News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 40 Guests are viewing this topic.

pentium10

eu as pune intrebarea, pana cand trebuie sa se apuce, si sa suprabetoneze/hidroizele structura care supratraverseaza autostrada din camp din nodul Chetani
ca daca ala nu e facut pana in august sa zicem, atunci cam greu sa finalizeze anul acesta nodul Chetani (si aici ma refer stric la progresul Straco cat poate face lunar - ca alti ar termina si in 4 luni complet nodul)

si pe lotul Astaldi mai sunt relocari, una din aia gigantica chiar pe mijlocul aliniamentului
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ciprebbe

Chiar si Straco poate termina in 4 luni nodul cu ce forte are.
Consultant EGIS- deci terasamente 0 inainte de 15 martie. De ce ne miram?
E bine ca misca la structuri, lotul e usor pe partea de terasamente, material este in zona au si zone subcontractate (dar nu au garantii de dat) stau mult mai bine decat Aktor. Sunt cu un picior in groapa dar se vede ca PM-ul de acolo se tine tare cu celalalt picior. Daca ar incasa banii si pe restante se pot misca mai cu talent daca nu o sa vedem cum se vor tara de la o factura la alta pana la final. Nu cred ca va abandona Straco santierul doar ca astazi atata forta mai au( sa nu uitam ce bine s-au miscat pe A1 la Sebes).
Cam in 3 luni trebuie sa vedem cum evolueaza si cam pe atunci e termenul limita de atacat tare nodul si conexiunea pana la Astaldi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

API pe Facebook

Sâmbătă, 30.03.2019, am filmat din dronă întreg tronsonul Câmpia Turzii-Chețani (Luduș), parte din Autostrada A3: [...]

Constructorul (Straco) este rămas în urmă la capitolul terasamente și trebuie să se mobilizeze serios pentru a recupera întârzierea în sezonul de vară. Un aspect pozitiv este avansul vizibil la aproape toate structurile majore (pasajele pe și peste DN15 și nodul Chețani).

Lotul de 15,7 km are ZERO șanse să fie inaugurat în acest an, în ciuda minciunilor și promisiunilor iresponsabile ale autorităților. Acum stadiul fizic este de aproximativ 22,5% și, în cel mai optimist scenariu, la sfârșitul lui 2019 se va ajunge la 55-60%.

Cu mare dificultate și doar printr-un efort susținut al antreprenorului în următoarele 20 de luni, am putea spera la deschiderea traficului în decembrie 2020. Realist vorbind, vom circula pe aici abia în 2021.

Dominik

Mie mi se pare ca mai au foarte mult si Astaldi de construit + nodul de la Iernut care e destul de complex.
You're in Steelers Country

Ionut

API pe Facebook

Sâmbătă, 30.03.2019, am filmat din dronă și tronsonul Chețani-Iernut, parte din Autostrada A3: [...]

Constructorii (Astaldi și Max Boegl) au ieșit foarte bine din iarnă și avansul este vizibil atât la structurile majore (podurile peste Mureș de la Gheja și Bogata și nodul Iernut), cât și pe partea de terasamente și relocări de utilități.

Deși este un obiectiv extrem de greu de îndeplinit, lotul de 17,9 km are șanse teoretice să fie inaugurat în 2019. Stadiul fizic a ajuns la aproximativ 63%. Antreprenorul general a demonstrat anul trecut că se poate mobiliza exemplar, în ciuda problemelor financiare începute în luna octombrie 2018, (aproape) rezolvate între timp.

Solicităm celor de la Straco să se concentreze pe finalizarea nodului Chețani, aflat pe sectorul vecin, astfel încât să putem circula între Luduș și Aeroportul Târgu Mureș la sfârșitul lui 2019.

Cerem asocierii Astaldi-Max Boegl și responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să facă toate demersurile necesare pentru ca traficul să fie deschis în condiții de maximă siguranță în acest an, chiar dacă lucrările nu vor fi gata 100%.

Ionut

^ Pozitia despre Iernut-Chetani a fost preluata de News.ro. Iar Wall-Street.ro preia pozitia cu Straco.

ciprebbe

Quote from: alexandruduma on March 31, 2019, 09:14:46 PM
O sa fac si o comparare intre filmarile de mai sus si cele de anul trecut, sa vedem progresul. La Astaldi chiar se vede ca lucreaza, Straco subtirel, ar fi extraordinar daca ar termina anul acesta nodul de la Chetani si anul viitor tot lotul. Vedem cum se misca, o sa-i monitorizam tot anul.

Vezi ca avem filmarea asta de fix acu un an, cred ca ar fi util daca le poti  monta in paralel sa vedem cat se avanseaza intr-un an.Ms

https://www.youtube.com/watch?v=JQYsT5sVkgc&fbclid=IwAR1g4QO8sf5JhbkbCzD151ontbukP1g_jilFG2UtwRI44RkTz-49CgJH5aQ
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexandruduma

#20212
E buna asta pentru comparare, mersi.

Acum vad inainte de nod Iernut cat au avut de sapat la dealul ala :) (minutul 9:54)

paulmare

Aktor are niste mici echipe de max 4 oameni care lucreaza la ciotul de la A3 din bucuresti, ieri si azi au etansat stalpii metalici infipti in asfalt care sustin parapetul cu ceva material gen crack-flex - aplicat in buna lor traditie de niste oameni necajiti cu spaclul, la cati stalpisori au de lucrat puteau sa le dea un utilaj de aplicat masticul
si au pus si niste panouri antiorbire

TibiV

Am facut "individual" comparatia intre cele doua filmari.
Da, progresul este consistent.

Inclusiv la lucrari "colaterale", adica la utilitati.
Pe filmarea lui Alexandru mai avem un singur stalp LEA ramas in mijlocul autostrazii, la 03.55 (05.35 pe filmarea de anul trecut).
In schimb arata foarte bine zona cu multe LEA dintre 04.50-05.25 (06.50-07.40 anul trecut).
Cred ca si Transelectrica si cine mai are linii in zona s-au bucurat sa faca modernizari punctuale pe banii altora....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC

Pai după ce le-au căzut vreo 2 sau 3 stâlpi anii trecuți, cred și eu ca se bucură

alexandruduma

#20216
Viaduct Gheja, mai pe indelete filmat:


alexandruduma


NGC

"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Quote from: NGC on March 20, 2019, 07:26:43 PM
Quote from: NGC on March 06, 2019, 10:29:06 PM
Quote from: NGC on January 23, 2019, 08:09:06 AM
Quote from: NGC on November 29, 2018, 10:21:31 AM
Dupa cum se stie, in 16.11.2018 CNAIR a incheiat oficial etapa de (re)evaluare financiara si a dat ca nou castigator asocierea condusa de ITINERA.

Dupa cum era de asteptat, STRABAG a contestat.

Ieri a fost termen la TB, dar s-a amanat. Noul termen este 05.02.2019.

Quote from: NGC on February 25, 2019, 07:49:17 PM
S-a amanat pana in 05.03.2019.

S-a amanat pana in 19.03.2019.

S-a amanat pana in 02.04.2019.

29.03.2019

Quote
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Admite în parte cererile de acces la documentele cu caracter confidenţial din dosarul achiziţiei. Acordă reclamantei accesul la documentele cu caracter confidenţial din oferta intervenientei, respectiv din Propunerea tehnică şi Clarificările Propunerii financiare, care vizează criticile invocate de reclamantă în contestaţie. Respinge, în rest, cererea reclamantei, ca neîntemeiată. Acordă intervenientei accesul la răspunsurile reclamantei la solicitările de clarificări în etapa reevaluării ofertelor. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată azi, 29.03.2019, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.

Va mai dura si deocamdata nu avem termenul nou.

Va tin la curent cu evolutia telenovelei.

pentium10

deci sa intelegem ca Strabag a primit acces la oferta Itinera si daca gasesc ceva neconform atunci si pe Itinera vor descalifica - deci se va anula licitatia per se?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures