News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 33 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

Poate ar merita cerut de la CNAIR numărul de înregistrare al plângerii pe care teoretic au depus-o la Poliție pentru ,,furtul" cablului. Eu bag mâna în foc că nu există și nu s-a furat nimic.

horatiu.cosma

Mai bine cerut direct la Politie, ca aia mai degraba ne dau info.

NGC

Quote from: cmd on March 13, 2019, 08:53:31 AM
In alta ordine de idei - mai are cineva vesti despre loturile 3A2, 3B1, 3B2.... ?

Quote from: Ionut on March 13, 2019, 09:02:49 AM
Pai ar trebui sa se publice licitatiile... asa era vorba ca CNAIR a corectat ce a cerut ANAP (a respins o data documentatia) pentru cele 3 licitatii (Nadaselu-Suplacu, doar 3 segmente din distanta). Asteptam, ca deh, ce sa facem.

Cum am zis si mai demult, avem 3A2 si 3B1 impreuna, si separat 3B2 si 3B5.

Documentatia nu a fost respinsa doar o data. In ultimele 4 luni fiecare documentatie de atribuire a fos respinsa de cel putin 4 ori.

Cristi N

^^ Si eu sunt absolut convins ca nu s-a furat nici un cablu, nu eram sigur daca a fost montat de la bun inceput.

panzer

Azi erau ceva muncitori pe tronsonul "intunecat" de langa Bucuresti. Mestereau ceva pe centrul autostrazii. Mi-a fost mila de ei. Nu aveau nici o protectie. Ar fi trebuit sa puna balize pe o banda pe fiecare sens.

Acolo as pune un radar pe stalp si i-a opri la Gherghitei sau Petricani. Cate Xuri si MLuri mai trageam pe dreapta! Se mai elibera traficul din zona.

marinul

ca tot intreba cineva de marele lot Bors-Biharia, au aparut cotele pentru benzile din nodul Biharia







Partea drapta Biharia - Satu nou








Powered by API/PUM imgur uploader

marinul



pe partea stanga






















Powered by API/PUM imgur uploader

sunt si imagini din drona de azi de pe pagina de facebook a constructorului

Ionut

^ Cred ca ai vrut sa zici bretelele nodului Biharia, nu "benzile nodului". :) Dar s-a inteles, multumim de poze! :cheers:

pasadia

Daca nu punea marinul poze, atunci le puneam eu 2 facute ieri pe la 13. Dar asa, acelasi lucru cu putin pamant scurmat, nu merita.

In rest, tot pe A3, nu erau muncitori nicaieri - nici la Campia Turzii, nici la Chetani, nici la Iernut. Da, se vad ceva urme de activitate la Straco (as zice ca mai degraba la structuri si nu la terasamente), iar la Iernut pilonii se arata foarte masivi si pare ca au mai pregatit o deviere pe DN14A (intre trecerea CF si depozitul LIDL).

Ionut

Poate ai trecut pe langa A3 la 15:00 fix. :lol:

Despre ce pile masive vorbesti la Iernut? Cele de langa CF? Daca da, probabil ca sunt proiectate sa reziste unei deraieri/unui impact cu o garnitura de tren. Altfel nu imi dau seama de ce pilele la Iernut ar fi mai masive decat la alte pasaje.

marinul

#19975
Mda m-am grabit aseara si imi scapa cuvantul  :lol:. Incepe sa fie activitate in zona nodului doar aici pare, dincolo de calea ferata spre Ungaria nu se vede nimic. In cele 10 min cat am stat pe acolo au descarcat vreo 5 camioane, iar in drumul spre Oradea am observat cam tot atatea camioane  care mergeau spre Biharia, toate astea vinerea in jurul orei 18


video-ul de pe pagina lor aici

realfanady

QuoteIn rest, tot pe A3, nu erau muncitori nicaieri - nici la Campia Turzii, nici la Chetani, nici la Iernut. Da, se vad ceva urme de activitate la Straco (as zice ca mai degraba la structuri si nu la terasamente), iar la Iernut pilonii se arata foarte masivi si pare ca au mai pregatit o deviere pe DN14A (intre trecerea CF si depozitul LIDL).

In jurul orei 17:30 Straco lucra la supratraversarea de la Chetani, erau vreo 5 muncitori care lucrau la armarea structurilor. La Iernut am vazut 2 oameni si 2 politisti care inspectau acolo ceva pe santier, dar in rest liniste si pace si nici la Campia Turzii nu era miscare.

voicul

#19977
^E bine ca are Selina drona. Nu se vede mare lucru, ca nu prea au facut (inca) mare lucru.

E de urmarit pagina lor de FB.
https://www.facebook.com/498009396954656/videos/411891376035121/

soldy82

#19978
Am trecut azi pe A3 si am constatat următoarele :
- pentru iluminatul podului peste centura au tras cablaje prin copex de plastic intre stalpi. Nu stiu cat va rezista.
- pe tronsonul intre Voluntari si Gherghitei multe lampi aveau capacul deschis (posibil de la vant), iar unele capace nici nu mai existau.

NGC

#19979
Unde nu am mai pus eu de mult paie pe foc? :p

A, gata, am gasit. :D

"Atribuirea unui contract de parteneriat public-privat pentru realizarea obiectivului ,,Autostrada Ploieşti- Brașov", în conformitate cu OUG nr. 39/2018"

Quote from: Ionut on December 16, 2018, 07:30:18 PM
Celalalt subiect de ieri/azi, PPP CoBra.




API pe Facebook - dati un share, e prea de tot...

Atenție, următoarele rânduri au un puternic impact emoțional! Vă mai amintiți Parteneriatul Public-Privat (PPP) al Autostrăzii A3 Ploiești-Comarnic-Brașov care a fost preluat de Comisia Națională de Strategie și Prognoză (CNSP) de la Ministerul Transporturilor/CNAIR? V-am explicat detalii în 03.09.2018 (http://bit.ly/2QRElg3) și 19.10.2018 (http://bit.ly/2Li6Z4w).

CNSP a răspuns zilele trecute la ultimele clarificări cerute de potențialii candidați în cadrul licitației. Ce aflăm din afirmațiile CNSP? Toate clauzele contractului pot fi negociate la o etapă ulterioară! Nu este necesară nicio garanție de bună execuție pe perioada derulării lucrărilor.

Mai mult, CNSP nu deține un studiu de trafic, nu poate spune cine își asumă neatingerea prognozelor de trafic, nu are studiul de fezabilitate, analiza cost-beneficiu, nici măcar traseul aproximativ al viitoarei autostrăzi!

Nu există culoar expropriat, analize financiare de risc, acord de mediu, nu se cunoaște nimic despre ecoducte, nu au informații despre cum s-au făcut estimările de cost, habar nu au despre condițiile geologice/geotehnice, viteză de proiectare sau fonduri europene.

Cu alte cuvinte, CNSP NU ȘTIE NIMIC! Toate clauzele contractuale pot fi negociate ulterior, total netransparent și subiectiv. Pe lângă riscul evident de corupție, incertitudinea este flagrantă. Teoretic, se poate oferta absolut orice deoarece regulile nu sunt bătute în cuie! Pe forum găsiți răspunsurile halucinante la întrebări: http://bit.ly/2QvVbSd.

Cu toată seriozitatea și responsabilitatea, credem cu tărie că această licitație pentru PPP Ploiești-Brașov este o GLUMĂ PROASTĂ făcută pe bani publici.

Solicităm (i)responsabililor din Guvernul României să renunțe de urgență la actuala MASCARADĂ PENIBILĂ și să lanseze procedurile pentru pregătirea corespunzătoare a proiectului!

Fără baze solide (studii de teren, geologie, geotehnică, impact asupra mediului), orice încercare de tip PPP pe sectorul Comarnic-Brașov (traseu montan foarte dificil) va fi un eșec, așa cum au fost și precedentele trei!

CNSP ii da inainte cu licitatia si asteapta depunerea ofertelor financiare de catre cei 3 ofertanti ramasi in cursa.

Intre timp au mai publicat 4 clarificari (38 - 41) cu un numar total de 1 + 2 + 3 + 28 = 34 raspunsuri.

Nu are rost sa pun aici toate raspunsurile, dar pun cateva mai importante.

C39I1



C41I5



C41I6



C40I1 - Iar intrebati despre documentatie? V-am mai zis ca NU AVEM! Ati priceput? Alta intrebare! :lol:



C41I7



Avand in vedere ca se poate veni cu orice sistem, sunt foarte curios cum vor face departajarea. :lol:

In orice caz, mascarada continua si se insista cu orice pret ca ofertele sa fie depuse in 25 Martie 2019.