News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 28 Guests are viewing this topic.

alexandruduma

Si ultima pe azi, filmare de la bord Nadaselu - Campia Turzii:


TibiV

De  nota 10, asa cum ne-ai obisnuit!
:cheers: :cheers: :cheers:
:GREAT job:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Foarte faine filmările, bravo! La pasajul peste A și peste CF de pe DN14A de la Iernut cred că e deja cam clar pentru toată lumea care e traseul final. Probabil motivul pentru care au început așa de târziu să lucreze la el are o legătură foarte strânsă cu modificarea recentă de AC. Ei aveau AC din 2017 pentru pasaj, doar că avea un alt traseu mai pe direcția DN 14A, adică destul de în diagonală cu autostrada și cu calea ferată (adică deschideri mai mari). Or fi folosit modificarea de soluție ca monedă de schimb pentru deschiderea parțială a traficului de anul trecut, fiindcă după cum se poate observa, acum noul traseu trece perpendicular și peste A și peste CF, deci deschideri mai mici, mai ieftine. Aștept cu interes să dispară casele alea că blochează cel puțin o pilă. Lângă intersecția cu CF-ul una sau 2 pile intră în actualul DN, deci va trebui cumva deviat.

La pasajul peste Mureș dinspre Straco mi-am adus aminte de UMB cu 20-30 de oameni lucrând la o singură deschidere. Dar probabil în spatele mobilizării grozave stau ceva probleme cu grinzile de beton. Sunt depozitate pe terasament înspre Bogata cu zecile de vreun an, dar văd că au ridicat pe poziții doar pe o singură deschidere, semn că sunt ceva probleme cu celelalte.

La pasajul de la Bogata e ciudat că nu apar grinzile de beton și tablierul metalic. Posibil ca aici să fie de vină insolvența în relația cu furnizorii.

Ca și concluzie, termină sigur în 2019  :lol: :lol: :lol:.

Ionut

Quote from: alexandruduma on February 23, 2019, 05:53:34 PM
[...] Iernut. Foreza era si azi in actiune [...] Am vorbit cu cineva care are casa vis-a-vis de foreza, inca nu se stie clar daca se expropriaza si cateva case pe partea aceea sau nu.

Stai putin. De ce ar expropria casele de pe partea cealalta a drumului? Nu are sens. Cel mai probabil bursa zvonurilor, oamenii au vazut foreza la poarta casei si au inceput teoriile si conspiratiile.

stent76

Poate se refera la zona supratraversarii CFR, mai exact unde noul DN va fi la vest de actualul DN. Si nu ma case, ci "sferturi" de gradini si curti.

alexandruduma

#19865
Nu sunt zvonuri, deja s-a vorbit cu oamenii si acum asteapta sa vada ce se intampla. Sunt si tarusi pe partea vestica a drumului. Tarusii arata cam asa, imi pare rau ca nu am facut o poza de jos, poate face cineva in zilele urmatoare. Omul cu care am vorbit are a doua casa pe stanga, spera el sa scape. Nu inteleg de ce s-au chinuit sa se strecoare pe acolo, aveau loc mai pe la est. Aproximativ ce am desenat mai jos, poate si mai dreapta merge linia. Cand esti proiectant ma gandesc ca trebuie sa iei si aspectul acesta in considerare, e foarte greu sa-ti incepi viata de la zero oricand dar mai ales dupa o anumita varsta.





Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Mie tot mi se pare ca e loc și nu e nevoie să exproprieze acolo. Dar na, ce sa zic, poate mă înșel eu.

alexandruduma

Asa de ce nu era bine? Daca te uiti mai sus o sa vezi si ca noul sens giratoriu nu e chiar in fata la Lidl, l-au facut mai la sud deci si acolo dau o casa jos. Scuze dar imi scapa logica...



Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Perfect de acord cu tine, asa cum am mai spus-o...
Quote from: TibiV on February 05, 2019, 07:00:48 PM
Ma tot uit si nu vad "constrangerile majore" care au impus mutarea DN14A si demolarea cvasi-inutila a 2-3 case...
Dar, deh, asa o fi, nu ma pun cu proiectantii...

In plus, traseul desenat de tine ar fi eliminat necesitatea saparii unui debleu prin dealul de la vest de DN14A...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexandruduma

Deci traseul ales are in plus debleu, viaduct mai lung si 3 case date jos. Putem afla de ce l-au ales in detrimentul variantei a doua? Sigur au vazut-o si ei, nu am reinventat noi roata...

pbh

Inteleg ca proprietarul casei cu gard rosu, casa care acum este la amenajarile interioare , plange in pumni de nervi ca in loc sa se mute in casa noua va filma demolarea. Chiar nu stia acel om ca vine "buldo" peste el? Si inca mai vopseste la casa... Ceva nu se leaga. Si totusi tarusii...sunt acolo :|

mihaihedes

#19871
Țărușii nu delimitează fix zona de șantier. De obicei sunt puși la o oarecare distanță de limita unde se lucrează. Doar nu se urca cu buldozerul pe țărușii pentru că nu mai văd cota. Dacă țărușii sunt acolo atunci proiectul va fi de la o anumită distanță in dreapta cum se vede in poză. Constructorul știe exact la ce distanta de țăruși incepe efectiv zona de lucrări (5-10 metri poate chiar mai mult).
Eu cred că acea casa nouă vă fi la umbra podului Forever.

dr4qul4

ce se vede in poza, in stanga, nu sunt pilotii  din sud ai pasajului?




Powered by API/PUM imgur uploader

Daca, sunt, nu prea vad cum vor ajunge langa acele case.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Motivul pentru care pasajul nu e proiectat prin spatele caselor, pe unde pare sa fie loc berechet tine de acordul de mediu, daca bine tin minte. Chestia aia galbui-albicioasa e ceva teren protejat. Au incercat sa o evite cu traseul supratraversarii ca sa nu se complice si mai mult cand AM ul era in revizuire in 2016.

C0ndu

^
Z.S.P. ELEŞTEIELE IERNUT-CIPĂU-ROSPA0041-NATURA2000