul Poarta Salajului - Zalau - Nusfalau, care, din ce inteleg, e cel mai greu(contine tunelul Meses) ? Cu alte cuvinte, e un lucru bun ca se va scoate(daca se va scoate) la licitatie anul asta PT+executie sau ar fi mai de dorit o reactualizare SF pentru acea portiune?

Multumesc!

horatiu.cosma

Dacă vă uitați pe noul format al stadiului proiectelor în derulare pe site-ul CNAIR, luna iunie și iulie va fi jale în sensul bun al cuvântului, zeci de licitații lansate, contracte semnate, proiecte finalizate. Dacă se întâmplă 20% din toate astea în cele 2 luni eu mă bucur.

Quote from: jaston on June 12, 2020, 06:16:05 PM

PS: Avem salajeni si clujeni pe forum?:D


Asta e gluma anului  :lol:. Clujul e fief API&PUM  :D.

Quote from: tonică on June 12, 2020, 07:49:17 PM
pe "Poarta Sălajului-Zimbor" e vreun tunel?

Nu.

Ionut

Interesant e ca avem cel putin un salajean SI clujean. Ba chiar si bucurestean! :lol: Doar sa dea ei contractele... va fi spectacol cu filmarile si pozele. Bine, sa avem si un constructor decent... mai ales pe Nadaselu-Zimbor...

medicul de garda

Va rog sa ma iertati daca am ramas in urma cu informatiile, dar eu stiam ca din 3B mai sunt 2 loturi separate de licitat, Nusfalau-Zalau si tunelul Meses. De unde a aparut stirea ca ele vor fi un singur lot? Ca eu clar am ratat-o pe aia...

Nici nu are vreo logica, unul e un lot destul de lung, dar cu relief relativ usor, in schimb, lotul cu tunelul e scurt, dar evident, greu. De ce le-ar combinat cineva? Fiecare lot ar fi atras o anumite fime de constructii, care pot oferi preturi mai bune pe genul respectiv de lucrare (executie terasamente versus executie tunel). Sa le licitezi impreuna inseamna ori sa restrangi companiile capabile sa participe, ceea ce va creste pretul, sau mai rau, o sa atargi companii care au impresia ca se vor descurca si se vor bloca complet cu tunelul...
Mai e si nodul Zalau la mijloc care ar permite cu brio folosirea oricarui lot daca e gata in avans. Si sunt 99% sigur ca tunelul va fi termina cu minim 2 ani dupa orice altceva intre Oradea si Cluj :(
Trust me, I'm an east-european doctor!

pentium10

vazand comunicatele de azi la UMB kilometrul vine la 11.4M euro la Selina 2.36M euro la km.
diferenta de aproape 5 ori (4.8 rezulta)

chiar asa mult sa conteze ca 5% este gata?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

cristi767

Una e la campie, cealalta nu. Deci nu acel 5 % face diferenta.

alinuttt

La UMB spunea cineva mai sus că au deblee mari.

horatiu.cosma

Nu se compară din niciun punct de vedere:
- autostradă la câmpie, relief complet plan vs deal serios, vreo 5 milioane de metri cubi de săpătură excedentară (în plus față de umpluturi)
- grinzi produse, sute de mii de tone de sorturi în depozite vs nimic
- zero structuri importante, doar niște podețe și overpass-uri vs 2,5 km de viaducte
- zero consolidări vs ceva kilometri de consolidări (în ofertă, că în realitate prin debleele alea imense s-ar putea să crească consolidările)
- prețuri ofertate în 2017 vs prețuri ofertate în 2020

Deci nu există niciun ordin de comparație.

cmd

Stie cineva daca la capatul lotului Zimbor-Poarta Sălajului este prevazut nod?

Din cate stiu eu, nu e prevazut si mi se pare extrem de important avand in vedere ca urmeaza Tunelul Meses. Motive, cel putin doua:
1. Cred ca in urmatorii 10 ani nu vom circula prin tunel, deci lotul va fi muzeu
2. In cazul unui (Doamne feri') accident in tunel, pentru ocolire

Cred deci ca este imperativ un nod la Poarta Salajului!