News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 25 Guests are viewing this topic.

Ionut

#20640
:lol:

Si inca o ridicare! De drona! :D Dar nu pe A3, ci pe A10! Stay tuned! Revenim și pe A3 cu drona, sa vedem cum se sincronizeaza băieții.

teoneo

Am făcut ieri un mic traseu pe A3, secțiunea 2A, lot 2 Astaldi, Max-Boegl (sectorul cuprins între Orosia și silozul FNC). Am și câteva poze (doar pe mâine).


zuma80

In contextul ultimei "ridicari" care sunt sansele de reusita ale vestitului CoBra prin PPP.
Eu folosesc acest drum destul de des, dar nu sunt de acord cu, a se face cu orice pret, (nu am incredere in Tu si RPC)!
Pentru A6!

perfidus

Depinde de Comisia de prognoza - care nu are idee cum va arata contractul, negociază orice.
Si de riscul de țară pe care băncile finanțatoare il vor lua in calcul.
Care risc in acest moment e pe muchie de cuțit si eu estimez ca e ceva mai mare decât la ultimele trei încercări.
As face pariu ca proiectul în forma asta are 95% șanse sa fie abandonat înainte de semnarea contractului.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pasadia

Comisia e condusa de Ghizdeanu si suoervizata de Valcov. Ambii sunt oamenii lui Dragnea, ii va arunca partidul cu prima ocazie.

dragos76

Asta nu înseamnă că nu vor veni alți balauri în locul lor, cu idei la fel de crețe.

claudiu_nan

buna ziua,

Cât de normal, logic, util este să construiești autostrada mult așteptată (A3, portiunea Rasnov - Cristian, 6 km) peste un pod care nu mai folosește la nimic de zeci de ani?
Nu era/este oare mai inteligent să desfiintezi podul existent ca sa faci o traversare obisnuită?
Chiar daca zona respectiva este deschisă, e totusi in interiorul orasului iar imaginea unui monstru imens de beton (cu aprox 10 m mai inalt decat necesar) va dăuna semnificativ vizual si estetic - nu credeți?
(Intreb pentru ca as vrea sa fac niste demersuri dar, intai, vreau sa strang argumente – daca exista.)










Powered by API/PUM imgur uploader

SergiuSerj

Din cate am inteles mai sus, miercuri 29.05, o sa se ridice grinzile peste DN la Chetani.

Stie cineva daca o sa fie blocat traficul? Sau niste intervale orare cand am putea evita zona?

horatiu.cosma

Trebuie urmărit FB CNAIR sau infotrafic-ul.

Cristi Deme

eu cred ca incepand de  luni 3 iunie intre 8-13.00

TibiV

De ce am oare un "feeling" ca ceea ce crezi tu se va adeveri?!...
Si asta desi (sau poate tocmai pentru ca...) nu esti angajatul CxxxR...
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SergiuSerj

^^

Poate chiar el o sa le ridice  ???.
____


@Cristi Deme multumim de informare

carutasul


teoneo

Pozele cu care am rămas dator.
Între Orosia și Bogata, vedere spre aceasta din urmă (casele sunt din Bogata):



Ne întoarcem către Est.










Între Iernut și Cipău, la km 7. Una din acele structuri laterale văzute din dronă, imediat lângă terasament. De pe partea nordică (dinspre CF405 și E60):










teoneo

Și de pe partea cealaltă, sudică, km 7.


(vedere spre Vest)




Ne rotim și fotografiem spre Est.





După urcuș e nodul Iernut.





"Pe urcuș": Vederi de pe capătul de deal dislocat. Primele două vederi spre Vest.