News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 35 Guests are viewing this topic.

adiarc

"siguranta maxima"...la fel cum era la capatul centurii Sibiu spre Cristian cand nu era saptamana sa nu se catere careva pe giratoriul acela...aici e si mai fain...sunt chiar doua.....monumente ale prostiei
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Macar e scurta si nu apuca soferii sa prinda viteza.

Dagda

#20837
^
Eh, prind ei 200 km/h pe Calea Bucuresti intre cele 2 giratorii dapa-i aici... asta e traseu de 300+ pt cine are masina :vroomvroom:

rocklee

o filmare de pe lotul RAJNOV CRISTIAN de pe contul de youtube a lui Mihai Tatu..... :o


pbh

Este evident ca DN respectiv DJ vor trece peste autostrada peste 10 ani cand se va continua cu celelalte tronsoane. Nu renta sa faca
acum bretele.
Iar istetii care se urca pe sensul giratoriu... nu sensul giratoriu este de vina. Chiar daca toate drumurile ar fi drepte sau am avea numai autostrazi, tot se gasesc unii sa depaseaca pe banda de urgenta asa cum s-a intamplat pe A2.

vancouver

Si daca pui o groapa de 5 metri adancime in mijlocul unui drum, nu groapa va fi de vina pentru soferii care intra in ea :bash:

Stii exista posibilitatea de a ajuta soferii, facand drumurile simple si clare, sau posibilitatea sa-ti bagi bocancii in ea de treaba si sa faci rahaturi de sensuri giratorii pe drumuri pe care in mod normal se circula cu 100 km/h in afara localitatii, numai asa ca sa vezi, daca chiar toti soferii o sa fie suficient de atenti sa le evite, chiar si pe ceata, chiar si noaptea pe ploaie, chiar si obositi, etc...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pbh

Vancouver, ma refeream strict la comentariul colegului nostru. Da, gropile sunt cele mai periculoase mai ales cand apar in mijlocul unui drum "reabilitat", adica acolo unde nu te astepti.
In anii 90 ma uitam in 80% din timp dupa gropi dar faceam BV-Timisoara in mai putin de 5 ore ( radare ioc si alte "avantaje") dar acum 5 ani (inainte de deschiderea A pe Nadlag-Lugoj, am facut 12 ore BV-Pecica unde mi-a cazut un copac in fata si m-am intors cu masina franjuri la BV.
Oare cum este mai bine... Intrebarea este retorica, bineinteles.
Ca ne trebuie drumuri bune, rapide (DX+A), este evident dar asta nu exclude buna cuviinta la volan. Majoritatea covarsitoare a accidentelor au loc pe drumuri bune si din vina soferilor - alcool,depasiri pe linia continua sau taierea curbelor pe contrasens etc
Anul trecut, la ultima vizita in RO, ma flash-uiau inclusiv Tiristii  ca indrazneam sa merg cu viteza legala prin localitati....prost obicei am invatat pe aici , sa respecti regulile si sa fii civilizat la volan. Si cate claxoane am primit cand lasam un nefericit de pe drum fara prioritate sa intre in coloana. Pe aici am auzit un singur claxon in 8 ani.
Dar tu stii foarte bine aceste amanunte, chiar daca Germania nu mai este ce a fost si este invadata/traversata de toate "natiile" ce sunt sau nu in Schengen.
Si daca este ceata/ploaie/oboseala dar nu este vreo groapa intra sub un tir parcat doar pentru ca sunt soferi buni.
Cele doua probleme nu se exclud dar nu functioneaza separat.

End off-topic

pasadia

Ok, accept ca era "prea scump" sa faca vreun pasaj acum. Dar macar puteau face 2 bretele, una de urcare si una de iesire, si tranteai 2 giratorii mai mici in drumurile terminale (DN73 si DJ112B). Si lasai capatul autostrazii la vedere, asa cum a stat la Campia Turzii.

Dar dilema mea mai mare e aia cu capatul nordic - am sperat ca un prost ca le vine mintea la cap si, in loc sa faca acel drum de legatura, aleg sa continue autostrada pana in DN1 intre Ghimbav si Codlea (oricum era aceeasi distanta). Dar nu, ei insista sa faca acel drum de legatura (in realitate o centura pentru Cristian) exact pe aliniamentul pe care ar trebui sa continue autostrada. Caz in care vorbim la un moment dat de demolarea unei bucati ce o vor construi acum.

Deci cum e? Suntem prea saraci sa facem pasaje si bretele dar ne permitem drumuri pe care apoi le vom demola? Hmmmmm....

pbh

Ai perfecta dreptate Pasadia. Macar sa o faca repede si pe asta. Ca brasovean te poti mandri ca stai langa autostrada ;) Sau te duci sa faci o liniuta din cand in cand. Am eu o presimtire ca la asta va fi folosita bucatica de A. Culmea ar fi sa puna radarul pe acolo.

ciprebbe

#20844
"Monstrul Deme" care a ridicat grinzile la Chetani (Straco) e deja pe pozitie la Astaldi, pod Mures. In curand se va ridica tablierul peste mijlocul raului( bucata lipsa)

Si zona nodului Iernut

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Europiu

^ Cum se face sudura în situația asta, vreau să spun fără sprijin dedesubt? Sau ăla nu e absolut necesar?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Laurentiu

Astaldi a mai ridicat grinzi pe cateva deschideri la Bogata. La Gheja se pregatesc sa ridice tablierul metalic peste Mures, cum spunea si @ciprebbe.


Cristi N

La capatul din Bucuresti al A3, mai exact pe tronsonul Petricani - giratoriu Gherghitei iluminatul functioneaza non-stop, inclusiv pe perioada zilei. Situatia asta e de pe la inceputul saptamanii asa ca am trimis un mail catre Aktor si CNAIR, sper sa schimbe rapid contactorul incapatanat.

ciprebbe

 Merci @Laurentiu pt confirmare si imagini. Din tot lotul Astaldi mai avem emotii la Bogata, partea spre Iernut(tablier lipsa), si relocare stalp LEA in spate la Cuci. In rest pe tot lotul se vede progresul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Din ce vad eu, la Bogata sunt pe sol acei suporți pentru segmentele de tablier metalic. Deci teoretic ar fi "pe vine" tablierul. Corect? Sau acei suporți au fost pentru grinzile din beton? Vad și reazeme temporare între pile, tot un semn ca asteapta tablierul metalic.