News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

12 Members and 25 Guests are viewing this topic.

CornelB

Am citit si raspunsul celor de CNADNR si ca toate raspunsurile lor, si asta mi se pare foarte ambiguu, nu spun nimic concret doar abureli.
Parerea mea (o sa ii dau e-mail si lui Victor Cozmei), este ca ar trebui ca Hotnews sa mearga si sa vorbeasca si cu Pizzarotti, sa le ceara si lor informatii legate despre lucrari.

Goldmund

#2131
Pentru un ciot de cativa km le trebuie inca aproape doi ani?? Responsabilii nu-si dau seama ca lasa o investitie de sute milioane euro neterminata? Presupun ca A3 intre DNCB si Ploiesti nu poate fi utilizata de multi bucuresteni care astfel prefera inca DN1, cu riscurile de riguare: ambuteiaje, accidente, disconfort catastrofal pentru satele fara sfarsit de pe DN1...Acest segment de autostrada(cel intre DNCB-Ploiesti) nici nu trebuia luat in primire fara racordarea la bulevardele din Bucuresti. Va inchipuiti A1 Pitesti-DNCB si sa nu aiba  legatura directa cu Bucuresti

panda_no 5

Am pus dincolo citeva poze de astazi de pe bucatica dintre Popasului si CB.
Nu reusesc sa le pun aici.

Telvanni

Azi am trecut pe autostrada Bucuresti-Ploiesti si am observat ca au avansat binisor cu asfaltarile si dincolo de centura, spre Ploiesti.
Pe sensul spre Ploiesti sunt depozitate foarte multe grinzi din beton prefabricat, stie cineva unde vor fi folosite? la Popasului?

bogdymol

Quote from: panda_no 5 on October 06, 2013, 07:15:36 PM
Am pus dincolo citeva poze de astazi de pe bucatica dintre Popasului si CB.
Nu reusesc sa le pun aici.

Le pun eu pentru tine :)

Quote from: panda_no 5Citeva poze de astazi (duminica) de pe A3 intre Popasului si CB.
Au lucrat la scurgerile de pe carosabil spre pluviale


Pe o mica zona au pus si stratul vegetal peste pietris


Pe spatiul dintre cele doua sensuri au decupat pentru pozitionarea viitorilor stalpi de iluminat.


Rampa de urcare pe pasajul peste CB.Zona in care erau firele electrice relocate acum.
Noi credeam ca relocarea era marele obstacol in buna desfasurare a lucrarilor.
Abia apoi s-a dovedit ca marele obstacol era taierea finantarii.



Vedere de pe pasaj spre Bucuresti.
Pe tot pasajul ( pe un sens) este turnat deja stratul final de asfalt.



Pasajul ( poza cam proasta)


Toata lucrarea pare parasita
Citiva oameni lucrau sambata la picioarele pasajului peste str. Popasului.
Fata de citi lucrau acum 2-3 saptamani diferenta e ca de la cer la pamant.

O singura speranta.
Am avut inspiratia sa trec urc pe pasajul peste CB intrigat oarecum ca peste pasaj a trecut o masina cu numere de Cluj.
Surpriza emisiunii:
Se lucra la breteaua care ar reprezenta coborirea de pe A3 dinspre Bucuresti si accesul inapoi spre CB.Se lucra duminica la ora 17. Toate masinil erau de Cluj.
Poze doar doua pentru ca au venit paznicii la mine si a trebuit sa plec.



Cam atit!
Nu vedem noi anul asta nimic.Si constructorul era sigur ca la sfarsitul lui noiembrie tronsonul va fi circulabil.
Sa mai ai atat de putin si sa tai finantarea!!!!!!!!!????????
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

#2135
Sper ca macar la pasaj si la bretele sa termine ca sa se evite virajul la stanga in si din CB.
Oricum in Pipera si Bucuresti nu vad sa se faca ceva pt a prelua traficul.
Cei care fac planurile parca nu gandesc. Cum sa dai tu autorizatie pt benzinarie in loc sa modifici giratoriul ca sa inceapa si Racovita din el? Sper totusi ca vor face acest lucru pt ca mai e loc pe partea stanga a sos Petricani.

Iar la Herastrau au facut o tampenie. Au facut 4 benzi de maxim 2,5 metrii intre biserica si nordului. Momentan mai au doar marcajele dar acolo mai e si curba, si nu as vrea sa merg in paralel cu 301 pe acolo.
Au lasat tot o intersectie in T, iar breteaua de la Caranfil se blocheaza cu un cerc pt intoarcere in loc sa-i faca o iesire in Caranfil.
Asadar, daca  intrati pe bretea puteti iesi doar pe str. Borsa, dar asta nu e tot, pe langa acel cerc din capat, extrem de stramt si probabil de scump judecand dupa nr de borduri, au mai aparut si 2 denvelari cam de 1 metru latime, un fel de trotuar perpendicular pe  bretea, bineinteles cu borduri pe ambele parti. Daca vroiau sa faca rampa pt carucioare nu puteau ca la trotuarul vechi sa-i puna cateva borduri joase? Si de ce, dupa feleacului nu pot sa fac stanga si breteaua sa ma scoata in, ,Caranfil spre Baneasa, si acum tb sa fac dreapta pe smaranda braescu si stanga pe burileanu, unde este foarte periculos deoarece nu se vede nimic nici  in stanga nici  in dreapta pt ca sunt masini parcate si se circula destul de tare. Iar la burileanu in capat au facut alta tampenie si nu mai ai cum sa intorci (inainte stateau taximetristii dar acum e si mai rau)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tonică

..."Sper ca macar la pasaj si la bretele sa termine ca sa se evite virajul la stanga in si din CB. "...
despre ce vorbesti aici?

dr4qul4

despre ce a zis Panda_no5:
"O singura speranta.
Am avut inspiratia sa trec urc pe pasajul peste CB intrigat oarecum ca peste pasaj a trecut o masina cu numere de Cluj.
Surpriza emisiunii:
Se lucra la breteaua care ar reprezenta coborirea de pe A3 dinspre Bucuresti si accesul inapoi spre CB.Se lucra duminica la ora 17. Toate masinil erau de Cluj.
Poze doar doua pentru ca au venit paznicii la mine si a trebuit sa plec.

daca vin dinspre Otopeni si intru pe A3 sau daca vin dinpre A3 si merg spre Voluntari sa o pot face fara a mai trece prin acel giratoriu existent acum.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tonică


Serban

#2139
Quote from: dr4qul4 on October 07, 2013, 12:07:41 AM
Iar la Herastrau au facut o tampenie. Au facut 4 benzi de maxim 2,5 metrii intre biserica si nordului. Momentan mai au doar marcajele dar acolo mai e si curba, si nu as vrea sa merg in paralel cu 301 pe acolo.
Au lasat tot o intersectie in T, iar breteaua de la Caranfil se blocheaza cu un cerc pt intoarcere in loc sa-i faca o iesire in Caranfil.
Asadar, daca  intrati pe bretea puteti iesi doar pe str. Borsa, dar asta nu e tot, pe langa acel cerc din capat, extrem de stramt si probabil de scump judecand dupa nr de borduri, au mai aparut si 2 denvelari cam de 1 metru latime, un fel de trotuar perpendicular pe  bretea, bineinteles cu borduri pe ambele parti. Daca vroiau sa faca rampa pt carucioare nu puteau ca la trotuarul vechi sa-i puna cateva borduri joase?

1. Cele 4 benzi, asa stramte cum sunt, o sa fie mult mai bune decat ce era inainte. Normal ca nu e situatia ideala, dar din pacate acolo nu existau alte solutii care sa nu genereze un efort imens.
2. Este FOARTE bine ca breateaua de la Caranfil nu mai strapunge Pipera. Pentru ca cei care veneau de pe bretea aveau 2 variante: fie faceau stanga ilegal, fie faceau dreapta fix in semnafor si ii blocau pe cei care veneau de pe pasaj.
3. Bucla de intoarcere nu este stramta.
4. Limitatoarele de viteza denivelate, cu rol de trecere de pietoni sunt extrem de binevenite si ma bucur ca au inceput sa apara si in Bucuresti. Sunt f folosite si utile in toate capitalele din Europa.

dr4qul4

1. dupa ce se trece podul, exact inainte de acel showroom auto se puteau expropria cele 2 terenuri si sa faca o bretea care sa iasa in zagazului. Asta era si planul initial. sau puteau sa se foloseasca de ceasornicului si de nordului si subtiau trotuarul doar la biserica. Dar, na, doar nu vrem sa deranjeze boierii.
2. au facut foarte bine ca nu se mai termina in Pipera, dar de ce nu se termina  in Caranfil sa te scoata spre Baneasa? de semne nu mai vorbesc, la intersectia cu Borsa nu spune ceva cum ca s-ar infunda.
3-4. sunt curios cum vor deszapezi ei acolo, sau nimeni nu se gandeste asa departe? oricum pe breteaua aceea sunt masini parcate pe ambele parti si se circula incet, asa ca sunt complet inutile si se vor distruge la prima zapada.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ON

Salut,

Am reusit sa fac din avion o singura poza cu telefonul, cu A3 x CB. Nu este tocmai de calitate, dar compenseaza prin faptul ca este proaspata (este din aceasta seara - 8 Oct, ora 18).



ciprebbe

Excelenta poza.
Deci au terminat cu stabilizatul si au pus emulsia peste la capatul dinspre Ploiesti.
Normal ar urma 7 zile de intarire dupa care se pot apuca de asternut straturile de asfalt. In aceste 7 zile se pot ocupa de capatul viaductului dinspre Bucuresti (pe unde treceau acele fire de curent) si sa il aduca in acelasi stadiu.
E imbucurator faptul ca se munceste cu cap inainte de venirea iernii si ca nu lasa portiuni de terasament ce se pot degrada peste iarna (chiar daca finantarea e oprita).
Cred ca iarna ne va prinde aici cu asfalt asternut continuu de la CB pana in Popasului.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdymol

Ideea e sa acopere terasamentul cu balast stabilizat, iar balastul sa fie protejat de primul strat de asfalt. Daca ajungi la primul strat de asfalt e ok chiar daca ramane peste iarna asa.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

tonică

Eu m-as indoi totusi ca ar fi asa naivitate si amatorism intr-acest domeniu si ca constructorul sa fi lucrat pe banii lui fara sa stie sigur, sa aiba certitudinea ca-i va primi. Sunt 99% sigur ca e o conventie intre constructor si beneficiar, o legatura continua si directa si ca acum s-au hotarat deacord sa se termine pana-n iarna, ( zic eu iar 1 decembrie, asa la misto ) bretelele pana-n popasului si pe acesta giratoriul acela oval. Pentru ca aceasta sa se intample firesc ar fi sa faca si pasajul peste giratoriu, cel putin grinzile puse. Iar de la anu' depinzand si de fonduri vor continua...99% sigur  :D